LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
[b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Beste mensen,
Onderstaande is waargebeurd... en nog niet afgelopen.
Poppeliers:
Onze ware nachtmerrie
Na lang gespaard te hebben, konden wij dan eindelijk gaan samenwonen (hoera!!).
Bij Poppeliers zijn we uiteindelijk geslaagd voor een stel leuke meubels: een hoekbank, 2 fauteuils, een salontafel, tv-wandmeubel, 6 eetkamerstoelen, dressoir, eetkamertafel en 1 kast.
De verkoper vertelde ons dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn. De eerste tegenvaller was al, toen de meubels tot 14 weken levertijd konden hebben (toen we bij de balie stonden om aan te betalen... lekker zeg). Toen ik in de 13e week eens heb gebeld of er een afspraak gemaakt kon worden (na al 2x eerder geinformeerd te hebben), zou de levertijd nog met 3 weken verlengd worden, want de eetkamerstoelen waren nog niet binnen...
Nou, ik dacht dat ik gek werd. Mijn vriend heeft namelijk letsel aan zijn voet waardoor hij snel vermoeid wordt... en zonder bank en fatsoenlijke meubels, zijn die weken voor ons behoorlijk zwaar geweest. Dus NOG 3 van die weken zag ik helemaal niet zitten. A fijn, een deellevering bleek uiteindelijk mogelijk. (anders had ik ze wel wat anders gezegd!!)
De meubels werden uiteindelijk zaterdag 5 mei geleverd... blijken de stoelen erbij te zitten... (hoe ze er dan bij komen om de levering nog maar even uit te stellen... 'want de stoelen zijn nog niet binnen', mag Joost weten)
Maar... nu begint de echte nachtmerrie pas.
Ik zal even op een rijtje zetten wat er allemaal mis was en voor een groot deel nog steeds mis is:
- de hoekbank is verkeerd om geleverd (hoek aan de verkeerde kant)
- de hoekbank is waarschijnlijk al eens gebruikt door OF personeel OF als leenbank uitgegeven, hij stinkt namelijk naar sigarettenrook, echt te ranzig voor woorden!!! Ik word er misselijk van. Zeker de eerste dagen moest ik af en toe een blokje om lopen, het was echt heel vies!
- Op de hoekbank zitten kringen van drinkglazen.
- De hoekbank is niet geimpregneerd (een 'service'monteur zegt later van wel, maar dit is ECHT niet zo!!) Het water wat ik erop gooi, wordt opgeslurpt door de bank.
- de twee fauteuils zijn waarschijnlijk ook niet geimpregneerd.
- het tv-wandmeubel is slecht gemonteerd en een plankje hangt helemaal scheef en de schroeven ervan zijn doorgedraaid.
- het dressoir is slecht gemonteerd en ik kan tussen de planken en de achterwand mijn hand steken.
- 1 eetkamerstoel is bij de poten beschadigd, hij is ruw over de grond geschuurd (bij 45 graden o.i.d.)
- de eetkamertafel bezit een klein putje en een flinke kras.
O ja, en Poppeliers wil Protexx (van de impregnatie) in de schoenen schuiven dat zij die bank maar moeten schoonmaken, terwijl Poppeliers hem waarschijnlijk heeft bevuild en niet eens heeft laten impregneren.
Wat wel goed is:
- de kussens op de bank zijn geimpregneerd en stinken niet.
- de overige vijf stoelen zien er goed uit (behalve de onderkant van de poten) en zijn daadwerkelijk geimpregneerd.
- de salontafel
Mijn vader heeft de slecht gemonteerde spullen goed gemonteerd en een servicemonteur heeft de tv-wandkast gemaakt. Voor de rest zitten wij dus nog steeds met die gore bank e.d. En dus weer enkele weken zonder meubels.
