LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beddenreus bed zakt in elkaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Tijn05

Beddenreus bed zakt in elkaar

Ongelezen bericht door Tijn05 »

We hadden een bed gekocht bij de Beddenreus afgelopen augustus 2007.
Een juniorbed (90x200), van grenen. Was een aanbieding van 119 euro voor 79 euro.

Maar gisteren gaat onze zoon van 3 jaar naar bed en hij valt ineens zijn matras naar beneden!
We schrikken ons rot zoonlief ook helemaal over de ......, hoop dat ie dadelijk nog durft te slapen.

Wat blijkt nu, de lat waar de lattenbodem op ligt, blijkt met spijkertjes te zijn vastgezet, en die zijn gewoon helemaal verbogen....., en eruit gegleden......

Ik pik dit niet en ga nu ook een boze mail sturen naar De Beddenreus dat ze het bed terug kunnen hebben en we ons geld terugwillen.
Je verwacht op zijn minst dat een bed met schroeven in elkaar zit, en niet met spijkertjes

hgtuilh

Re: Beddenreus bed zakt in elkaar

Ongelezen bericht door hgtuilh »

Ook wij hebben een soortgelijke ervaring met de beddenreus.
In den Haag een bed gekocht, we moesten vooruit het hele bedrag betalen. Dat is al zeer onvriendelijk.
Vervolgens krijgen we het bed, blijkt het voeteneind de verkeerde maat.
En dan start pas het echte probleem, ongeletterd onfatsoenlijk personeel die zich absoluut niet bekommerd om het feit dat je de komende WEKEN op de grond kan/moet slapen.
Uiteraard je geld kwijt en geen recht van spreken. En als je je dan kwaad maakt voelen de mannen zich helemaal niet aangesproken en willen dan helemaal niet meer spreken.
Consumenten niet en nooit meer naar de beddenreus en ondernemers nooit personeel in dienst nemen dat ooit bij de beddenreus heeft gewerkt.

lindavries

Ongelezen bericht door lindavries »

raar dat je zo veel aan moet betalen,normaal gesproken is dat 50%.Dan heb je vast gebruik gemaakt van dat transportbedrijf,dan moet je wel het hele bedrag voldoen voor levering.Maar dat wordt je bij de aankoop verteld.
Mijn ouders hebben een bed gekocht bij de beddenreus.Helaas was er iets mis gegaan in de fabriek want het bed was deels blank eiken deels donker eiken geleverd.
We werden uitermate vriendelijk door het personeel geholpen,de delen zijn onmiddelijk in de goede kleur besteld en het was geen probleem dat we het bed wel in elkaar hadden gezet want je kunt mensen van in de 80 niet op de grond laten slapen.Toen de goede onderdelen leverbaar waren zijn ze kostenloos omgeruild.
Zo kan het dus ook.

sagaira

Ongelezen bericht door sagaira »

wat de klacht betreft over de Beddenreus wil ik toch wel even reageren.
ik werk daar zelf als filiaalhouder en klachten van klanten worden altijd opgelost.
wat deze hr vergeet te melden dat hij gratis een potenset twv 90,00 te leen kreeg om toch te kunnen slapen.
Deze hr presteerde het om mijn collega met de dood te bedreigen als het niet ff werd opgelost.of hij nog lang wilde leven werd er gevraagd.
Dat een ledikant verkeerd verpakt zit of beschadigd wordt geleverd kan gebeuren en dat wordt altijd opgelost.
gelukkig hebben we veel positieve klanten en veel klanten komen terug met familie of vrienden.het is erg makkelijk om negatief te doen terwijl dit absoluut niet nodig is.
kijk naar de reactie op het forum van een andere klant.
de producten die wij verkopen zijn goede producten en in alle markten zijn er wel eens maandagmorgen producten.
ik heet iedereen welkom bij de Bedden Reus in Den Haag ,wij zijn wel klantvriendelijk en hebben aandacht voor de klant

HAMSTEG

Ongelezen bericht door HAMSTEG »

Als niet verkoper wil ik ook reageren en vind ik dit echt een reactie waarvan ik de schrik kan voorstellen maar waar een hamer en een paar spijkertjes het hele probleem gewoon oplossen (of schroefjes als je daar veel vertrouwen in hebt). Wel vreemd dat een 3 jarige die latten weet los te krijgen. Zeker springen op bed?

Ik hoop dat je zoontje niet te veel geschrokken is en erom kan lachen. Ik hoop voor jezelf dat je eigen werk helemaal perfect is en niemand ooit een klein foutje van jouw hoeft te corrigeren.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Maar gisteren gaat onze zoon van 3 jaar naar bed en hij valt ineens zijn matras naar beneden!
We schrikken ons rot zoonlief ook helemaal over de ......, hoop dat ie dadelijk nog durft te slapen.
We zijn nu ruim 2 maanden verder en ik ben toch wel benieuwd hoe het gaat met Uw zoon. Slaapt hij nog goed?
Ik pik dit niet en ga nu ook een boze mail sturen naar De Beddenreus dat ze het bed terug kunnen hebben en we ons geld terugwillen.
En wat heb je nu eigenlijk gedaan en hoe is het opgelost. Hier een topic starten en vervolgens niets meer van je laten horen vind ik ook niet zo netjes.
En persoonlijk geloof ik niet zo in het sturen van een boze mail. Probeer het eerst eens op een normale manier op te lossen. Zonder boosheid en (be)dreigen.
Je verwacht op zijn minst dat een bed met schroeven in elkaar zit, en niet met spijkertjes
Dan moet je maar een bed bij IKEA kopen, dan krijg je zelfs het bekende inbus sleuteltje kado om het bed in elkaar te schroeven :D

Rob Kok

Ongelezen bericht door Rob Kok »

Flexa kinderkamer gekocht bij BeddenReus Den Haag met 50% korting
en gewoon nieuw in de doos.
Op Marktplaats vragen ze voor een 2e of 3e hands nog meer
super winkel waar je voor weinig geld mooie spullen kan kopen
alleen het wordt niet bezorgd kosteloos , maar met het voordeel van
500 euro op de Flexa kamer was ik graag bereid om de 25 euro bezorgkosten te betalen.De kamer is bezorgd door een extern bedrijf
wat vlekkeloos verliep.

Ga er zeker naar terug voor een mooie boxspring
en wat kan je nu verwachten voor 75 euro
als je van je kind houd koop je toch een fatsoenlijkbed
en dat kost echt wel iets meer dan 75 euro

Gr Rob

grotesmurf22

Ongelezen bericht door grotesmurf22 »

DIT WAS EEN FOUTJE.
Laatst gewijzigd door grotesmurf22 op 21 sep 2011 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ grotesmurf22, u reageert op een bericht van meer dan
3 jaar geleden !

grotesmurf22

Ongelezen bericht door grotesmurf22 »

fout
Laatst gewijzigd door grotesmurf22 op 21 sep 2011 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

grotesmurf22 schreef: En Trosradar vind het schijnbaar nog belangrijk genoeg om dit op haar site te laten staan. Dus waarom zou hier niet meer op gereageerd mogen worden?

Gr Romano Bergsma

Mijn excuses, daar hebt u wel gelijk in.

Gesloten