LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] parace met codien

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
leo4

parace met codien

Ongelezen bericht door leo4 »

parace met codein 500/10 T is niet te betalen je betaalt voor de 15 stuks 7.28
gaat het per gram of per stuks of is het soms een drug ik weet het niet het is ook geen geneesmiddel
het is een pijn steler of toch een drug dus 3 per dag en ik heb er 15 gekocht bij de apotheker
ik had een bromfiets ongeluk daar om rugpijn

eleven

Re: parace met codien

Ongelezen bericht door eleven »

leo4 schreef:parace met codein 500/10 T is niet te betalen je betaalt voor de 15 stuks 7.28
gaat het per gram of per stuks of is het soms een drug ik weet het niet het is ook geen geneesmiddel
het is een pijn steler of toch een drug dus 3 per dag en ik heb er 15 gekocht bij de apotheker
ik had een bromfiets ongeluk daar om rugpijn

Lees eens hier in dit topic.
Er staat misschien ook voor jou hier de oplossing:
Opgeluchte vrouw schreef:Beste mensen,

Ik slik al een paar weken paracetamol en codeïne.
Aangezien ik het niet kan bekostigen en ik dit voorlopig nog wel nodig zal hebben, heb ik met mijn huisarts en apotheek een oplossing gevonden!

Als je huisarts ALLEEN codeïne voorschrijft en je zelf paracetamol koopt, dan ben je een stuk goedkoper uit. De codeïne los wordt namelijk WEL VERGOED. Zelf paracetamol kopen kost nog wel geld, maar in ieder geval al veel minder. Ik kreeg als "startdosering" 14 tabletten paracetamol met codeïne voorgeschreven en daar zou ik dans 13 euro en 75 cent voor moeten betalen...daar kun je heel wat doosjes paracetamol voor kopen.

Ik hoop dat u allen hier iets aan heeft.

Groet van een opgeluchte vrouw

https://forum.www.trosradar.nl/posting. ... &p=1795079

Gesloten