Wij hebben 4 maanden gelden een Auping boxpring bed met matrassen en topper gekocht. ( € 12.350,- ! )
wij komen ( met de Auping monteur) tot de volgende conclusies:
1) het bed hangt achterover, alhoewel de vloer waterpas 'staat'
2) er zitten geen in hoogte verstelbare poten onder dit bed ??
Vrijwel alle goedkope bedden en meubels hebben dat wel. Immers er is tegenwoordig geen vloer precies waterpas of helemaal vlak
3) de monteur ( komt na 2 maanden zeuren) en constateert dat de dure boxspring matrassen aan de hoofd zijde minder dik zijn dan aan de voetzijde. ( 'taps) terwijl ze pas 3 maanden oud zijn en ze ruimschoots op onze gewichten zijn uitgezocht ( een medium en een zwaar )
Monteur suggereert de boxspring matrassen “om te draaien" “maar dan werken uw hoofd en voorzones niet meer”. Dit niet geaccepteerd als ‘oplossing’.
Ook heeft de dure Topper ( € 1.100,- ) vanaf het begin allerlei haaltjes in de bekleding en het worden er steeds meer, terwijl we de topper nooit anders dan voorzichtig met handen zonder ringen gedraaid hebben en deze bij normaal gebruik normaal goed beschermd is door dik hoeslaken.
We dragen ook geen “scherpe kleding in bed” zoals gesuggereerd werd.
Conclusie : niets aan te doen.
Monteur onverrichter zake weg. Ons met achteroverhangend bed en in verwarring achterlatend.
Hebben wij hier nu meer dan twaalfduizend Euro voor betaald?
We gingen voor kwaliteit en service, hadden we maar een goedkoop bed gekocht !
Wie heeft nog meer zulke ervaringen met Auping?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AUPING dure bedden - slechte ervaringen
Re: AUPING dure bedden - slechte ervaringen
Vreemd. Voor de duidelijkheid, een Auping heeft STANDAARD hoogte verstelbare poten.
Vraagje welk type matras heeft u en welk type boxspring? Is de Auping monteur een fabrieksmonteur en zo ja, wie heeft de boxspring in eerste instantie dan geplaatst? Uzelf of een monteur van een winkel?
Tevens het probleem met de matras heb ik in mijn werk , verkoper en plaatser van boxsprings, ook van Auping o.a., in een tijd van 35 jaar slechts 1 x meegemaakt. Meerdere malen bij klant geweest, vloer gemeten of deze waterpas is enz. enz. Wat bleek hier de oorzaak te zijn van het scheef liggen van de matrassen? Hoeslakens met een hoogte van 18 cm. om matrassen van 30 cm. hoog. Gevolg: de matrassen werden op de hoeken in elkaar gedrukt , waardoor de matras scheef ging aflopen. Misschien ook bij u het geval?
wat betreft de topper, dit hoort niet en dient vergoed te worden, mits deze goed beschermd is met een molton en een hoeslaken.
Vraagje welk type matras heeft u en welk type boxspring? Is de Auping monteur een fabrieksmonteur en zo ja, wie heeft de boxspring in eerste instantie dan geplaatst? Uzelf of een monteur van een winkel?
Tevens het probleem met de matras heb ik in mijn werk , verkoper en plaatser van boxsprings, ook van Auping o.a., in een tijd van 35 jaar slechts 1 x meegemaakt. Meerdere malen bij klant geweest, vloer gemeten of deze waterpas is enz. enz. Wat bleek hier de oorzaak te zijn van het scheef liggen van de matrassen? Hoeslakens met een hoogte van 18 cm. om matrassen van 30 cm. hoog. Gevolg: de matrassen werden op de hoeken in elkaar gedrukt , waardoor de matras scheef ging aflopen. Misschien ook bij u het geval?
wat betreft de topper, dit hoort niet en dient vergoed te worden, mits deze goed beschermd is met een molton en een hoeslaken.
Re: AUPING dure bedden - slechte ervaringen
Geachte heer/mevrouw Kemp,
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt bij het gebruik van uw Auping boxspringcombinatie. Graag verzoeken wij u om telefonisch (0570-681911) of per e-mail ([email protected]) met ons in contact te treden, zodat wij samen kunnen kijken naar mogelijke passende oplossingen.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Auping bv
Klantenservice
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt bij het gebruik van uw Auping boxspringcombinatie. Graag verzoeken wij u om telefonisch (0570-681911) of per e-mail ([email protected]) met ons in contact te treden, zodat wij samen kunnen kijken naar mogelijke passende oplossingen.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Auping bv
Klantenservice