Op de site staan nog meer verhalen van gebruikers (waaronder Ben Jolink van Normaal) Ook is er een filmpje te zien van Sara Kroos d'r 'prozacmonoloog'
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prozacmonologen
-
Kareninanina
prozacmonologen
Ik word een beetje moe van al die rasoptimisten, die biofreaks die koste wat het kost alternatieven middelen voor depressiviteit en angst voorschrijven. Op www.deprozacmonologen.nl las ik een voorpublicatie van het gelijknamige boek. Het was een interview met een psychiater (Bram Bakker) die denkt dat je met hardlopen depressie op kan lossen. Dat noemt zich psychiater! Ik heb ook het boek gekocht. Ondanks dat onzinnige verhaal van deze psychiater is de rest zeker de moeite waard.
Op de site staan nog meer verhalen van gebruikers (waaronder Ben Jolink van Normaal) Ook is er een filmpje te zien van Sara Kroos d'r 'prozacmonoloog'
Re: prozacmonologen
Iedereen kan tegen betaling een verhaaltje vertellen dat in het voordeel van een bepaald "merk of artikel is".
En zolang er maar mensen zijn die daar in geloven is het goed.
En zolang er maar mensen zijn die daar in geloven is het goed.