LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aktie slapen ,kastje van slaapkamer kapot ,onbereikbaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mversteeg

aktie slapen ,kastje van slaapkamer kapot ,onbereikbaar

Ongelezen bericht door mversteeg »

:evil: :evil:Wij hebben een hoogbouwslaapkamer gekocht bij aktie slapen op 03-07-03,maar nu kwam er op 30-05-04 een kastdeurtje er af vallen .Dat kunnen wij niet zelf maken en we hebben nog garantie erop.
Ik heb dinsdag gelijk proberen te bellen naar het filiaal waar we het hebben gekocht.Krijg ik een afsluittoon te horen.Toen heb ikhet nummer van het hoofdkantoor gebeld.Daar krijg ik een antwoordapparaat te horen waar ik de filialen te horen krijg,verder krijg je niemand te pakken.Ik heb toen KPN gebeld om een nummer van aktie slapen te vragen en dan krijg ik het nummer van een filiaal in Eindhoven.Ik heb ook dat nummer geprobeerd.Dat was ook al afgesloten.Ik heb daarna het internetsite gekeken.Dat werd vernieuud en kon er geen klantenservice op vinden.IK weet nu niet wat ik verder kan doen.Weet iemand een oplossing hiervoor ,HELP!!!
Wij hebben best veel geld betaald voor onze slaapkamer(1264 euro).
Dat is veel geld als je van een loon moet leven met een gezin met 2 kinderen.

Holyfield

Re: aktie slapen ,kastje van slaapkamer kapot ,onbereikbaar

Ongelezen bericht door Holyfield »

Helaas is aktie slapen falliet, maar dat heb je misschien al wel gelezen. Weet je naam van de meubelhersteller. Probeer daar anders contact mee op te nemen.

Gesloten