Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor deze firma!
Ik heb in Februari 2006 een bankstel bestelt bij Seats&Sofa's, deze zou binnen 6-12 weken binnen zijn. Echter heb ik 12 weken lang niets van ze gehoord,geen belletje, geen brief, niks, ik moest dus zelf gaan bellen waar mijn bank bleef.
Mijn telefoontje met een persoonslid van de vestiging in Zoetermeer verliep prima en ze beloofden mij de bank in 2 weken binnen te hebben.
3 weken later had ik niks gehoord en niks binnen, ik weer bellen en mij werd weer beloofd de bank in 2 weken binnen te hebben.
Weer niks gekregen en ik heb dus weer zitten bellen, ze beloofden mij weer van alles wat ze niet na konden komen.
Dit heeft zo tot eind November geduurd, zij beloofden steeds van alles en ik kon er bijna elke 2 weken achteraan gaan bellen waar mijn bank bleef.
Ik heb de bank dan eindelijk eind November binnen gekregen (kan je nagaan!!!), dit heeft mij een dikke telefoonrekening en veel stress gekost, bedenk je dus alvorens te bestellen bij deze firma!
Ik heb 1 dag voordat de bank werd geleverd het restant bedrag voldaan en mij werd dan ook vertelt dat ik de gehele koopsom had voldaan.
Dacht ik van ze af te zijn krijg ik 3 maanden na levering van de bank een telefoontje dat ze nog 150 euro van mij krijgen!!
Waar ik natuurlijk tegenin ging. Hierop kreeg ik de vraag of ik wel kon rekenen!?
Ik werd uitermate slecht behandeld over de telefoon met stemverheffingen en allerlei soorten woorden van dien.
Ik waarschuw vast, dit is een firma die liegt en bedriegd!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Seats&Sofa's[/b]
Re: [b]Seats&Sofa's[/b]
wij hadden een stoel gekocht bij deze firma, er zou 12 weken levertijd op zitten. natuurlijk lees je daarna pas radar en kom je erachter dat het wel heel slecht gesteld is met deze zaak!
maar...........na 11 weken kregen we een telefoontje dat de stoel binnen was! wij erheen en zien daar een stoel zo ingepakt dat je nog niet eens kon zien dat het een stoel was!
als we thuis gebreken zagen moesten we maar even terugkomen.
omdat we daar dus geen zin in hadden hebben we dat in de winkel uit staan pakken samen met de verkoper, zij een mega berg plastic en wij DE stoel, ook kregen we er nog een gratis fles meubel reiniger bij!
de stoel bevalt ons prima (nu 3 maanden) en met een jaar garantie( op papier) kan ik alleen maar zeggen dat het dus echt niet altijd verkeerd hoeft te gaan.
maar...........na 11 weken kregen we een telefoontje dat de stoel binnen was! wij erheen en zien daar een stoel zo ingepakt dat je nog niet eens kon zien dat het een stoel was!
als we thuis gebreken zagen moesten we maar even terugkomen.
omdat we daar dus geen zin in hadden hebben we dat in de winkel uit staan pakken samen met de verkoper, zij een mega berg plastic en wij DE stoel, ook kregen we er nog een gratis fles meubel reiniger bij!
de stoel bevalt ons prima (nu 3 maanden) en met een jaar garantie( op papier) kan ik alleen maar zeggen dat het dus echt niet altijd verkeerd hoeft te gaan.
Ik durf alleen te schuilen voor de regen, hier geen enkele winkel in de buurt, maar tijdens vakantie wil ik wel eens kijken hoe dat gaat, er zouden dagelijks klanten moeten komen die klagen, maar het zal ook regelmatig goed gaan, en tevreden klanten zijn er ook wel, maar eerst hier kijken en dan pas kopen is toch beter.
Het hoeft natuurlijk niet altijd fout te gaan, ik heb dan ook (enkele) goede verhalen gehoord over hun, maar deze zijn erg gering.
Ik vergeet er nog bij te zetten, dat de bank niet eens de bankw as die ik besteld had, er zaten allemaal tierlangtijntjes aan die ik dus NIET wilde en ze de beloofde extra kussens er ook niet bij hadden gedaan. Het ergste vind ik dan nog dat ik denk, laat maar zitten want ik ben klaar met die lui en geen zin om weer te gaan zitten wachten op een bank. Terwijl zij dan toch zo verschrikkelijk bot en asociaal mij opbellen. Klantvriendelijkheid kennen zij niet, klantbehoud ook niet.
Nogmaals, ik zou mij 2 keer bedenken alvorens hier een meubel te kopen.
Ik vergeet er nog bij te zetten, dat de bank niet eens de bankw as die ik besteld had, er zaten allemaal tierlangtijntjes aan die ik dus NIET wilde en ze de beloofde extra kussens er ook niet bij hadden gedaan. Het ergste vind ik dan nog dat ik denk, laat maar zitten want ik ben klaar met die lui en geen zin om weer te gaan zitten wachten op een bank. Terwijl zij dan toch zo verschrikkelijk bot en asociaal mij opbellen. Klantvriendelijkheid kennen zij niet, klantbehoud ook niet.
Nogmaals, ik zou mij 2 keer bedenken alvorens hier een meubel te kopen.