Ze hebben aangeboden een nieuwe bank te maken, maar wij hebben absoluut geen behoefte meer daar aan. Bovendien hebben we nu alles op deze hoek aangepast en zouden we anders flink moeten verschuiven, wat de meubels en de vloer (en onze ruggen) niet ten goede komt.
U zult begrijpen dat wij NOOIT MEER BIJ POPPELIERS kopen. Bovendien zullen mijn broertjes (die binnenkort gaan samenwonen met hun aanhang), mijn ouders (die de hele tent willen vernieuwen), en onze vrienden en bekenden ook langs de deur van Poppeliers lopen, even bibberen en niet eens in hun hoofd durven halen om er naar binnen te gaan. Helaas voor Poppeliers, maar nog meer voor ons. Want wij zijn blut en hebben vuile en stinkende meubels en een hoop ellende aan ons hoofd.
Het liefst zou ik willen dat alles nog binnen twee weken in orde wordt gemaakt.
Maar ja, blijkbaar hebben ze het zo druk met hun eigen puinhoop opruimen dat pas twee weken later de zooi opgehaald wordt 'ter inspectie'. Nou, ik hoop maar dat ze een goede inspectiedienst hebben... en zorgen dat alles in orde wordt gemaakt, anders is hun p*s nog niet lauw!
En natuurlijk een schadevergoeding, want het geld wat wij voor deze meubels hebben betaald, is het echt niet waard!!! Dat kan ik je wel vertellen!!
De meubels op zich zijn mooi, maar mijn hoop op een lang leven van deze meubels is nog ver te zoeken. Daarnaast is het al deze ellende niet waard geweest.
Hadden wij maar bij een andere zaak gekocht!!!
Wat een ellende. Janken helpt helaas niet...
Goh, als ik het zo na lees,... ik kan het gewoon maar niet bevatten.
HOE kunnen er zoveel fouten worden gemaakt en zo een slechte service geleverd worden... EEN GEBRUIKTE BANK notabene!!!
Wij zijn echt teleurgesteld.
Erger kan bijna niet!
Ik hoop dat jullie wakker worden... onze nachtmerrie gaat helaas nog even verder.
Onderstaande is waargebeurd... en nog niet afgelopen.
Poppeliers:
Onze ware nachtmerrie
Na lang gespaard te hebben, konden wij dan eindelijk gaan samenwonen (hoera!!).
Bij Poppeliers zijn we uiteindelijk geslaagd voor een stel leuke meubels: een hoekbank, 2 fauteuils, een salontafel, tv-wandmeubel, 6 eetkamerstoelen, dressoir, eetkamertafel en 1 kast.
De verkoper vertelde ons dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn. De eerste tegenvaller was al, toen de meubels tot 14 weken levertijd konden hebben (toen we bij de balie stonden om aan te betalen... lekker zeg). Toen ik in de 13e week eens heb gebeld of er een afspraak gemaakt kon worden (na al 2x eerder geinformeerd te hebben), zou de levertijd nog met 3 weken verlengd worden, want de eetkamerstoelen waren nog niet binnen...
Nou, ik dacht dat ik gek werd. Mijn vriend heeft namelijk letsel aan zijn voet waardoor hij snel vermoeid wordt... en zonder bank en fatsoenlijke meubels, zijn die weken voor ons behoorlijk zwaar geweest. Dus NOG 3 van die weken zag ik helemaal niet zitten. A fijn, een deellevering bleek uiteindelijk mogelijk. (anders had ik ze wel wat anders gezegd!!)
De meubels werden uiteindelijk zaterdag 5 mei geleverd... blijken de stoelen erbij te zitten... (hoe ze er dan bij komen om de levering nog maar even uit te stellen... 'want de stoelen zijn nog niet binnen', mag Joost weten)
Maar... nu begint de echte nachtmerrie pas.
