Hallo CraftJoe,
Ik had het niet over een oordeel maar een VOORoordeel.
Lees, lees, lees en lees ook de site beter.
Zowel depressie, angststoornissen als verschillende vormen van psychotherapie worden op de site behandeld.
Psychotherapie is volgens mij dan ook de eerste keus als het gaat om behandeling van depressie en angststoornissen. Pas daarna kan worden besloten tot eventueel gebruik van psychofarmaca.
Overigens heb ik zelf ook diverse vorman van therapie ondergaan (tot en met opname in een KKP). Met betrekking tot m'n paniekstoornis gaf dit onvoldoende resultaat en ik heb na jaren twijfelen over medicatie (en 10 jaar paniekstoornis) uiteindelijk besloten om een antidepressivum te gaan gebruiken waardoor ik nu weer een normaal leven kan leiden en niet meer invalide ben.
Dat mensen die "pillen slikken" jou doen denken aan drugsgebruikers? Het lijkt me zinloos om daarop te reageren. Je zou beter moeten weten en volgens mij doe je dat ook wel...
Groetjes,
Marcel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voor CraftJoe
Re: voor CraftJoe
Dit bericht was een reactie op CraftJoe in de thread van 10-02-2003 (Marcel) maar is per-ongeluk als een nieuwe thread geplaatst.