LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankstel Zuiderster

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lynn88

Bankstel Zuiderster

Ongelezen bericht door Lynn88 »

Hallo,

Ik heb een bank besteld bij zuiderster. Ik wilde de bank graag op mijn verjaardag geleverd hebben,dus ik maakte er een beetje haast bij. Ik betaalde 500 euro alvast aan..en het resterende bij levering.
Ruim anderhalf uur later belde mijn broer op dat ik geen bank moest kopen omdat mijn broer en zussen geld bij elkaar hadden gezet om een bank kado te doen voor mij. Ik vond het heel leuk ,maar ik had net getekend en aanbetaling gedaan bij Zuiderster. Ik dacht,nou dan annuleer ik de bestelling en ging terug naar de zaak. Opeens zeiden ze daar..nou jammer voor u mevrouw ,maar u krijgt GEEN geld terug. De aanbetaling is al gedaan en kan niet meer geannuleerd worden. :shock:
Ik balen natuurlijk want ik wil mijn geld terug..de aanbetaling was net anderhalf uur daarvoor gedaan.

Kom ik hier nog onderuit? Is het mogelijk om mijn geld terug te krijgen?? Als ik niet kan annuleren dan heb ik TWEE banken..en dat was niet de bedoeling.

Help!!

snepke

Re: Bankstel Zuiderster

Ongelezen bericht door snepke »

Kunnen je broers en zussen dan niet die bank kopen die je zelf al hebt besteld.
Hun hebben toch nog niets gekocht,dan kunnen ze toch jouw bestelde bank kado doen.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

snepke schreef:Kunnen je broers en zussen dan niet die bank kopen die je zelf al hebt besteld.
Hun hebben toch nog niets gekocht,dan kunnen ze toch jouw bestelde bank kado doen.

Natuurlijk ,Snepke heeft gelijk, ik zie niet, wat er aan dit mis is!
Je familie geeft jou deze bank kado!

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Zo denk ik er ook over tennis.
Zo is het toch opgelost,hun betalen die bank en de aanbetaling terug aan lynn,ik zie het probleem niet.
Zo hoeft ze toch niets te annuleren?
En ze krijgt de bank die ze wil

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

Je kan wel anuleren, maar dan moet je betalen.

Uit de algemene voorwaarden:
ARTIKEL 12 - De annulering
Bij annulering van de overeenkomst door de afnemer is deze een schadevergoeding verschuldigd van 30% van hetgeen de afnemer bij de uitvoering van de overeenkomst had moeten betalen, tenzij partijen bij het sluiten van de overeenkomst anders zijn overeengekomen.

Wel lullig aangezien het pas 1,5 uur was dat je de koop had gedaan :?

Lynn88

Ongelezen bericht door Lynn88 »

Dank jullie wel voor de reacties.

Het is opgelost. Ik heb mijn geld teruggekregen van de Zuiderster. Ik mocht de volgende dag gewoon mijn geld terughalen. Je hebt gelijk poespas..Normaal moet je annuleringskosten betalen.Ik hoefde niets te betalen. . :o

Hierbij een hele warme douche voor de Zuiderster in Capelle. :wink:

groetjes,

Lynn

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

Heee dat is nog eens goed nieuws :D :)

Gesloten