LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zyban antirook????????

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
TIM

zyban antirook????????

Ongelezen bericht door TIM »

Eindelijk aandacht voor het gevaarlijke middel zyban . Ik ben mijn broer er door kwijt geraakt en wil een ieder waarschuwen voor dit middel . ik ben erg blij dat de TROS er aandacht aan schenkt

Ger

Re: zyban antirook????????

Ongelezen bericht door Ger »

Dat kan niet door dat middel alleen.
Mijn broer heeft me nog dankzij dat middel.
En geloof me ik weet wat het is.

een dochter

Ongelezen bericht door een dochter »

ik ben er bijna mijn moeder door verloren, al haar slijmvliezen zijn gaan opzetten van Zyban waaronder haar strotteklepje deze werd zo dik dat ze zowat stikte we konden net op tijd de dokter bereiken anders was ze er niet meer geweest. Haar huid was opgezet en zat onder de rode vlekken en jeukte gigantisch.(galbulten.Ik heb nog nooit zo'n reactie van een geneesmiddel op een menselijk lichaam gezien.Troep is het!!!!

rosalie

Ongelezen bericht door rosalie »

Afgezien van mijn eigen ervaringen met Zyban (voor andere doeleinden dan stoppen met roken, zie onderwerp verder op), wil ik 1 ding eventjes recht zetten;

een dochter; dat soort reacties op medicatie komt meer voor. Dit heet een zogenaamde anafylactische shockreactie. Kan door alle soorten medicatie veroorzaakt worden (zelfs keuken aspirine!!), het is namelijk een vorm van allergische reactie die jij omschrijft! FOUTE voorlichting van de arts die jullie gezien hebben ten tijde van deze reactie dus, ik zou dit maar eens uit laten zoeken, met een allergie valt niet te spotten.

Gesloten