Ik wil graag weten of mensen ervaring hebben met dit medicijn met het drinken van bier of andere alcoholische dranken.
Zelf bevalt het mij prima om geen bier te drinken.
En heb er ook geen behoefte eraan. Want eerst was ik toch een groot liefhebber van Belgische bieren. En dronk ik soms een flesje per avond.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seroxat en Alcohol
Re: Seroxat en Alcohol
hoi astrogeert
Ik drink regelmatig een glaasje bier of een likeurtje.
Ik merk er niks van .Mijn therapeut heeft me gezegd dat dit geen kwaad kon. Natuurlijk ben ik ook een beetje huiverig tegen alcohol en medicijnen.Maar soms 1 à 2 glaasjes kunnen wel.Ik neeem 1 seroxat per dag wat volgens mijn therapeut gelijk staat met hetzelfde effect als dat mijn man 2 glazen bier drinkt. Dus laten we zeggen dat als ik 2 glazen drink iker met 1 seroxat er in principe 4 ophebt! Is toch te doen niet? Ik ken mensen die een ganse fles wijn uitdrinken. maar daar ben ik toch echt niet voor.
Ik drink regelmatig een glaasje bier of een likeurtje.
Ik merk er niks van .Mijn therapeut heeft me gezegd dat dit geen kwaad kon. Natuurlijk ben ik ook een beetje huiverig tegen alcohol en medicijnen.Maar soms 1 à 2 glaasjes kunnen wel.Ik neeem 1 seroxat per dag wat volgens mijn therapeut gelijk staat met hetzelfde effect als dat mijn man 2 glazen bier drinkt. Dus laten we zeggen dat als ik 2 glazen drink iker met 1 seroxat er in principe 4 ophebt! Is toch te doen niet? Ik ken mensen die een ganse fles wijn uitdrinken. maar daar ben ik toch echt niet voor.
Ik slik al 5 jaar seroxat en zak echt wel regelmatig door. geen probleem biij mij.
Hetzelfde voor mij...geen enkele ander reactie op drank door het gebruik van xeroxat. En ik gebruik het nu ongeveer 5 jaar.
ik drink regelmatig en eigenlijk te veel, enigste probleem is dat ik door de combinatie alcohol en seroxat `zomaar`in slaap kan vallen.
Nou bij mij was dat wel anders ik dronk toen ook regelmatig mijn glasje bier, maar toen ik met Seroxat begon was het dat dan want ik werd zo misselijk ervan erge hoofdpijn migaine duizelijk schrokken in mijn hoofd en van alles en nog iets, sinds dien drink ik alleen nog alcohoolvrij bier en nou gaat het ook weer goed.