LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 10 weken emailen over een defecte tv

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
peterenjac
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:28

10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door peterenjac »

Ik heb op 1 augustus mijn tv defect gemeld bij wehkamp.Ik ben nu 10 weken verder en heb ongeveer 12 mailtjes heen en weer gestuurd over hoe de klacht op te lossen.
Tussendoor een keer gebeld met de klantenservice voor ca € 10,00

Code: Selecteer alles

en ook nog onbeschofd behandeld door een telefoniste.

Ecare gebeld, antwoord:De onderdelen zijn besteld ,we komen uw TV volgende week weer bij u thuis brengen!"

De TV hangt nog steeds defect bij mij thuis aan de muur[code], dus het zal niet meevallen om die terug te brengen als ie nog niet eens is opgehaald.

Twee weken terug e care weer gebeld.

Antwoord:"onderdeleen zijn besteld, uw TV wordt bij u thuis aanstaande week terplekke gerepareerd.

Wehkamp gemaild

Antwoord:Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op .

Anderhalve week verder: niets van Wehakmp en nietds van E care gehoord.

Het is om moedeloos van te worden,wehkamp zal het geen zier intereseren, klanten genoeg.

Heb er deze morgen weer eens een email aan gewaagd, het begint bijna mijn hobby te worden.

Bellen heeft geen zin , meisje wat opneemt mag geen beslissing nemen en zegt alleen dat er binnen 2 dagen contact wordt opgenomen wat ook niet gebeurt.

Je kunt beter naar een reguliere zaak gaan om dit soort aankopen te doen, de slechtste service in een winkel is nog altijd 20 keer beter als dat je als een nummertje wordt behandeld.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door sjoegel »

Klopt, een fysieke winkel is dan prettiger. Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door ronald g »

Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.

peterenjac
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:28

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door peterenjac »

ronald g schreef:Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.
Ik heb een overeenkomst met Wehkamp, niet met Ecare dus Wehkamp moet dit oplossen.Wehkamp heeft de reparatie pas na een week of 4 goedgekeurd dus de fouten stapelen zich maar op.Zowel E care als Wehkamp geven vaak niet thuis en houden me aan het lijntje.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door JtC »

Ja, maar toch heeft Sjoegel daar wel (gedeeltelijk) in gelijk. Voor de prijs van, en zeker als het gaat om apparatuur en computers, hoef je er dus echt niet te kopen. Ik bedoel, neem er een willekeurig artikel en ga dat op internet vergelijken, Wehkamp is altijd duurder of behoort tot de duursten, misschien een uitzondering daargelaten. De enige reden om daar dan toch nog iets aan te schaffen, ondanks de hogere prijs, is.. jawel, achteraf betalen of in termijnen, wat ook al pleuris-duur is.
ronald g schreef:Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door mihoen »

vaak zitten daar primeline comfortcard en dergelijke achter. uitgesteld betalen en anders dik 20% rente. organisaties waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben als je niet heel goed met geld om kan gaan. nederlanders zijn toch zo een spaarzaam volkje zoals men zegt? eerst sparen, dan kopen lijkt me. je kunt geen geld uit geven wat je niet hebt.

peterenjac
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:28

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door peterenjac »

mihoen schreef:vaak zitten daar primeline comfortcard en dergelijke achter. uitgesteld betalen en anders dik 20% rente. organisaties waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben als je niet heel goed met geld om kan gaan. nederlanders zijn toch zo een spaarzaam volkje zoals men zegt? eerst sparen, dan kopen lijkt me. je kunt geen geld uit geven wat je niet hebt.
Wehkamp is niets meer dan een financieringsmaatschappij die door middel van artikelen te verkopen financieringen verkoopt.Ik denk dat ze meer aan rente binnenhalen dan aan winst op artikelen.

Eerst sparen dan kopen????
Dat zou je de banken,verzekeringsmaatschappijen en de overheid
eens aan hun verstand moeten brengen ,dan zouden we een stuk minder belasting betalen.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

geachte "peterenjac"

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

peterenjac
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2009 22:28

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door peterenjac »

Ik heb ondertussen contact gehad met een heel aardige dame van de klantense ervice van wehkamp (Ank)en zij heeft het eindelijk netjes voor mij opgelost,dus bij deze mag dit topic worden gesloten.
Lang gewacht maar netjes opgelost en excuses aanvaard.

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Ongelezen bericht door 16again »

Moraal van het verhaal:
De ingang tot de Wehkamp klantenservice is niet per email naar Wehkamp, maar via dit forum.

Gesloten