Ik heb een paar weken geleden een aanbiedingskrantje van poppeliers in de bus gekregen en daarin stond een leuke aanbieding: Woonlandschap Home One, op het plaatje staat een 2,5 zits, een hocker en 2 fauteils voor 895euro. Geen geld zou je zeggen, in de advertentie staat alleen dat de opstelling ook vice versa kan. Ik met een vriendin naar poppeliers in alkmaar,
en we kijken rond en naar het bankstel, je kan hem ook in andere stof krijgen dan is hij 100euro duurder, dat is normaal. Ik vraag wat aan de verkoper en hij vertelt mij dat het alleen om de bank gaat, de hocker is los te koop en de stoeltjes ook. Dus ik wijs hem op de advertentie en hij blijft erbij dat het in de advertentie alleen om de bank gaat en dat als het om het geheel op de foto zou gaan er een flinke rij voor de deur zou staan. Ik bedank de man en we lopen weg, het totaal van de set komt op bijna 1800! euro.
Nu krijg ik vandaag het nieuwe aanbiedingskrantje en wat schertst mijn verbazing, weer de zelfde aanbieding en dezelfde foto en tekst.
Ik heb op de site van poppeliers gekeken en daar staat exact het zelfde op.
Wie kan mij vertellen hoe het nu zit, moeten ze mij de aangeboden aanbieding verkopen die afgebeeld is of heeft de verkoper gelijk en gaat het inderdaad om de bank alleen???
Ik weet het niet meer.....
http://www.poppeliersmeubelen.nl/aanbie ... enkol.html
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbieding Poppeliers
Re: Aanbieding Poppeliers
Nergens staat dat alles voor 895,- wordt aangeboden. Formeel heeft u geen schijn van kans.
Poppeliers staat erom bekend om langs het randje van het legale te adverteren om maar mensen in de winkel te krijgen. Vervolgens worden die mensen onder handen genomen door de verkopers die zwaar getraind worden.
Helaas is het een methode die werkt, de prijs is te mooi om waar te zijn, maar toch gaat het gros van de mensen gewoon kijken.... Met alle gevolgen van dien.
Poppeliers staat erom bekend om langs het randje van het legale te adverteren om maar mensen in de winkel te krijgen. Vervolgens worden die mensen onder handen genomen door de verkopers die zwaar getraind worden.
Helaas is het een methode die werkt, de prijs is te mooi om waar te zijn, maar toch gaat het gros van de mensen gewoon kijken.... Met alle gevolgen van dien.
Dit is een sneaky one . Nergens staat dat de fauteuils erbij zitten maar er staat ook niet dat dat niet zo is. Het leuke van Poppeliers is dat je een flinke korting kunt bedingen. Zij zeggen 1800. Met een beetje doorzettingsvermogen van uw kant krijgt u deze set voor 1300 mee !
Achterlijke verkooptrucs.Ga gewoon naar profijt meubel,of poortvliet,daar word je niet belazerd.
Volgens mij gaat het om deze aanbieding:
http://www.poppeliersmeubelen.nl/aanbieding/1.html
(uitprinten!)
In de tekst staat dat er sprake van een "woonlandschap."
Dit woord staat niet in de vandale en is blijkbaar afkomstig van Poppeliers fantasie.
De term "landschap" roept bij mij een denkbeeld op van fraaie vergezichten. Alles wat je ziet is onderdeel van dat landschap.
Ook maakt de advertentie niet duidelijk dat de prijs alleen voor een bepaald onderdeel geldt, dit rechtvaardigt de conclusie dat dit de setprijs is.
Deze zaak lijkt mij duidelijk:
Omdat poppeliers CBW erkend is, kan je naar de geschillencommissie stappen en levering van de set tegen deze prijs afdwingen.
Refereer ook aan interne CBW reglementen: Leden mogen geen misleidende reclame voeren.
http://www.poppeliersmeubelen.nl/aanbieding/1.html
(uitprinten!)
In de tekst staat dat er sprake van een "woonlandschap."
Dit woord staat niet in de vandale en is blijkbaar afkomstig van Poppeliers fantasie.
De term "landschap" roept bij mij een denkbeeld op van fraaie vergezichten. Alles wat je ziet is onderdeel van dat landschap.
Ook maakt de advertentie niet duidelijk dat de prijs alleen voor een bepaald onderdeel geldt, dit rechtvaardigt de conclusie dat dit de setprijs is.
Deze zaak lijkt mij duidelijk:
Omdat poppeliers CBW erkend is, kan je naar de geschillencommissie stappen en levering van de set tegen deze prijs afdwingen.
Refereer ook aan interne CBW reglementen: Leden mogen geen misleidende reclame voeren.
ik begrijp niet dat je alsnog overweegt om toch dit gehele bankstel te willen gaan kopen als je daar zo behandeld wordt.
en lees alle verhalen even door over poppeliers en zitland dan weet je meteen dat je als je daar naar toe gaat je belazerd wordt.
dus geef je geld uit in een betrouwbare zaak dan heb je er plezier van.
en lees alle verhalen even door over poppeliers en zitland dan weet je meteen dat je als je daar naar toe gaat je belazerd wordt.
dus geef je geld uit in een betrouwbare zaak dan heb je er plezier van.
Met de term vice-versa, heb ik niet het idee dat het ook om de hocker en de stoelen gaat. Als die vice-versa geleverd zouden worden, zijn ze nog precies hetzelfde.
Ik krijg ook zeer regelmatig dat foldertje met die aanbiedingen, maar ik heb altijd begrepen dat het alleen om de hoekbank gaat.
Ik krijg ook zeer regelmatig dat foldertje met die aanbiedingen, maar ik heb altijd begrepen dat het alleen om de hoekbank gaat.
Ik heb uiteindelijk besloten om, gezien de ervaringen van anderen met deze winkel, toch maar verder te kijken voor een bankstel, dan maar wat meer betalen en betere service krijgen.
Iedereen bedankt voor je reactie!
Iedereen bedankt voor je reactie!