LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moeder pleegde ook zelfmoord

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Glenn

Moeder pleegde ook zelfmoord

Ongelezen bericht door Glenn »

Ik verliet een aantal jaren geleden Mijn land om in het buitenland te gaan werken en liet mijn moeder goed en wel achter.Mijn moeder kon de eenzaam heid niet aan te mee omdat vader een jaargeleden was overleden.mijn moeder vertrok naar Nederland naar mijn oudere zus.Wat zich allemaal afspeelde zal ik besparen in dit verhaal maar hoe het kwam dat m'n moeder aan de antidepresivia geraakte weet joost.Ik liet mijn moeder gezond achter. Na een paar maanden zette mijn zus mijn moeder op het vliegtuig terug naar huis.(suriname)Bij aankomst op het vlieg veld werd mijn moeder door de douane in een ambulace gestopt rchting ziekenhuis (krankzinnig gesticht)Na enkele dagen weer thuis schreef mijn moeder drie afscheids brieven aan de drie haar kinderen,trok zich terug in de slaapkamer zette die op slot en dronk uit een halve liter fles een hoeveelheid Gramaxsone op Dat is sterkste onkruid verdelger dat er bestaat.en na enkele uren was moeder er niet meer.Denk erom ik liet mijn moeder goed en wel achter.Later vernam ik"Mijn moeder gebruikte PROZAC"vanaf waneer en waardoor weet ik tot nu toe niet.het enige wat ik weet is dat ik mijn moeder goed en wel achter liet.

anoniem

Re: Moeder pleegde ook zelfmoord

Ongelezen bericht door anoniem »

in de eerste plaats mijn medeleven,
jij hebt hier geen schuld aan ,ook niet door hier te komen werken en je moeder achterbleef in suriname. je moeder had ongetwijfeld veel verdriet van je vaders dood ,en dit zal voor haar moeilijk te verwerken zijn geweest.
misschien heeft ze jullie wel haar leed willen besparen door niets te zeggen, ook niet van de prozac.
Ze zag waarschijnlijk dat jullie ,haar kinderen het goed deden ,en was trots op jullie dat ze jullie liever niet ongerust wilde maken.je hebt gedaan wat je kon , meer kan je niet. als iemand zich echt van het leven wil beroven doet hij dit waarschijnlijk toch een keer . als je nl. zo depressief bent zie je soms geen andere uitweg, sommige mensen willen het zo . Ik weet degene die achterblijft zit met het verdriet,maar je hebt gedaan wat je kon.
veel sterkte anoniem

Gesloten