Beste Mensen,
Zoals jullie zien heeft jullie progamma nogal wat overhoop gehaald, er zijn mensen die het goed vinden dat hierover wordt gesproken maar er is nu ook een hele grote groep mensen nog angstiger dan zij al waren. Hebben jullie hier van te voren over nagedacht? Hoe gaan jullie hier als consumenten-progamma mee om? Zouden jullie toe durven geven dat het niet helemaal op de goede manier is aangepakt? Zijn jullie van plan om het "recht" te zetten en ook de andere kant van het verhaal te belichten.
Er is nu namelijk een hele grote groep die het vreselijk vinden wat jullie progamma overhoop heeft gehaald...misschien eens een koude douche voor het progamma radar? Ik ben hier heel benieuwd naar en hoop dat jullie op het forum willen reageren.
Groetjes Belle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag aan de redactie van RADAR
Re: Vraag aan de redactie van RADAR
Heb je de reportage zelf eigenlijk wel gezien? Of ga je aleen af op de reacties hier op het forum?
Janneke
Janneke
Het is goed dat er eindelijk eens een boekje wordt open gedaan over de farma.industrie en de gezondheidszorg. Zij verdienen miljoenen aan mensen die kwetsbaar en afhankelijk zijn en wees blij dat een programma als Radar deze discussie start!
De bedoelingen waren goed alleen de uitvoering was slecht,
dus aankomende maandag een herkansing voor Radar.
dus aankomende maandag een herkansing voor Radar.
Sorry hoor, maar ik begrijp het niet. Als het in Radar gaat over slechte parketvloeren, gaan ze toch ook niet eerst eindeloos filmen bij al die mensen die buitengewoon tevreden zijn over hun parketvloer? In het programma werden toch ook goeie dingen gezegd over anti-depressiva's?
Janneke
Janneke
Hmmm zijn er dan bij een parketvloer bijwerkingen, het gaat hier om mensen
en niet om een materialistisch produkt.
en niet om een materialistisch produkt.
Hoi Janneke, ja natuurlijk heb ik de uitzending gezien. Anders zou ik deze vragen ook niet stellen. En ik vind het prima dat hier een progamma over gemaakt wordt maar bij een medicijn dat vooral ook voorgeschreven wordt bij angstaanvallen heb ik mijn twijfels over de manier waarop dingen gebracht worden, ik vond het ook een soort sensatie, zo'n onherkenbaar iemand die zijn verhaal verteld, volgens mij zijn er best mensen te vinden die gewoon op t.v hun verhaal over negatieve bijwerkingen van seroxat willen vertellen. Ik ben erg benieuwd wat Radar zelf vind, achteraf, na alle reacties van Mensen die bang geworden zijn. Ook al ben je een consumenten progamma je hebt toch ook een bepaalde verantwoordelijkheid. Zeker als het om een middel gaat wat zoveel mensen in Nederland gebruiken bij angst en paniekaanvallen, dwanggedachten en dwanghandelingen, fobieeen en depressie.
Groetjes van Belle
Groetjes van Belle