Hallo, als ik met vakantie ga, kan ik thuis nog plassen, maar onderweg en daarna niet meer. Wel het gevoel te moeten, maar er komt niks.
Ik ben ik Spanje naar een arts geweest, en van hem kreeg ik een tabletje, en even later kon ik plassen.
Maar helaas weten we geen naam of kenmerken van deze tablet, wie kan ons helpen ????
mvg jannua
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] plasprobleem
Re: plasprobleem
Hoi,
Vat dit vooral niet verkeerd op maar is Jannua een mannelijke of een vrouwelijke naam? Ik ken je naam als zodanig niet en het maakt nogal verschil met wat voor soort medicijn dat eventueel geweest is. Als ik dat weet kan ik je misschien verder helpen.
Mvg,
Ferry
Vat dit vooral niet verkeerd op maar is Jannua een mannelijke of een vrouwelijke naam? Ik ken je naam als zodanig niet en het maakt nogal verschil met wat voor soort medicijn dat eventueel geweest is. Als ik dat weet kan ik je misschien verder helpen.
Mvg,
Ferry
tja, mijn naam komt niet zo veel voor, ik ben een man, ik ben midden 50, en heb gewoonlijk geen last van dit probleem, alleen met vakantie en dagjes uit.
mvg jannua
mvg jannua
Hoi,
Dan kan het zijn dat het een plasmiddel zoals lasix of burines is geweest of een middel voor de prostaat zoals omnic.
Je probleem komt, volgens mij, bij veel meer mensen voor: wellicht speelt een psychische factor mee: probeer i.p.v. de urinoirs eens in een afgesloten wc te gaan. Wie weet helpt dat ook voor je.
Succes in ieder geval
Dan kan het zijn dat het een plasmiddel zoals lasix of burines is geweest of een middel voor de prostaat zoals omnic.
Je probleem komt, volgens mij, bij veel meer mensen voor: wellicht speelt een psychische factor mee: probeer i.p.v. de urinoirs eens in een afgesloten wc te gaan. Wie weet helpt dat ook voor je.
Succes in ieder geval