LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
vanbemmel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2013 09:32

Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Ongelezen bericht door vanbemmel »

Wij hebben bij Albert Jonker van SuperStoel in Baarn in juli 2013 een Barcelona Chair met bijbehorende Ottoman aangeschaft, een prachtig ding.

Toen we gingen afrekenen bleek echter dat de Ottoman toch "ineens" niet op voorraad was dus we hebben alleen de Barcelona Chair zelf afgerekend en de Ottoman zou daarna alsnog zo snel mogelijk nageleverd worden. Het is inmiddels oktober 2013 en na meerdere e-mails en loze beloftes is er nog steeds geen ottoman geleverd!

Toen we in de winkel waren kwamen ook al mensen langs omdat ze geen reactie kregen via de e-mail en omdat beloftes niet nagekomen werden dus bedenk je eerst twee keer voordat je deze winkel bezoekt en zaken gaat doen met deze mensen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Ongelezen bericht door crazyme »

Welke levertijd is afgesproken ?

Was de mailserver niet in storing ?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Uw bestelling moet helemaal uit China komen met de boot:

http://www.alibaba.com/trade/search?fsb ... lona+chair

Waarschijnlijk is u iets verkocht dat niet op voorraad is.

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Ongelezen bericht door alloallo »

Kopie made in china!

Wat mag je verwachten?

eirvandelden
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2013 14:36

Re: Barcelona Chair bij SuperStoel Baarn - slechte ervaringen

Ongelezen bericht door eirvandelden »

Ik sluit mij aan bij de slechte ervaring.

Ik ben op 31 juli bij hun langs geweest voor een "Loungechair zwart". Was niet op voorraad (ondanks dat het weekend ervoor ze die nog wel hadden), maar ze konden er nog een krijgen.
Op 6 augustus betaald, op 13 augustus zou er geleverd worden. Aan het einde van de dag op de 13e gebeld naar de transporteur, maar die wisten niets van een levering naar Eindhoven af.
Weer contact gehad met Superstoel, er zou op 15 augustus geleverd worden. Weer niets. Toen op 6 september, wederom niets.
De dag mijn bestelling geannuleerd. Ik zou binnen een week mijn geld terug krijgen, ik wacht nogaltijd. Ik heb zelf een in gebreke stelling brief gestuurd, die is nooit opgehaald. Rechtswinkel Tilburg ingehuurd, maar ook op hun in gebreke stelling word niet gereageerd.

Ik heb aangifte gedaan van oplichting. Anderen kan ik alleen maar adviseren bij Superstoel weg te blijven.

Gesloten