Na jarenlang zoeken naar de juiste matras. (Voorheen pocketveer matras) heb ik nu eindelijk een supermatras en bedbodem gevonden. Een aanrader voor iedereen.
Natural Comfort matras. Zie site: www.gebr-america.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanrader! Nawaro matras + bedbodem
Re: Aanrader! Nawaro matras + bedbodem
Ook wij slapen nu vier maanden op deze unieke zonnebloemmatras en bodem. Ook de service bij Gebr.America is Super
Zij adverteren met tevredenheidsgarantie en maken het ook waar!
Ik sliep vanaf de eerste nacht direkt perfect. Mijn man had al jaren klachten met zijn nek. De verkoper is tot twee maal toe bij ons thuis geweest om het systeem bij te stellen. (zonder bijkomende kosten)
De verkoper vertelde dat bij ons vorige bed de schouder onvoldoende in het matras kon wegzakken. Mijn man slaapt nu eindeijk heel de nacht door en de nekklachten zijn volledig verholpen.
Super: echt een aanrader.
Zij adverteren met tevredenheidsgarantie en maken het ook waar!
Ik sliep vanaf de eerste nacht direkt perfect. Mijn man had al jaren klachten met zijn nek. De verkoper is tot twee maal toe bij ons thuis geweest om het systeem bij te stellen. (zonder bijkomende kosten)
De verkoper vertelde dat bij ons vorige bed de schouder onvoldoende in het matras kon wegzakken. Mijn man slaapt nu eindeijk heel de nacht door en de nekklachten zijn volledig verholpen.
Super: echt een aanrader.
Wij hebben hem bij een beddenspeciaalzaak gekocht. Ik heb naar deze site verwezen, daar hij nergens anders op het internet te zien was. Ze liggen zo goed, dit gun ik iedereen. Ik slaap ook op het kussen hiervan. Geen schouder en nekklachten meer!
tjonge, jullie zouden zo in een wasmiddelreclame terecht kunnen, dames
goede en goedkope reclame op tros radar, wie heeft er nog iets....
inderdaad, wat en goedkope reclame manier.....
en de info op de site is nog onjuist ook. 100% natuurrubber bestaat niet eens. Tja, alleen als het net uit de bast van de boom komt. Maar in het opvangbakje voor de latex zitten al anti-stollingsstoffen.
heette dit merk vroeger niet Greenlands ? en daarvoor heeft het ook al onder andere namen het geprobeerd.
wie is de volgende die er in trapt ????????
hahahahahah.........
en de info op de site is nog onjuist ook. 100% natuurrubber bestaat niet eens. Tja, alleen als het net uit de bast van de boom komt. Maar in het opvangbakje voor de latex zitten al anti-stollingsstoffen.
heette dit merk vroeger niet Greenlands ? en daarvoor heeft het ook al onder andere namen het geprobeerd.
wie is de volgende die er in trapt ????????
hahahahahah.........
Na het lezen van zoveel lovende woorden ontbreekt eigenlijk alleen nog de aanbieding. Zo iets als : 2 halen, 1 betalen. Of : Retteketet, neem zonnebloemen in bed !