hallo,
Ik slik ongeveer 4 maanden lexapro , waarvan de eerste drie maanden 10 mg.Er zat iets verbetering in.
Sinds een maand zit ik op 15 mg.
Duurt het nou weer zo lang (ong 6 weken of zo) eer die 15 mg aanslaat??
Weet iemand dit???
Dipje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van 10 naar 15 mg lexapro....
Re: Van 10 naar 15 mg lexapro....
Hallo Dipje,
hoe gaat het onderhand met je? Is de Lexapro nog aangeslagen?
Ik was aan het zoeken naar ervaringen en zo kwam ik bij jouw berichtje terrecht.
Ik zit nu zelf 6 weken op 10mg maar voel me nog helemaal niet beter. Eerlijk gezegd alleen maar slechter
Groetjes MJ
hoe gaat het onderhand met je? Is de Lexapro nog aangeslagen?
Ik was aan het zoeken naar ervaringen en zo kwam ik bij jouw berichtje terrecht.
Ik zit nu zelf 6 weken op 10mg maar voel me nog helemaal niet beter. Eerlijk gezegd alleen maar slechter
Groetjes MJ
Eerste hit op google:
Depressie
Als het middel na zes weken geen effect heeft is het waarschijnlijk niet zinvol ermee door te gaan. Spreek hierover met uw arts.
Bespreek gedurende de hele behandeling alle veranderingen in uw gedrag of stemming steeds met uw arts. Het kan zijn dat u niet goed of onvoldoende op dit middel reageert en misschien meer baat zult vinden bij een ander middel.
Na verbetering van de klachten moet u het meestal zes maanden blijven gebruiken, anders heeft u kans dat de depressie terugkomt.
Paniekstoornis
Als het middel na vier weken nog geen effect heeft, is het waarschijnlijk niet zinvol ermee door te gaan. Spreek hierover met uw arts. Na verbetering van de klachten moet u het meestal nog negen maanden tot een jaar blijven gebruiken.
Sociale fobie
Het kan vier weken duren voor u enig effect merkt van dit middel. Na drie maanden kan de arts pas echt bepalen of het goed werkt. Na verbetering van de klachten moet u het meestal nog een jaar blijven gebruiken, waarna u het langzaam gedurende meerdere maanden kunt afbouwen.
Hmm...Maar soms hoor je dat het langer kan duren.
Maar ik zal dat geluk wel niet hebben
Maar ik zal dat geluk wel niet hebben
Laat me raden.. bij jou gaat het om een depressieMaar ik zal dat geluk wel niet hebben