LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bed gekocht niet compleet
bed gekocht niet compleet
Geachte Forum,
we hebben 30 maart een bed met kasten en een boekenplank met
licht gekocht genaamt aberdeen deze is 6/6/02 geplaatst,maar
er was geen boekenplank met licht bij wel zijn we zo dom geweest om het ineens te betalen maar naar tig keer bellen
en schrijven hebben we nog ons bed niet compleet wel waren we genoodzaak om lampjes te kopen wand anders hadden we alleen maar groot licht en moesten we het bed uit om het
licht uit tedoen maar nu is het 18 nov nu hebben haar nog
niet ik heb ook aan beter bed voorgesteld om de plaatselijke
timmerman maar een boekenplank met licht te latenmaken
maar dat werd te duur geachte Forum wat kan ik nog meer
doen.we zitten nog steeds met een kast die niet goed in
gepakt is wand dat kon niet omdat hij toch weer leeg moet
als de boekenlichtplank word geplaatst met het oog op de
snoeren kunt U ons raad geven ik kan niet meer met mv Steeg
van beter bed praten zij heeft geen gevoel voor de klanten
met hartelijke groet
-persooonlijke gegevens verwijderd en in bezit van de redactie-
we hebben 30 maart een bed met kasten en een boekenplank met
licht gekocht genaamt aberdeen deze is 6/6/02 geplaatst,maar
er was geen boekenplank met licht bij wel zijn we zo dom geweest om het ineens te betalen maar naar tig keer bellen
en schrijven hebben we nog ons bed niet compleet wel waren we genoodzaak om lampjes te kopen wand anders hadden we alleen maar groot licht en moesten we het bed uit om het
licht uit tedoen maar nu is het 18 nov nu hebben haar nog
niet ik heb ook aan beter bed voorgesteld om de plaatselijke
timmerman maar een boekenplank met licht te latenmaken
maar dat werd te duur geachte Forum wat kan ik nog meer
doen.we zitten nog steeds met een kast die niet goed in
gepakt is wand dat kon niet omdat hij toch weer leeg moet
als de boekenlichtplank word geplaatst met het oog op de
snoeren kunt U ons raad geven ik kan niet meer met mv Steeg
van beter bed praten zij heeft geen gevoel voor de klanten
met hartelijke groet
-persooonlijke gegevens verwijderd en in bezit van de redactie-
Re: bed gekocht niet compleet
Ook wij hebben een bed van BeterBed,en ik moet zeggen,ik heb nog nooit zo'n slechte zaak meegemaakt.Het bed komt,is het niet de goede maat.Opnieuw bestellen,komt het weer,is het beschadigd,en zo ging het nog wel even door.Na 3 maanden was alles voor elkaar,maar ik moet zeggen,ik koop er geen bed meer.
Mario
Mario
31 oktober een bed gekocht bij beter bed,week 48 werd 11 december, brief weer binnen week1 2003, heb gebeld werd gezegd dat in die week helemaal niets geleverd werd in verband met vakantie,nu komt het als het goed is 8 januari.
ben benieuwd waardeloos vind ik dit.
ben benieuwd waardeloos vind ik dit.
Bed gekocht bij BeterBed.We hadden afgesproken een extra poten set,zodat we 2 één pers.bedden in een ombouw van een
litsjumaux-bed zouden hebben,zodat we elkaar niet zouden voelen bewegen,ik slaap n.l.nogal licht!Nu is het bed geplaatst en blijkt er geen 2 éénpersoons poten onder te staan,maar een 2persoonsset,aan elkaar dus,elke draai die mijn man maakt voel ik en dat was niet de bedoeling!!De be-
stelbon erop na gekeken staat er:2p.potenset.
Ja daar kun je 2persoons,maar ook 2 paar van maken.Er over op gebeld.De desbetreffende verkoopster werkte er niet meer
en ik kon wel zoveel vertellen,wat die verkoopster gezegd had was niet meer te achterhalen.Klaar ben je en dat bij een bed van totaal € 2500.
litsjumaux-bed zouden hebben,zodat we elkaar niet zouden voelen bewegen,ik slaap n.l.nogal licht!Nu is het bed geplaatst en blijkt er geen 2 éénpersoons poten onder te staan,maar een 2persoonsset,aan elkaar dus,elke draai die mijn man maakt voel ik en dat was niet de bedoeling!!De be-
stelbon erop na gekeken staat er:2p.potenset.