Ik zal even op een rijtje zetten wat er allemaal mis was en voor een groot deel nog steeds mis is:
- de hoekbank is verkeerd om geleverd (hoek aan de verkeerde kant)
- de hoekbank is waarschijnlijk al eens gebruikt door OF personeel OF als leenbank uitgegeven, hij stinkt namelijk naar sigarettenrook, echt te ranzig voor woorden!!! Ik word er misselijk van. Zeker de eerste dagen moest ik af en toe een blokje om lopen, het was echt heel vies!
- Op de hoekbank zitten kringen van drinkglazen.
- De hoekbank is niet geimpregneerd (een 'service'monteur zegt later van wel, maar dit is ECHT niet zo!!) Het water wat ik erop gooi, wordt opgeslurpt door de bank.
- de twee fauteuils zijn waarschijnlijk ook niet geimpregneerd.
- het tv-wandmeubel is slecht gemonteerd en een plankje hangt helemaal scheef en de schroeven ervan zijn doorgedraaid.
- het dressoir is slecht gemonteerd en ik kan tussen de planken en de achterwand mijn hand steken.
- 1 eetkamerstoel is bij de poten beschadigd, hij is ruw over de grond geschuurd (bij 45 graden o.i.d.)
- de eetkamertafel bezit een klein putje en een flinke kras.
O ja, en Poppeliers wil Protexx (van de impregnatie) in de schoenen schuiven dat zij die bank maar moeten schoonmaken, terwijl Poppeliers hem waarschijnlijk heeft bevuild en niet eens heeft laten impregneren.
Wat wel goed is:
- de kussens op de bank zijn geimpregneerd en stinken niet.
- de overige vijf stoelen zien er goed uit (behalve de onderkant van de poten) en zijn daadwerkelijk geimpregneerd.
- de salontafel
Mijn vader heeft de slecht gemonteerde spullen goed gemonteerd en een servicemonteur heeft de tv-wandkast gemaakt. Voor de rest zitten wij dus nog steeds met die gore bank e.d. En dus weer enkele weken zonder meubels.
Ze hebben aangeboden een nieuwe bank te maken, maar wij hebben absoluut geen behoefte meer daar aan. Bovendien hebben we nu alles op deze hoek aangepast en zouden we anders flink moeten verschuiven, wat de meubels en de vloer (en onze ruggen) niet ten goede komt.
U zult begrijpen dat wij NOOIT MEER BIJ POPPELIERS kopen. Bovendien zullen mijn broertjes (die binnenkort gaan samenwonen met hun aanhang), mijn ouders (die de hele tent willen vernieuwen), en onze vrienden en bekenden ook langs de deur van Poppeliers lopen, even bibberen en niet eens in hun hoofd durven halen om er naar binnen te gaan. Helaas voor Poppeliers, maar nog meer voor ons. Want wij zijn blut en hebben vuile en stinkende meubels en een hoop ellende aan ons hoofd.
Het liefst zou ik willen dat alles nog binnen twee weken in orde wordt gemaakt.
Maar ja, blijkbaar hebben ze het zo druk met hun eigen puinhoop opruimen dat pas twee weken later de zooi opgehaald wordt 'ter inspectie'. Nou, ik hoop maar dat ze een goede inspectiedienst hebben... en zorgen dat alles in orde wordt gemaakt, anders is hun p*s nog niet lauw!
En natuurlijk een schadevergoeding, want het geld wat wij voor deze meubels hebben betaald, is het echt niet waard!!! Dat kan ik je wel vertellen!!
De meubels op zich zijn mooi, maar mijn hoop op een lang leven van deze meubels is nog ver te zoeken. Daarnaast is het al deze ellende niet waard geweest.
Hadden wij maar bij een andere zaak gekocht!!!
Wat een ellende. Janken helpt helaas niet...
Goh, als ik het zo na lees,... ik kan het gewoon maar niet bevatten.
HOE kunnen er zoveel fouten worden gemaakt en zo een slechte service geleverd worden... EEN GEBRUIKTE BANK notabene!!!
Wij zijn echt teleurgesteld.
