| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraagje
vraagje
ik heb een vraag me zoontje heeft nu een half jaar retalin maar ineens gaat hij heel erg met zijn kop en nek schudden zijden ze me vanmiddag dat dat normaal is dat hij dat ook zonder retalin gekregen had maar moet meteen stoppen met medicatie en moet een hersen scan krijgen ze weten niet of het nog over gaat wie heeft er ervaring mee grt boemba
Re: vraagje
Ritalin is niet meer en niets minder dan een vorm van amphetamine(speed). En van speed is ook bekend dat gebruikers er zenuwtrekken van krijgen en erg zenuwachtig van worden. Het kan jaren duren voordat iemand weer de oude word.
Het klinkt bot, maar Ritalin is echt niets meer dan een vorm van speed.
groetjes
Het klinkt bot, maar Ritalin is echt niets meer dan een vorm van speed.
groetjes
Kinderartsen, kinderpsychiaters en andere kinderverpleegkundigen stoppen een baby-, peuter- of kinderlichaamtje maar al te graag vol met drugs.
Van vaccinaties tot speed tot andere immuunvernielers.
Neem deze harde les mee in de toekomst, je kind zal het nodig hebben.
Van vaccinaties tot speed tot andere immuunvernielers.
Neem deze harde les mee in de toekomst, je kind zal het nodig hebben.
bedankt voor de reacties maar wat kan ik ny het beste doen dat zijn nek trekkingen overgaan grt boemba111
Astrada dat zie je verkeerd, ouders stoppen hun kind maar al te graag vol met drugs, beetje vervelend gedrag hop aan de pillen, extra tijd en gedragstherapie samen met het kind, is geen tijd voor, zie dit zo vaak gebeuren, ouders hebben er ook geen zin in en zijn soms maar wat graag bereid hun kind een pilletje te geven om te klameren ipv extra aandacht en tijd. En nu heb ik t niet over de mensen die allles al geprobeerd hebben en geen uitweg meer zien, laat daar geen twijfel over zijn
Dus niet meteen gaan klagen over artsen ed want sommige ouders vragen zelf om deze zorg!
Dus niet meteen gaan klagen over artsen ed want sommige ouders vragen zelf om deze zorg!
nee hoor me kids zijn me alles maar als je twee meiden hebt van 18 en 16 en dan een knul van net 11 en er geen ervaring mee hebt geloof je snel artsen maar dit is een leer ik geef nooit meer ites voor er alles over naar te lezen wat de gevolgen zijn dus oordeel niet meteen groetjes boemba