Ik heb 18 weken geleden een bank gekocht bij SofaNova Woonmall Alexandrium. Deze werd na 14 weken bij mij bezorgd. Toen de heren van de bezorgservice bij mij aankwamen konden ze al inschatten dat de bank niet naar boven zou kunnen, de verpakking zat nog om de bank heen. Ze hebben wel een poging gewaagd maar dat werd na 1 x gestaakt. Toen ik vroeg of de verpakking eraf mocht was dat geen optie, het scheelde nu net een paar cm waardoor het niet lukte. De bank ging weer retour naar het magazijn.
Ik weet dat het mijn eigen verantwoording is om goed op te meten of de bank past. Het een vrij ingewikkelde draai van mijn trap dus dat heb ik niet helemaal goed ingeschat. Mijn excuses aangeboden en geprobeerd deze kwestie op te lossen. Heb ook de helft van het bedrag aanbetaald.
Ik denk dat de armleuningen vrij makkelijk kunnen worden losgeschroefd van deze bank en ik denk dat ik inmiddels 30 x met hen heb gemaild hierover. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (dat is toch zeer vreemd voor een winkel), als ik langsga is de desbetreffende persoon er niet die de klachten afhandelt. Steeds wordt mij verzekerd dat ze gaan kijken of de armleuningen eraf kunnen, maar feitelijk gebeurt er niets. De bank staat al 4 weken bij hen in het magazijn, ik heb nu geen bank, weet niet waar ik aan toe ben met de afwikkeling en kom geen stap verder. Heb een paar keer gevraagd mij de aanbetaling te retourneren omdat zij ook niet echt vaart zetten met een oplossing, maar toen had ik wel na 10 minuten antwoord dat dit geen optie was.
Heeft iemand tips voor mij hoe dit af te handelen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bank SofaNova Rotterdam
Re: Bank SofaNova Rotterdam
Wanneer de armleggers er af kunnen is er geen enkele reden waarom ze de bank niet kunnen bezorgen.
Vreemd dat geen enkele communicatie mogelijk is. Kunt een afspraak maken met de verantwoordelijke ?
Wanneer ik zoek op SofaNova kom ik via de site van Woonmall Alexandrium terecht op BankstelXL.
Welke naam staat op uw factuur ?
Ik zou in elk geval per aangetekend schrijven verzoeken of ze binnen 14 dagen een beslissing willen nemen : Of opnieuw bezorgen waarbij de armleggers worden gedemonteerd, of uw aanbetaling terugbetalen en uw bestelling laten vervallen.
Vreemd dat geen enkele communicatie mogelijk is. Kunt een afspraak maken met de verantwoordelijke ?
Wanneer ik zoek op SofaNova kom ik via de site van Woonmall Alexandrium terecht op BankstelXL.
Welke naam staat op uw factuur ?
Ik zou in elk geval per aangetekend schrijven verzoeken of ze binnen 14 dagen een beslissing willen nemen : Of opnieuw bezorgen waarbij de armleggers worden gedemonteerd, of uw aanbetaling terugbetalen en uw bestelling laten vervallen.