LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bankstel
bankstel
wij hebben bij bakker meubelen in veendam een lederen bankstel gekocht ,in 27-10-2004 na 2maand begon hij slijtage te vertonen, wij hebben bij bakker onze ,klacht gedeponeerd ze kwamen kijken,en besloten dat er nieuwe kuipen werden besteld 23-02-2005 hebben ze de kuipen meegenomen retour gebracht 10-04 2005 met opnieuw een beschadiging klacht gemeld bij bakker meubelen werd er een monteur gestuur op 21-04-2005 voor de beschadeging te repareren transport schade werd er gezegt maar de monteur kwam tot de conclusie dat hij alweer slijtage vertoonde die zij dus, laat me dit maar direcht mee repareren,maar u blijf met de klacht zitten, toen hebben we weer contact opgenomen met bakker meubelen in veendam advies andere leer te nemen dat hebben we maar gedaan op datum 27-04-2005 nieuwe kuipen gebracht u raad het al weer beschadigt,weer in contact met bakker geen probleem nieuwe kuipen,kwamen op 09-07-2005 u raad het al weer beschadigd weer bakker meubelen gebeld, ze kwamen langs in november werd ons beloofd dat erweer nieuwe kuipen werden gemaakt maar dat die niet eerder klaar waren half januarie toen werden op eind januarie gebeld dar ze de kuipen gingen weghalen voor reparatie in wij nu inmiddels weten dat die reparaties niet te betekenen hebben dat je echt niet van het probleem weer af komt en dat hij ook nog geen andere optie had dat wij maar op schuimrubber moesten gaan zitten, heb ik hem voor gesteld dat bakker meubelen uit veendam de bankstel maar te rug moest nemen en ik mij geld terug kreeg dat wou hij dus niet maar nu is mijn brandende vraag dan ook ,aan de burgers uit het noorden van de naam etna bank ook zoveel problemen hebben gehad ,bakker meubelen uit veendam die zegt zoals ik al had verwacht dat hij nooit geen klachten over de etna bankstellen heeft gehad en dat ik de enige ben en dat kan ik niet geloven
Re: bankstel
G E W E L D I G ! ! !
Hoe krijgt u het voor elkaar om uw hele verhaal in slechts 1 zin aan elkaar te breien zonder ook maar 1 keer een punt te plaatsen ?
U bent waarachtig de meester van de tussenzinnen.
Mocht ik overigens een punt hebben gemist hoor ik het wel.
Overigens, waar gaaaat dit over ? Er is geen touw aan vast te knopen.
Hoe krijgt u het voor elkaar om uw hele verhaal in slechts 1 zin aan elkaar te breien zonder ook maar 1 keer een punt te plaatsen ?
U bent waarachtig de meester van de tussenzinnen.
Mocht ik overigens een punt hebben gemist hoor ik het wel.
Overigens, waar gaaaat dit over ? Er is geen touw aan vast te knopen.
Beste meneer Crazyme
Sorry voor deze brief
Ik beheers te taal niet zo goed meer
maar ik ben ook al 94 jaar en heb niemand die een brief voor mij kan
maken die beter is dan deze
Sorry voor deze brief
Ik beheers te taal niet zo goed meer
maar ik ben ook al 94 jaar en heb niemand die een brief voor mij kan
maken die beter is dan deze
Beste Crazyme,in slechts 1 zin
Het betreft hier een samenraapsel van woorden. Een zin eindigt met een punt, uitroepteken of vraagteken.
Blh. heeft vaak reparaties gehad aan het door hem aangeschafte bankstel in verband met vroegtijdige slijtage. De verkoper, Bakker Meubelen uit Veendam, heeft diverse malen getracht het probleem op te lossen. Het probleem blijft zich echter herhalen. De koper wil nu de koop ontbinden maar de verkoper wil daar niets van weten.
Wie heeft er nog meer klachten over banken van het merk Etna?Volgens het bedrijf Bakker Meubelen uit Veendam heeft dit bedrijf nooit klachten gehad over deze fabrikant en dat kan belanghebbende moeilijk geloven.
Wellicht weet iemand wat de mogelijkheden nog zijn voor belanghebbende? Deze laatste vraag is van ondergetekende. Bakker Neubelen is aangesloten bij het CBW dus wellicht kan daar een klacht neergelegd worden? Het lijkt mij verstandig als de koper hulp inroept van derden voor het indienen van een klacht, bijvoorbeeld een rechtswinkel.
Wie heeft er nog meer klachten over banken van het merk Etna?Volgens het bedrijf Bakker Meubelen uit Veendam heeft dit bedrijf nooit klachten gehad over deze fabrikant en dat kan belanghebbende moeilijk geloven.
Wellicht weet iemand wat de mogelijkheden nog zijn voor belanghebbende? Deze laatste vraag is van ondergetekende. Bakker Neubelen is aangesloten bij het CBW dus wellicht kan daar een klacht neergelegd worden? Het lijkt mij verstandig als de koper hulp inroept van derden voor het indienen van een klacht, bijvoorbeeld een rechtswinkel.
berihome: ik wou rosalinde, even bedanken voor de brief, wat ze kort en krachtig, voor mij heeft, samengevat.
Graag gedaan. jammer dat niet meer mensen hier serieus reageren op vragen maar alleen maar komen zeuren. Ik hoop dat er een goede oplossing komt.