Ben nu ruim een week gestopt met venlofaxine 37,5 mg en merk er tot nu toe heel weinig van. Heb alleen af en toe wat druk op mijn borst, maar ook dat valt mee. Vraag me nu, na het lezen van dit forum af, of ik een uitzondering ben?
Herkennen mensen dit? Of moeten de ontwenningsverschijnselen nog komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weing tot geen ontwennningsverschijnselen
-
Re: weing tot geen ontwennningsverschijnselen
misschien kun je uitleggen waarvoor deze medicijnen zijn ik ken ze niet?
-
dit is een antidepressivium,je hoeft niet altijd te merken dat je verschijnselen hebt,maar onthou wel dat er heel wat met je hersenen en je organen gebeurd,dus afbouwen is altijd het beste!!!
het is fijn dat je geen verschijnselen hebt..ik hoop dat je niet in 1x gelijk gestopt bent,onthou goed dat het terug kan komen .......trouwens afbouwen moet je eigenlijk altijd doen onder begeleiding.ik weet niet of je het lang hebt gebruikt
het is fijn dat je geen verschijnselen hebt..ik hoop dat je niet in 1x gelijk gestopt bent,onthou goed dat het terug kan komen .......trouwens afbouwen moet je eigenlijk altijd doen onder begeleiding.ik weet niet of je het lang hebt gebruikt
Venlofaxine 37,5 is een relatief lage dosering. Toch kun je beter dit in overleg met je huisarts doen. Je had ook af kunnen bouwen door voordat je definief stopte om de dag een tabletje te pakken. Succes in ieder geval.
-
ik geef berooid helemaal gelijk,of neem een halve en dan een kwart er gebeurd meer in je lichaam dan je denkt.
er zijn medicijnen waar je zo mee kan stoppen die heb ik zat,maar ik heb er ook waar ik echt zou mee moeten afbouwen....en dat doe ik ook netjes,ook al ben ik niet verslaafd omdat ik het verschillend inneem perdag...(ooit moeten stoppen met hele hoge dosering morfine)
heb ik vandaag ik zeg maar wat 1 pil nodig neem ik er eentje heb ik morgen een hele slechte dag moet ik er 4....overleg met de dokter en pijnteam hoor!
zo raak ik ook niet gewend aan alles....maar toch weet ik wat ik doe en ik overleg alles...
ik vind het sorry dat ik het zeg,heel stom wat je gedaan hebt.....
er zijn medicijnen waar je zo mee kan stoppen die heb ik zat,maar ik heb er ook waar ik echt zou mee moeten afbouwen....en dat doe ik ook netjes,ook al ben ik niet verslaafd omdat ik het verschillend inneem perdag...(ooit moeten stoppen met hele hoge dosering morfine)
heb ik vandaag ik zeg maar wat 1 pil nodig neem ik er eentje heb ik morgen een hele slechte dag moet ik er 4....overleg met de dokter en pijnteam hoor!
zo raak ik ook niet gewend aan alles....maar toch weet ik wat ik doe en ik overleg alles...
ik vind het sorry dat ik het zeg,heel stom wat je gedaan hebt.....
*
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 18 dec 2010 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ja dan is het lastig,maar dan nog ,had ze de apotheek kunnen bellen en vragen of ze de capsule open mag maken,ik mag dat wel met een capsule nl.
en zo niet dan om de dag...elk geval dat de ha ervanaf weet,maar goed wij schrijven maar ts hoor ik niet meer?dus laat maar
en zo niet dan om de dag...elk geval dat de ha ervanaf weet,maar goed wij schrijven maar ts hoor ik niet meer?dus laat maar