LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spieraaltje

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
angelica,daina

spieraaltje

Ongelezen bericht door angelica,daina »

ik heb ook een spieraaltje laaten zetten sins ik mijn dochtertje heb ze is nu 14 maanden.
maar sins ik die spieraal heb heb ik geen zin meer in sex,knufelen, en noem maar op.
me (poes) stinkt ook hendig aantal dingen voor gehad maar 1 dag en is het weer trug ik schaam me soms nog voor me zelf echt vies.
maar nu lees ik dingen op deze site en heel veel dingen koomen me bekend voor. ik woord wel niet meer ongesteld dat is wel fijn maar wie kan mij helpen wat ik nu kan pakken.
de spieraal laat ik er uit haalen deze week ma ik vergeet de pil altijd.
en nu nog een kind kan ik me niet betaalen dus dat vind ik zielig voor het kindje dat doe ik niet wie weet wat ik nog kan haalen wat kinder vrij is zeg maar en waar ik neit iedere dag aan hoef te denken ik hoor het wel

groetjessss angelica en daina

stofzuigertje

Re: spieraaltje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nederlands, nee ik vind dit best leesbaar.

Wel is scheren en regelmatig met water en zonder zeep schoonmaken een goede start.
Met gebruik van zeep gaat het vaak juist fout.

Ook weet ik niet of het spiraaltje wel goed geplaatst is.
Dus laat daar eerst eens naar kijken.
Ook is online nog genoeg te vinden via Google en dan kom je op diverse sites met meer info.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

duiner schreef:
Teunbosseman schreef:Alsof het moddteam alle geplaatste berichten gaat lezen en beoordelen....we leven niet in een censuurstaat hoor.
heeft niets met censuur te maken, maar met fatsoen

daarom heeft iemand anders er al een melding van gemaakt , die was mij voor

Als u dit normaal vindt, bent u op een verkeerd forum
.
zou eerst de eigen berichten en topics maar eens doorlezen voor een mening te geven over wat hier wel en niet kan. Daar schort ook behoorlijk wat aan.

Daarnaast is het niet aan iemand anders om te bepalen of iemand hier hoort of niet !

Bericht gemeld !

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kattenbak?
Dat niet iedereen goed Nederlands beheerd betekend nog niet dat er grappen gemaakt moeten worden.

Lager opgeleide en Dyslectie die mensen moet je niet discrimineren.
Ik vind het juist goed dat ze iets doet wegens het regelmatig vergeten pil.
De huisarts vragen voor hoe je dit kunt oplossen is ook een mogelijkheid.

Vergeet niet dat juist deze groep moeilijker online dingen kan vinden.
Als andere zo blijven reageren waar zijn we dan mee bezig?

Accepteer het kromme Nederlands en geef een redelijk antwoord!

Gesloten