hallo gabi,
paroxetine is niet verslavend en je wordt er ook niet dik van,het heeft voor het eerste gebruik 3 weken de tijd nodig om goed in te kunnen werken in je lichaam omdat het een vreemde stof is voor het lichaam.
hou vol met gebruiken want het middel werkt pas optimaal op de lange termijn.
ik heb er zelf veel baat bij,maar er zijn ook bijwerkingen die door iedereen anders kunnen worden ervaren,zoals droge mond,duizeligheid,minder zin in sex,sterk verminderde erectie,en moeilijker klaar kunnen komen.
slaperigheid,hoofdpijn,verminderde consentratie ed
deze bijwerkingen kunnen in het begin krachtig aanwezig zijn,maar worden na verloop van tijd minder sterk.
vriendelijke groet,gvanosch
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] paroxetine
Re: paroxetine
Paroxetine niet verslavend? ze zeggen van niet maar het is een hel om er vanaf te komen dus ja wat is verslavend.
Dikker word je ook van paroxetine, bij mij was dat ong 15 kg. Kreeg het er met geen mogelijkheid af. Na dat ik ging minderen ging het er als vanzelf af
Dikker word je ook van paroxetine, bij mij was dat ong 15 kg. Kreeg het er met geen mogelijkheid af. Na dat ik ging minderen ging het er als vanzelf af
-
gvanosch12
hallo jermen,
ik gebruik paroxetine voorheen xeroxat al ongeveer 15 jaar op regelmatige basis,en ik ben er nog nooit dik van geworden,ik denk dat er bij jou sprake moet zijn van een uitzondering dat jou lichaam sterk reageert op paroxetine,het is natuurlijk wel heel vervelend dat dit jou nu net treft.
en paroxetine is niet verslavend op de manier dat je lichaam niet steeds meer paroxetine nodig heeft om hetzelfde effect te kunnen bewerkstelligen.
vriendelijke groet, gvanosch
ik gebruik paroxetine voorheen xeroxat al ongeveer 15 jaar op regelmatige basis,en ik ben er nog nooit dik van geworden,ik denk dat er bij jou sprake moet zijn van een uitzondering dat jou lichaam sterk reageert op paroxetine,het is natuurlijk wel heel vervelend dat dit jou nu net treft.
en paroxetine is niet verslavend op de manier dat je lichaam niet steeds meer paroxetine nodig heeft om hetzelfde effect te kunnen bewerkstelligen.
vriendelijke groet, gvanosch
Over het dikker worden, ik ben echt geen uitzondering!!!
Lees alle draadjes maar eens over paroxetine en menigeen heeft last van deze bijwerking
Lees alle draadjes maar eens over paroxetine en menigeen heeft last van deze bijwerking