LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankstel carmen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
strieker
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2012 01:44

bankstel carmen

Ongelezen bericht door strieker »

hallo allemaal

Ook wij hebben een bank gekocht bij hun het betreft een carmen bankstel

De problemen begonnen vrijwel direct toen ik een kussen kreeg met de rits aan de verkeerde kant direct op gebeld en zou een nieuwe overgestuurd krijgen dit is nu meer dan een jaar geleden en wij hebben onse kussen nog niet . Nu beginnen de banken ook nog door te ziiten en het leer brokkelt op bepaalde plekken af . We hebben ze mischien wel honderd keer gebeld en worden steeds afgewimpeld . Tot ik vandaag tot mijn schrik ook nog eens gaten aan de zijkant van de zit kussens vond , mijn man heeft de telefoon gepakt en gebeld eindelijk naar 20 keer bellen pakte ze de telefoon af wij vertelden dat we nu weer gaten in het bankstel hadden gevonden en er nu flauw van waren hij gaf ons een email en daar moesten we de foto's maar heen sturen waarop mijn man antwoord en dan zeker weer een jaar wachten op een antwoord, ik weet het beter gemaakt ik kom wel even langs met de foto's dan kunnen we man op man praten dan steeds aan de telefoon want je denkt dat je hier een stel gekken voor je hebt die zich steeds met een smoesje laten afwimpelen ik wil dat er nu een oplossing komt waarop de man antwoorde je weet zeker niet wie je voor je hebt IK LEG JE ZO OM !!! , en hangde de telefoon op.

wij gaan dus morgen naar het politiebureau en doen aangifte , je koopt er een bankstel weg met wel 10 tallen problemen je belt voor een oplossing en word ook nog met de dood bedreigd nou ik laat het hier niet bij zitten

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: bankstel carmen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ja, Wouter Bos heeft ook een paar banken gekocht. En daar "zitten" we met zijn allen mee.

Bankstel "ABNAMRO" daar zak je ook dwars door heen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bankstel carmen

Ongelezen bericht door crazyme »

strieker schreef: Ook wij hebben een bank gekocht bij hun het betreft een carmen bankstel
bij wie ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: bankstel carmen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Lijkt me sterk dat een bank afbrokkelt. Soms vallen ze om bedoel je dat ?

Gesloten