op voorschrift vd internist gebruik ik pyridoxine dit valt niet onder de zorgverzekering het zij zo
op 5-12-2012 kocht ik 250 tabletten bij de apotheek EUR 16.62.
OP 3-09-2013 koste hetzelfde artikel met dezelfde hoeveelheid EUR.33.24 excact de dubbele prijs.
kan dit 100% verhoging binnen een jaar.?
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] medicijnen
Re: medicijnen
Als ik jou was zou ik even je adresgegevens verwijderen hier
van het forum
Zijn de medicijnen nu van een andere leverancier ?
Wat zei u apotheker toen u hierom vroeg ?
Tip: via internet bestellen is veel goedkoper zag ik net, ook gewoon verkrijgbaar bij de betere drogisterijen.
van het forum
Zijn de medicijnen nu van een andere leverancier ?
Wat zei u apotheker toen u hierom vroeg ?
Tip: via internet bestellen is veel goedkoper zag ik net, ook gewoon verkrijgbaar bij de betere drogisterijen.
TS wordt binnenkort platgebeld door allerlei medicijnverkopers...
-
Ja niet echt slim.....om alles neer te zetten...
Kan je waarschuwen wat je wilt maar ts is niet snel met nog keer kijken,dus gegeven zijn al veek bekeken
Kan je waarschuwen wat je wilt maar ts is niet snel met nog keer kijken,dus gegeven zijn al veek bekeken
Dit topic is tot nu toe 149x bekeken.rozemarijntje schreef:Ja niet echt slim.....om alles neer te zetten...
-
Ik heb bericht maar gemeld,of mod gegevens weg wilt halen,niet voor mij maar voor ts...
Dit blijfy tot in de eeuwigheid staan,zijn mensen die dat niet door hebben...
Dit blijfy tot in de eeuwigheid staan,zijn mensen die dat niet door hebben...
Tip 1 : verwijderd je adres (maar dat hebben alle andere ook al geschrevencilinderslot schreef:op voorschrift vd internist gebruik ik pyridoxine dit valt niet onder de zorgverzekering het zij zo
op 5-12-2012 kocht ik 250 tabletten bij de apotheek EUR 16.62.
OP 3-09-2013 koste hetzelfde artikel met dezelfde hoeveelheid EUR.33.24 excact de dubbele prijs.
kan dit 100% verhoging binnen een jaar.?
Tip 2 : vraag het eens bij je apotheek. Daar heb je het gekocht en die kan je dus vertellen waarom het zo is (denk ik).