Erger kan bijna niet!
Ik hoop dat jullie wakker worden... onze nachtmerrie gaat helaas nog even verder.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
O jee, o jee, o jee...
Als ik al die verhalen hier nu lees.... onze nachtmerrie is echt nog niet afgelopen...
Hopelijk krijgen we niet zo'n slechte leenbank... Ik houd mijn hart nu al vast!! Als ik dit lees, pomp ik het luchtbedje wel weer op... liever dan een leenbank zou je bijna zeggen!!
En dan zul je zien dat we straks nog weken moeten wachten voordat we onze meubels terug krijgen... daar gaat het geplande etentje met oud-collega's... aan welke tafel zou ik ze moeten laten zitten...
En de videomarathon??? Die kan nooit plaatsvinden op een luchtbedje of een leenvehicle...
Denk je dat je eindelijk verder kan met je leven...
Ik haat ze. Echt waar.
Sorry hiervoor, ik kan er echt niet over uit.
Weet je, toen ik vorige week belde, hing de telefoonmeid me zelfs in de wacht... ze had een ander gesprek...
HOE durf je in godsnaam een klant in de wacht te hangen om een ander gesprek aan te nemen?????
Ach ja.
Diepe zucht, ik ga slapen... weg van deze nachtmerrie.
Ik hoop er snel een eind aan komt.
Als ik al die verhalen hier nu lees.... onze nachtmerrie is echt nog niet afgelopen...
Hopelijk krijgen we niet zo'n slechte leenbank... Ik houd mijn hart nu al vast!! Als ik dit lees, pomp ik het luchtbedje wel weer op... liever dan een leenbank zou je bijna zeggen!!
En dan zul je zien dat we straks nog weken moeten wachten voordat we onze meubels terug krijgen... daar gaat het geplande etentje met oud-collega's... aan welke tafel zou ik ze moeten laten zitten...
En de videomarathon??? Die kan nooit plaatsvinden op een luchtbedje of een leenvehicle...
Denk je dat je eindelijk verder kan met je leven...
Ik haat ze. Echt waar.
Sorry hiervoor, ik kan er echt niet over uit.
Weet je, toen ik vorige week belde, hing de telefoonmeid me zelfs in de wacht... ze had een ander gesprek...
HOE durf je in godsnaam een klant in de wacht te hangen om een ander gesprek aan te nemen?????
Ach ja.
Diepe zucht, ik ga slapen... weg van deze nachtmerrie.
Ik hoop er snel een eind aan komt.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Over welke vestiging hebben we het hier ?
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Wij hebben de meubels in Heerlen gekocht. De winkel is op zich prima. De verkoper was aardig en niet echt 'pusherig'.
De fout sit hem echter bij de levering en bij de monteurs. Het ligt dus niet aan de winkel in Heerlen.
De fout sit hem echter bij de levering en bij de monteurs. Het ligt dus niet aan de winkel in Heerlen.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
ik heb 25 januari bij de poppeliers meubels bestelt het zou 8 a 12 weken duren nou uit eindelijke waren de 12 weken om maar niet dus het werd weer met 5 weken uitgesteld nou die 5 weken ook voorbij toen werd het nu weer met een week uitgesteld maar tot nu toe nog niks gehoord we wachten nog deze week uit en dan zien we weer wat er gaat gebeuren maar als ik zo alles lees loop het slecht af
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Hallo Debbie,
Ik zou echt je meubels eisen, dan maar een deellevering....
Dat is toch niet normaal..
En als ze je meubels hebben opgezet echt alles controleren! Ruik er aan, kijk aan de onder/achterkant, etc etc...
Ik hoop voor je dat jij monteurs krijgt die het WEL kunnen...
Succes!
Ik zou echt je meubels eisen, dan maar een deellevering....
Dat is toch niet normaal..
En als ze je meubels hebben opgezet echt alles controleren! Ruik er aan, kijk aan de onder/achterkant, etc etc...
