LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank met verkeerde vulling seats and sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
cheb24

Bank met verkeerde vulling seats and sofas

Ongelezen bericht door cheb24 »

Hallo,
Op 5 december 2009 kocht ik bij seat and sofas een Bankstel . Het betreft een Jersy 1s valencia:808 liver.Bij aanschaf van het product werd mijn aangeraden voor deze te kiezen vanwege de goede kwaliteit. Ik koos voor de kwaliteit van de banken. Maar nu blijkt dat dit niet het geval is.
De bankstellen functioneren niet zoals ik mag verwachten en vertoont de volgende gebreken: De banken zijn ingezakt. Wanner je er opgaat zitten voel je in door de banken een hol in het midden. Ook heb ik klachten over het pluizen van de matriaal.
De banken moeten alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de ouderdom en de aanschafprijs van de bankstellen. :oops:

sjoegel

Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer je ook maar een beetje moeite had gedaan dan had je geweten dat Seats en Sofas zeer slecht bekend staat.
Het forum staat bol van de klachten over deze firma.
Nu klagen is dus te laat.

16again

Re: Bank met verkeerde vulling seats and sofas

Ongelezen bericht door 16again »

Topicstarter staat volledig in zijn recht, echter Seats & sofa is niet bij CBW aangesloten.
Je kan niet langs geschillencommissie, maar je gelijk moet je bij de rechter halen.

Ik zie geregeld klachten hier over S&S, echter nooit stapt iemand naar de rechter.

Gesloten