Onlangs viel viel mijn oog op een advertentie van Trebsbionase. Dit is een apparaatje dat licht uitstraalt op twee pinnetjes die je in je neus moet stoppen en tegen hooikoords werkt.
Mijn zoon heeft al jaren lang een huisstofmijtallergie.
We hebben al van alles geprobeerd en zijn op zoek naar een meer definitieve oplossing.
Nu hoor je vaker van allerlij nieuwe vindingen. Hierover hoor je ook vaak dat ze niet werken.
Zij er bij jullie al reacties over dit apparaat binnen gekomen?
Misschien is bij jullie meer bekend over de mogelijke schadelijkheid van dit soort apparaatjes.
Alvast bedankt voor uw reactie,
Willy Valk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trebsbionase
Re: Trebsbionase
Het apparaat klinkt mij erg kwakzalverig in de oren moet ik zeggen.
misschien is er via Google iets over te vinden, want ik heb deze allergie ook en heb er nog nooit van gehoord en heb absoluut mijn twijfels
En met huisstofmijtallergie (mooi scrabblewoord trouwens) heb ik als volwassene al lang geleerd te leven.
In mijn huis geen vloerbedekking, geen stoffen bankstel, elke week bedden verschonen, matrassen vaak luchten, ik moet zeggen dat het daarmee al goed onder controle is.
In mijn huis geen vloerbedekking, geen stoffen bankstel, elke week bedden verschonen, matrassen vaak luchten, ik moet zeggen dat het daarmee al goed onder controle is.