LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorschrijfgedrag

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Echidna

Voorschrijfgedrag

Ongelezen bericht door Echidna »

Ik slik sinds 3 jaar Seroxat naar aanleiding van een paniekaanval. Inmiddels ben ik verslaafd en vraag ik me af of de huisarts me niks anders had kunnen voorschrijven. Ik heb al 2 jaar het idee dat dit medicijn me niet helpt, maar ik kan er ook niet mee stoppen, ja dat heb ik geprobeerd door in maanden af te bouwen.
Ik vind het jammer dat er op dit forum een stemming ontstaat van: val mn pilletje niet aan want het helpt me. Dat is uiteindelijk niet de vraag. Het probleem is dat er kennelijk mensen zijn die er problemen mee hebben en dat dit soort medicijnen toch zoveel voorgeschreven wordt.

Anoniem

Re: Voorschrijfgedrag

Ongelezen bericht door Anoniem »

Dat is exact waar ik mij ook an stoor . Kom niet aan die pil want ze doen je wat :)) Het gaat er juist om dit punt wat jij aanstipt . Artsen kunnen niet meten of jij je beter voelt dat kan uit eindelijk jij alleen aangeven en als je naar 2 jaar nog steeds een middel slikt waar je 1 het gevoel van hebt dat het niet echt werkt en 2 verslaafd bent geraakt dan gaan er dus dingen verkeerd . Dat is waar het hier om gaat . Zelf ben ik na 1 prozak en 2 weken xerosat gestopt met die troep omdat ik ge acepteerd had dat ik het HELEMAAL niet vreemd meer vond dat ik me zo *** voelde door dingen die er gebeurt waren in mijn verleden en dat een pil dat echt niet kon veranderen. Pas toen ben ik er uit kunnen komen . Pas toen heb ik die depressie van me af kunnen gooien . Dat geld natuurlijk niet voor iedereen voordat we daar weer een forum over krijgen :)) Mijn pil was dus niet nodig geweest . Ga gewoon naar je arts en vertel wat je hier zegt. Het helpt je niet en je bent verslaafd want dat is wat ik lees ,toch?

Zwolle

Re: Voorschrijfgedrag

Ongelezen bericht door Zwolle »

Beste Echidna,

Al een aantal jaren slik ik Efexor en heb al een paar keer geprobeerd af te bouwen, maar dat mislukte steeds. Tot dat ik in aanraking kwam met 100% natuurlijke gezondheidsprodukten.

Naast de Efexor slik ik nu een gezondheidsprodukt welke het lichaam stimuleert om zélf weer serotonine aan te maken. Ik voel me tot nu toe goed.

Misschien voor jou ook het proberen waard? Ik geef je graag informatie, want ik ben er zelf heel enthousiast over.

Anti-depressiva is op de lange duur écht vergif voor je lichaam.

Groetjes,
Zwolle

Gesloten