Ja daar kun je 2persoons,maar ook 2 paar van maken.Er over op gebeld.De desbetreffende verkoopster werkte er niet meer
en ik kon wel zoveel vertellen,wat die verkoopster gezegd had was niet meer te achterhalen.Klaar ben je en dat bij een bed van totaal € 2500.
Ik ook zoals zovelen een bed bij jaaa "Beter bed" en ja hoor ook ik heb klachten. Hele slaapkamer gekocht in 2000 en op de dag van vandaag nog klachten.
Ledikant 160x200 twee matrassen van 80x200 en tussen die matrassen een ruimte van ongeveer 20 á 25 cm (schoenmaat39). Inmiddels al vele malen een serv.monteur gehad, maar probleem nog niet opgelost.
In het begin veel problemen gehad met levering.
Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die ook problemen hebben met tussenruimte tussen twee matrassen.
Zoja dan graag een mailtje naar [email protected]
misschien kan ik ze verzamelen.
Groetjes van Hanny Bijpost
Ledikant 160x200 twee matrassen van 80x200 en tussen die matrassen een ruimte van ongeveer 20 á 25 cm (schoenmaat39). Inmiddels al vele malen een serv.monteur gehad, maar probleem nog niet opgelost.
In het begin veel problemen gehad met levering.
Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die ook problemen hebben met tussenruimte tussen twee matrassen.
Zoja dan graag een mailtje naar [email protected]
misschien kan ik ze verzamelen.
Groetjes van Hanny Bijpost
Ook wij kochten voor ons zoontje van 6 jaar een slaapkamer bij Beter GEEN Bed. In week 52 (29-12-2002) hij zocht hem zelf uit. Verwachte levertijd week 5 (28-01-2003). Inderdaad een kaartje op 28 januari werd de slaapkamer bezorgd. Omdat het ons beter uit kwam verschoven wij de levering naar 4 februari (1 week later). Op 31 januari nadat wij de oude slaapkamer bij het grofvuil hadden gezet kregen wij een brief. Helaas is deze slaapkamer op het moment niet leverbaar het zal week 8 worden. Van week 8 werd het week 9 en inmiddels is het week 14 en zeggen ze dat ze verwachten het bed in week 17 te kunnen leveren. Wij kregen een excuusbrief en voor het ongemak textielbonnen ter waarde van € 50,00 bij aflevering van deze slaapkamer. Ons zoontje is hevig teleurgesteld en al ruim 9 weken zijn eigen speelruimte kwijt omdat alles door het huis verspreid staat maar hier houd Beter Bed absoluut geen rekening mee. Elke week vraagt hij mama en papa wanneer komt mijn nieuwe bed? En elk week moeten wij zeggen dat weten wij niet. Ons advies luid inmiddels koop nooit een bed bij Beter Bed. Inmiddels is zijn slaapkamer gewoon weer te koop aangeboden op Internet en in de reclamefolders alleen zet men er geen levertijd bij. Het gaat hierbij om slaapkamer KIM.
op 31 januari je spullen weggooien, als er op 4 feb geleverd zou worden, is niet echt slim, waar moest uw zoontje dan die 4 nachten slapen?
Wij hebben trouwens wel goede ervaringen, de prijzen zijn er zeer voordelig en hebben onze slaapkamer wel op tijd en netjes bezorgd en neergezet gekregen, veel goedkoper dan elders.(- 330 euro goedkoper) groetjes
Wij hebben trouwens wel goede ervaringen, de prijzen zijn er zeer voordelig en hebben onze slaapkamer wel op tijd en netjes bezorgd en neergezet gekregen, veel goedkoper dan elders.(- 330 euro goedkoper) groetjes
Speciaal voor slimme tip.