Ik hoop voor je dat jij monteurs krijgt die het WEL kunnen...
Succes!
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Poppeliers is aangesloten bij het CBW: volgens CBW voorwaarden kun je, zodra de vermoedelijke levertijd met 4 weken is overschreden, kostenloos de koop ontbinden....
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Dat is een optie die het overwegen waard is... als je bedenkt wat voor ellende en rompslomp ze mensen aandoen..
Maar goed, je moet natuurlijk wel weer ergens anders iets kopen en ook daar weer wachten.
Het is wel een investering natuurlijk en die moet wel goed zijn! Ik twijfel of mijn geld goed is besteed...
Ik hoop voor je dat je voor jezelf de goede keuze maakt.
Laat Poppeliers maar in hun eigen str*nt zakken, dat doen ze met hun klanten ook.
M.v.g.
Maar goed, je moet natuurlijk wel weer ergens anders iets kopen en ook daar weer wachten.
Het is wel een investering natuurlijk en die moet wel goed zijn! Ik twijfel of mijn geld goed is besteed...
Ik hoop voor je dat je voor jezelf de goede keuze maakt.
Laat Poppeliers maar in hun eigen str*nt zakken, dat doen ze met hun klanten ook.
M.v.g.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Beste mensen,
Vandaag zijn de monteurs geweest en wat zijn wij blij met hen!!
De man reageerde adequaat en legde ons nog iets uit.
We krijgen een nieuwe bank, de monteur stelde vast dat deze bank hoogstwaarschijnlijk al is gebruikt door anderen (als leenbank??)
We zijn heel blij, want we mogen 'onze' bank nu houden zolang de nieuwe komt! Geen 'echte' leenbank dus!
Wel blijkt dus uit het protexx-verhaal dat bij de bank de vloeistof wel mag intrekken. Uit het verhaal van de verkoper maakten wij op dat dit niet mocht... Maar goed. Als er dus iets mis gaat en we het geknoeide spul niet uit de bank krijgen in de toekomst... we hebben 5 jaar garantie. De bank was dus wel geimpregneerd.
Hulde aan deze monteurs!!!
Ons tafelblad wordt vernieuwd en ze hoeven de tafel daarvoor niet mee te nemen!! Nou, daar zijn we heel blij mee, want dan hoeven we de komende weken niet op onze stinkende rookbank te eten!!
De eetkamerstoel hebben ze meegenomen en die wordt nog beoordeeld.
Poppeliers... als jullie het verder netjes afhandelen, kunnen wij alsnog tevreden zijn.
Ondanks alle eerdere ellende.
M.v.g.
Vandaag zijn de monteurs geweest en wat zijn wij blij met hen!!
De man reageerde adequaat en legde ons nog iets uit.
We krijgen een nieuwe bank, de monteur stelde vast dat deze bank hoogstwaarschijnlijk al is gebruikt door anderen (als leenbank??)
We zijn heel blij, want we mogen 'onze' bank nu houden zolang de nieuwe komt! Geen 'echte' leenbank dus!
Wel blijkt dus uit het protexx-verhaal dat bij de bank de vloeistof wel mag intrekken. Uit het verhaal van de verkoper maakten wij op dat dit niet mocht... Maar goed. Als er dus iets mis gaat en we het geknoeide spul niet uit de bank krijgen in de toekomst... we hebben 5 jaar garantie. De bank was dus wel geimpregneerd.
Hulde aan deze monteurs!!!
Ons tafelblad wordt vernieuwd en ze hoeven de tafel daarvoor niet mee te nemen!! Nou, daar zijn we heel blij mee, want dan hoeven we de komende weken niet op onze stinkende rookbank te eten!!
De eetkamerstoel hebben ze meegenomen en die wordt nog beoordeeld.
Poppeliers... als jullie het verder netjes afhandelen, kunnen wij alsnog tevreden zijn.
