LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anders dan anders

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kazana

anders dan anders

Ongelezen bericht door kazana »

Na alle klachten over allerlei winkels nu ff een pluim hoor :lol:
In Jan. een matras gekocht bij anders dan anders in Amsterdam nu was de zijkant losgelaten na 3mnd. en ik had GEEN aankoopbon meer maar telefonisch werd mij gezegd kom maar langs u krijgt een nieuwe :wink: .
ik reageerde maar ik heb geen auto dus dat kan wel even gaan duren, geen probleem werd er gezegd en wat denk JE vandaag terug met matras en ZONDER aankoopbon zonder morren,zeuren,preken gewoon direct een nieuw gekregen :D
Nu kan er wel gereageerd worden van jaja is toch logisch na 3/4 mnd. nu als ik hier soms lees wat er allemaal gebeurt en ZEKER via grootwinkel bedrijven vind ik dat dit kleine winkeltje alle lof verdient, wilde dat er overal zo gehandelt werd scheeld veel ergenis

WdG

Re: anders dan anders

Ongelezen bericht door WdG »

Leuk dat zoiets ook gepost wordt.
En inderdaad.. dat is het grote voordeel bij de kleinere zaken. Service.

kazana

Jammer dat erop goede berichten zo weinig reaktie`s komen :cry: zal de volgende keer maar met een negatief bericht komen he

WdG

Ongelezen bericht door WdG »

nee niet doen hoor..
bij de kleine ondernemer blijven kopen en het zal vast niet nodig zijn.

En ik heb mijn best gedaan hoor :mrgreen:

kazana

`T is zo jammer dat alleen NEGATIEVE berichten zo uitgemeten worden :cry: Maar troost je IK zal bij de kleinere zaken blijven kopen sterker ikzelf woon in Rotterdam en mijn zoon in Amsterdam dus was wel een ritje voor me he, maar juist DIE SERVICE vind ik moet je als klant koesteren :wink:

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

Volgens onderzoek wordt een positieve ervaring 1 maal door vertelt,
een negatieve ervaring wordt 5 maal doorvertelt.
Vandaar dat de minst goede bedrijven een grotere naamsbekendheid hebben dan de betere zaken.
Zoals ze altijd zeggen, slechte reclame is ook reclame. :idea:

S.

Ongelezen bericht door S. »

Zoals ze altijd zeggen, slechte reclame is ook reclame.
En verdomd, het is nog waar ook! :D
Voor 2 maand terug stond mijn werkgever negatief in de pers, en nu is het drukker met aanvragen dan ooit.

S.

Gesloten