Als u dit uitrekend waren dit maar 4 nachten op de grond slapen geweest op een matras. Nu had hij inmiddels al 12 weken op de grond moeten slapen. Van een beetje slaapkamer bedrijf had je er toch vanuit mogen gaan dat een slaapkamer op tijd binnenkomt als het bezorgkaartje al bij ons al is binnengekomen. En wij zijn in de veronderstelling dat je niet een oude slaapkamer in elkaar laat staan als de nieuwe slaapkamer bezorgd wordt. Dit lijkt ons niet echt handig. Dus zo ontzettend dom lijkt ons dit niet. Maar toch bedankt voor de reactie slimme tip misschien eerst iets beter lezen voor te reageren.
Als u dit uitrekend waren dit maar 4 nachten op de grond slapen geweest op een matras. Nu had hij inmiddels al 12 weken op de grond moeten slapen. Van een beetje slaapkamer bedrijf had je er toch vanuit mogen gaan dat een slaapkamer op tijd binnenkomt als het bezorgkaartje al bij ons al is binnengekomen. En wij zijn in de veronderstelling dat je niet een oude slaapkamer in elkaar laat staan als de nieuwe slaapkamer bezorgd wordt. Dit lijkt ons niet echt handig. Dus zo ontzettend dom lijkt ons dit niet. Maar toch bedankt voor de reactie slimme tip misschien eerst iets beter lezen voor te reageren.
een reactie op het bericht van I Gruppe. Mijn ervaring met beter bed is exact hetzelfde. Zelfde slaapkamer gekocht op 30 12 2002 (hazerswoude)levering week 5. (30 januari op de verjaardag van mijn zoon,) Kaartje gekregen met afleverdatum, telefoontje ontvangen of ik het kaartje wel ontvangen had. 29 januari zelf gebeld of de levering in de ochtend of middag zou zijn. Antwoord: voor 1 uur. Om 2 uur een telefoontje van beter bed uden. Fabriek niet geleverd verschuift naar week 11. Voor slimme tip: ook ik had de slaapkamer op 30 januari ontruimt en alles inclusief matras buiten in de regen gezet. Geen enkele medewerking van beter bed voor het zoeken naar een noodoplossing. Zelfs het meebestelde matras wilde men niet uitleveren. Daarna een aantal telefoontgesprekken gevoerd met Uden. Je loopt daar vast op een call center en men weigert domweg (en uitermate onbeschoft elke medewerking)Een mail gestuurd naar de Holding met het verzoek om gebeld te worden door de juridische afdeling. Komt weer bij exact dezelfde persoon terecht, na weken. De koop geannuleerd, werd ik domweg gehouden aan de cbw voorwaarden terwijl men al kon meedelen dat levering niet binnen CBW termijn zou plaatsvinden.(Annuleringskosten 30 procent) Gewacht tot CBW termijn was verstreken en toen alsnog kosteloos geannuleerd. Zaak loopt nog omdat ik mijn kosten vergoed wil hebben.
Kortom, beter GEEN Bed van Beter Bed
Kortom, beter GEEN Bed van Beter Bed
geachte heer gruppe,
graag zou ik willen weten op welke datum uw slaapkamer is afgeleverd.
wilt u zo vriendelijk zijn deze datum op de site te plaatsen?
alvast bedankt
graag zou ik willen weten op welke datum uw slaapkamer is afgeleverd.
wilt u zo vriendelijk zijn deze datum op de site te plaatsen?
alvast bedankt
frank, ik heb nooit meer iets gevonden hoe het nu allemaal is afgelopen?
chantal,
de zaak loopt nog steeds. zie het item beter bed slechter bed van maartje. hou jullie op de hoogte
de zaak loopt nog steeds. zie het item beter bed slechter bed van maartje. hou jullie op de hoogte
waarom zou je een boekenkast kopen als je toch niet leest?
Eigen schuld dikke bult.
Een beter bed koop je bij een beddenzaak en niet bij een discounter, waar elk tweede artikel"gratis" is, of met t.v.
Rettekettet Nooit naar Beter Bed
Een beter bed koop je bij een beddenzaak en niet bij een discounter, waar elk tweede artikel"gratis" is, of met t.v.
Rettekettet Nooit naar Beter Bed