Ondanks alle eerdere ellende.
M.v.g.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Debby, waarschijnlijk kun je er wel onderuit door een ultimatum van b.v. 2 weken te stellen in een aangetekende brief, kopie bewaren. Zijn de meubelen er dan binnen die tijd niet is de koop automatisch ontbonden. En koop nooit meubelen bij winkels zoals Poppeliers, Seats en sofa's etc. Uiteindelijk ben je altijd duurder uit dan bij een goede meubelzaak.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
De kwaliteit van de meubels is volgens mij niet slecht... alleen de service.
Hoe kom je erbij dat je dan nog duurder uit bent?
Hoe kom je erbij dat je dan nog duurder uit bent?
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Bij Seats en sofa's is de kwaliteit zeker niet goed, en de meubelen vallen ook altijd stukken duurder uit dan je denkt. Want als je in de winkel komt deugen de meubelen uit de advertentie opeens niet meer, en moet je betere stof e.d. nemen tegen meerprijs. Ook verandert de prijs tijdens het overleg tig keren. Poppeliers schijnt hetzelfde soort winkel te zijn, google maar eens op diverse forums op Poppeliers en Seats en sofa's.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Met de prijswisselingen bne ik het persoonlijk niet mee eens. Wij hebben een vaste prijs afgesproken voor de meubels. Voor deze prijs hebben we de meubels gekregen.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
nou we zijn nu al weer een week verder en heb nog steeds me meubels niet als het nu goed is krijg ik ze 12 juni en 100 euro terug en krijg er een fiets bij nou het is weer afwachten hahahah
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Rema,
Seats and Sofas en Poppeliers is hetzelfde.....dezelfde bazen....allemaal familie van elkaar....allemaal oplichters !!!!!!
Seats and Sofas en Poppeliers is hetzelfde.....dezelfde bazen....allemaal familie van elkaar....allemaal oplichters !!!!!!
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Wij zitten al vanaf oktober 2006 op de meubels aan het wachten van poppeliers, eerste keer duurde een half jaar en kwam het beschadigd en andere kleur aan zoals besteld, tweede levering was de kleur goed waren de poten hol en niet massief weer de meubels terug en een aangetekende brief gestuurd waar ik het geld terug vorderde maar poppeliers reageert niet, vandaag maar zelf gebeld wordt de hoorn neer gegooid van die onvriendelijke dames, weer terug gebeld en mede gedeeld bot dat ik deze week terug gebeld zou worden jaja veel beloftes maar nooit nakomen, maar weer een brief gestuurd naar Dass rechtbijstand want dit wordt niks. Never de nooit bij Poppeliers en ik hoop dat veel mensen dit lezen en niks bij dit malifide bedrijf iets kopen.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Die zijn niet bij CBW aangesloten en kunnen het nog bonter maken. Je kan immers niet naar de geschillencommissie stappen, en de rechter is vaak te duur...Seats and Sofas en Poppeliers is hetzelfde
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Na plaatsing van mijn bericht vandaag ben ik meteen gebeld door de juristen van Poppeliers zelf en wordt mijn aankoopbedrag teruggestort.
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Nou ik ga vanmiddag dus een bankstel kopen bij Poppeliers maar schrik natuurlijk van deze berichten en zal er beslist ook over beginnen daarzo!
Voodat ik dus iets koop...
Vrienden van ons hebben er ook iets gekocht en niks mis mee...
Voodat ik dus iets koop...
Vrienden van ons hebben er ook iets gekocht en niks mis mee...
Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
zo we hebben eindelijk onze meubels maar tot onze grote ergenis is alles beschadig en hebben we de verkeerde dressoir en nu moeten we weer 5 weken wachten tot we alles over nieuw en goed krijgen maar ja dat zeg nartuurlijk weer niks he maar we mochten wel het beschadigte spul zo lang houden nou ik hou jullie op de hoogte groetjes debbie