Dag Linda,linda bakker schreef:Uiteindelijk heeft de Unive telefonisch contact met mij opgenomen en met mij doorgesproken wat er allemaal was gebeurd. De klacht over de "vage" omschrijving in de declaratie is onderzocht door de Unive en het resultaat was dat er inderdaad ten onrechte 1 injectie met diclofenac plus extra weekend kosten in rekening was gebracht. Dit was inderdaad door de apotheker gemaskeerd met de vage term Farmacie.
Ik heb dus in middels dit bedrag van 98 euro retour gekregen. En nu maar hopen dat de Apotheker dit niet meer flikt ( ik betwijfel het) en dat de Unive Zorg voortaan declaraties met vage termen niet meer uitbetaald. Ze hebben mij belooft hier meer aandacht aan te besteden ( en dat hopen we dan maar). Zo zie je maar, klagen helpt soms best wel. groetjes
jouw klacht was meer dan terecht! Te gek voor woorden hoe deze apotheker heeft gemarchandeerd met de nota en ook zeer terecht dat Unive zich er uiteindelijk tegenaan heeft bemoeid, hadden ze m.i. per definitie gelijk moeten doen.
Hoezo wordt de zorg duurder??
Klakkeloos maar idiote, niet onderbouwde nota.s vd zorgverleners betalen is niet het juiste pad, de zorgverzekeraar dient elke nota te verifiëren, maar dat zal wel niet , in de praktijk
Jij hebt het juiste gedaan, Linda en goed dat je deze post geplaatst hebt en om feedback hebt gevraagd en gefeliciteerd!