| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van seroxat naar cipramil van cipramil naar fluvoxamine
-
jose
van seroxat naar cipramil van cipramil naar fluvoxamine
ben bijna 2 jaar geleden met seroxat begonnen,omdat ik anstig was,ik gebruik er ook propanolol bij om het beven te minderen,maar goed ik was 1 maand geleden bezig met afbouwen van de seroxat en dat ging echt verkeerd had veel last van stroomstootjes door mijn hele lichaam, werd erg depressief en erge onrustige benen.mijn huisarts heeft voor gesteld omover te gaan op cipramil want de bijwerkingen zijn daar milder van zei hij.heb het 2 dagen gebruikt toen kereeg ik er huiduitslag van over mijn hele lichaam,heb er zyrtec bij gekregen maar het ging nog steeds niet weg,dus kreeg ik weer een ander voorgeschreven fluvoxamine en dit gebruik ik nu ook een weekje,maar heb nog steeds heel erg veel last van huiduitslag,weer de huisarts gebeld en ze zei tegen me dat ik in 1 keer moet stoppen met fluvoxamine,nou en daar begin ik morgen mee,zie er erg tegen op om in een keer te stoppen met fluvoxamine.het afbouwen met seroxat lukte me al niet,terwijl ik toen echt heel langzaam aan het afbouwen was.
graag zou ik reacties willen ontvangen van mensen die ook gelijk moesten stoppen met seroxat,cipramil of fluvoxamine.
graag zou ik reacties willen ontvangen van mensen die ook gelijk moesten stoppen met seroxat,cipramil of fluvoxamine.
-
Frank
Re: van seroxat naar cipramil van cipramil naar fluvoxamine
Ik ben ook gestopt met cypramil. Lijkt net of ik een hele fles wijn heb opgedronken. Alles draait om me heen. Ben een week gestopt, echter de depressie komt weer terug. Het vervelende is, dat ik nu totaal uitgeput ben en mijn vrouw wordt moe van me. Lijkt wel of de depressie m'n liefde wil verknallen.
Ik baal er wel van, maar probeer vol te houden.
Ik baal er wel van, maar probeer vol te houden.
-
Ruud
Gek, ik gebruik cipramil en heb geen last. Ik gebruik wel een lage dosering.
Ik heb verschillende middelen geprobeerd en dit is naar mijn gevoel het prettigst
Ik heb verschillende middelen geprobeerd en dit is naar mijn gevoel het prettigst
-
Kaatje
Ik gebruik al een tijdje cipramil. Op een gegeven moment was ik vergeten mijn recept op tijd te herhalen. Hierdoor heb ik 3 dagen niets geslikt. Dus in een keer gestopt.
Ik werd daar trillerig, beverig, onstabiel, agressief en huilerig van. Gebeurd mij absoluut geen 2e keer!
Heb een paar maanden later nog eens langzaam afgebouwd. Na 3 weken niets meer te hebben gebruikt (ik heb 3 maanden over afbouwen gedaan), kreeg ik een beetje dezelfde verschijnselen als met het acuut stoppen, maar dan iets minder heftig.
Ik gebruik nu dus weer cipramil, maar ben bezig met een 2e poging tot afbouwen. Als dat niet gaat, ga ik over op fluvoxamine ivm kinderwens.
Ik werd daar trillerig, beverig, onstabiel, agressief en huilerig van. Gebeurd mij absoluut geen 2e keer!
Heb een paar maanden later nog eens langzaam afgebouwd. Na 3 weken niets meer te hebben gebruikt (ik heb 3 maanden over afbouwen gedaan), kreeg ik een beetje dezelfde verschijnselen als met het acuut stoppen, maar dan iets minder heftig.
Ik gebruik nu dus weer cipramil, maar ben bezig met een 2e poging tot afbouwen. Als dat niet gaat, ga ik over op fluvoxamine ivm kinderwens.
-
anoniem
hoi kaatje ,
om niemand een verkeerde indruk te geven wil ik wel even zeggen dat het hier niet mijn bedoeling is om medicijnen met zwangerschap te promoten.
deze raad is dan ook voor kaatje en anderen met een kinderwens. Ik begrijp je dus volkomen kaatje , ook ik had een kinderwens en misschien wel egoistisch van mij, maar ik heb seroxat afgebouwd en lyxansia genomen gedurende mijn zwangerschap. ik ken tevens mensen die met seroxat een volkomen gezond kind kregen. Mij werd floxyfral aangeraden als het me teveel werd. misschien ook iets voor jou?
Ik zou zeggen ga ervoor , veel succes . je krijgt er een prachtige baby voor in de plaats . en dat is het echt waard.
nu zullen er natuurlijk wel reacties komen van "ongezond medicijnen en zwangerschap", begrijp ik ook wel. maar ik begrijp ook iemands kinderwens , ik had die ook en ik vind dat je die kans mag krijgen. ook met medicijnen. veel succes nog kaatje .
om niemand een verkeerde indruk te geven wil ik wel even zeggen dat het hier niet mijn bedoeling is om medicijnen met zwangerschap te promoten.
deze raad is dan ook voor kaatje en anderen met een kinderwens. Ik begrijp je dus volkomen kaatje , ook ik had een kinderwens en misschien wel egoistisch van mij, maar ik heb seroxat afgebouwd en lyxansia genomen gedurende mijn zwangerschap. ik ken tevens mensen die met seroxat een volkomen gezond kind kregen. Mij werd floxyfral aangeraden als het me teveel werd. misschien ook iets voor jou?
Ik zou zeggen ga ervoor , veel succes . je krijgt er een prachtige baby voor in de plaats . en dat is het echt waard.
nu zullen er natuurlijk wel reacties komen van "ongezond medicijnen en zwangerschap", begrijp ik ook wel. maar ik begrijp ook iemands kinderwens , ik had die ook en ik vind dat je die kans mag krijgen. ook met medicijnen. veel succes nog kaatje .
-
jose
ben nu al anderhalve week gestopt,had in het begin last van duizelingen en stroomstootjes,maar niet erg en het is nu allemaal verdwenen alleen die allergie heb ik nog.ben benieuwd wat de uitslag van de bloedonderszoek is...