LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banken gekocht Seats and Sofa,s Verkeerd voorgelicht

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
catootje

Banken gekocht Seats and Sofa,s Verkeerd voorgelicht

Ongelezen bericht door catootje »

Wij hebben 2 banken gekocht bij seats and sofa,s met een dure stof erop omdat dat tegen katten kon de verkoopster zei tot 3 keer toe dat de bank bestand is tegen kattenvanwege de stof na 3 maal gevraagd te hebben of het echt waar was ze zei het kan er allemaal tegen nu heb ik bijna geen banken meer over!
en vlekken krijgt u er ook uit meneer! nou ik zit nu nog te schrobben.
maar ik heb het wel over banken boven de 1000 euro dan verwacht je toch iets dat die banken wel 10 jaar meegaan wij zij nog geen half jaar verder en de fafels liegen er niet om nu weet ik dat er geen 1 bank bestand is tegen katten maar dan had ze dat niet mogen zeggen want dan had ik ze niet gekocht!
Seats and sofa,s vind het allemaal wel best ik heb vele malen brieven geschreven ,gebeld maar ze laten niets van zich horen...

Het is pure oplichterij wie heeft er ook zoiets en kan mij helpen of iemand van radar tros
Met vriendelijke groet jeroen van der keur :( :( :(

woman4life

Re: Banken gekocht Seats and Sofa,s Verkeerd voorgelicht

Ongelezen bericht door woman4life »

nu weet ik dat er geen 1 bank bestand is tegen katten maar dan had ze dat niet mogen zeggen want dan had ik ze niet gekocht!
dus je wist toen je die bank kocht dus al dat die mw loog en dat die bank er niet tegen bestand was !

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Als je duidelijk hebt gemaakt dat het essentiëel voor je was dat de banken bestand waren tegen vlekken gemaakt door katten en de verkoopster heeft bevestigd dat de stof hier tegen kon, is de koop in principe vernietigbaar, tenzij u had behoren te weten dat de bank hier niet tegen zou kunnen.
Ik kan uit uw verhaal niet echt opmaken waar de bank tegen bestand moest zijn. Gaat het enkel om vlekken, of ook om bijvoorbeeld kattennagels?

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

de enige bank die volgens mij bestand is tegen katten nagels is een houten/ijzeren tuinbank. Je laat toch je katten niet op je nieuwe bank zitten daar zijn die banken niet voor gemaakt. Tja dat je kat er even op zou zitten/liggen okeej, maar even de pootjes (=nagels strekken) daar kan hij niet tegen.Dat moet die verkoopster ook gedacht hebben... Deken onder de kat dan zitten ook je bezoekers niet met hun kleding in de vieze katten haren.
De vraag is eigenlijk hier, wie laat er nou z'n kat een bank verrampeneren?? Daar leg je toch een kleed op of je zorgt dat ze helemaal niet meer op je (nieuwe) bank gaan liggen. Eigen schuld hoor.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Precies!

Gesloten