| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TROSRADAR TE NEGATIEF, Bijwerkingen niet voor niets in een
-
Jeroen
TROSRADAR TE NEGATIEF, Bijwerkingen niet voor niets in een
Ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met seroxat. Heb geen bijwerkingen en m'n leven is er een stuk beter van geworden. Toch lees ik in dit forum veel negatieve ervaringen. Ik zou daarom aan alle mensen met positieve ervaringen willen vragen om te reageren om te laten zien dat seroxat bij veel mensen wel helpt en TROSRADAR waarschijnlijk te negatief bezig is tegenover anti-depressiva terwijl het zoveel mensen helpt. Paracetamol helpt ook niet bij iedereen. Overigens de lijst van bijwerkingen staan niet voor niets in een bijsluiter.
En over de zelfmoordneigeingen denk ik: hoeveel mensen zouden zelfmoordneigeingen hebben wanneer ze geen seroxat zouden gebruiken?
En over de zelfmoordneigeingen denk ik: hoeveel mensen zouden zelfmoordneigeingen hebben wanneer ze geen seroxat zouden gebruiken?
-
Ruud
Re: TROSRADAR TE NEGATIEF, Bijwerkingen niet voor niets in een
Je hebt geluk dat het bij jou goed aanslaat, maar generaliseer je niet een beetje? Omdat het dus bij jou werkt, is er niets loos?
Ik kan het weten ik heb gebruikt:
zoloft, fevarin, annafranil, remeron, dutonin, seroxat, prozac, melleril, depakine, queleril, en nu cipramil. Met oxazepam. Het is en blijft rotzooi.
Het is te complex om een goed medicijn te vinden, omdat ook je emotionele leven in het centrum zit, waar doorgaans psychische stoornisen zich manifesteren.
Ik kan het weten ik heb gebruikt:
zoloft, fevarin, annafranil, remeron, dutonin, seroxat, prozac, melleril, depakine, queleril, en nu cipramil. Met oxazepam. Het is en blijft rotzooi.
Het is te complex om een goed medicijn te vinden, omdat ook je emotionele leven in het centrum zit, waar doorgaans psychische stoornisen zich manifesteren.
-
anoniem
Fijn dat voor veel mensen Seroxat goed werkt. Maar natuurlijk is niet iedereen hetzelfde en heeft het op mensen een verschillende uitwerking. Waar het volgens mij om GAAT, is dat bepaalde naar alle waarschijnlijkheid aantoonbare bijwerkingen NIET in de bijsluiter staan vermeld, terwijl in de bijsluiter van eenvoudige antibiotica of van een paracetamol ook de risico's van een psychose of levercirrose staan vermeld. SSRI's zijn de nieuwe wonderpillen, het werkt ook vaak goed. Maar wat weten we er nu werkelijk van? Ik raad mensen aan die met anti-depressiva beginnen, goed onder controle van hun arts te blijven, want mòcht het fout gaan, dan zal jij het zelf niet doorhebben, dat is het gevaar.
-
Sandro
De meeste medicijnen vooral anti-depressivia reageren anders op mensen, men weet nog niet precies hoe ze werken en natuurlijk hoe de stofwisseling werkt in onze hersenen.
Waarom heeft de een 10 Mg nodig en de ander 30Mg nodig..
De onderwerpen in documentaires zoals radar kunnen suggestieve reacties teweeg brengen.
Als morgen het nieuws in de wereld wordt gebracht dat het eten van b.v. aardappels kan leiden tot onvruchtbaarheid, dan blijken er ineens heleboel vrouwen en mannen onvruchtbaar.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de klachten ongegrond zijn, maar de medicijnen zijn geen oplossers maar helpen je klachten verminderen. Indien er meer aan de hand ïs dan kunnen medicijnen ook niet alles oplossen.
Desondanks zullen deze klachten wel serieus onderzocht moeten worden.
Waarom heeft de een 10 Mg nodig en de ander 30Mg nodig..
De onderwerpen in documentaires zoals radar kunnen suggestieve reacties teweeg brengen.
Als morgen het nieuws in de wereld wordt gebracht dat het eten van b.v. aardappels kan leiden tot onvruchtbaarheid, dan blijken er ineens heleboel vrouwen en mannen onvruchtbaar.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de klachten ongegrond zijn, maar de medicijnen zijn geen oplossers maar helpen je klachten verminderen. Indien er meer aan de hand ïs dan kunnen medicijnen ook niet alles oplossen.
Desondanks zullen deze klachten wel serieus onderzocht moeten worden.