LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
in tegenstelling tot bovenstaand bericht blijft een gang naar de rechter mogelijk. dit kan in alle gevallen plaatsvinden als je de uitspraak onredelijk of inbillijk vindt.
een hoger beroep bij de cbw is niet mogelijk maar dit staat los van de normale nederlandse rechtsgang.
een hoger beroep bij de cbw is niet mogelijk maar dit staat los van de normale nederlandse rechtsgang.
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
kan ik heel kort wel even uitleggen, voordat ik inga op een opmerking waar ik het NIET mee eens ben:
Ik heb gewerkt bij een bedrijf waarvan ik weet dat de directie ook weleens op dit forum kijkt. Dat is de enige reden dat ik anoniem wil blijven. Ik heb nu een leuke baan bij een ander bedrijf en, met alle respect, gaat het ze geen f*ck aan welk bedrijf dat is. vandaar dus.
Die opmerking waar ik het niet over eens ben:
Verkopers zijn niet degenen die de levertijd vaststellen, dus als je iemand als praatpaal wil hebben, bel dan met de klantenservice. Daar is die voor.Ik heb het weleens meegemaakt dat een ontevreden klant in de winkel tegen een collega van me stond te schreeuwen en deze persoon heeft alleen zichzelf voor paal gezet. As je lekker thuis naar de klantenservice belt en beschaafd blijft, krijg je meestal nog een meewerkende persoon aan de andere kant van de lijn ook. Uitzonderingen daar gelaten.
Ik heb gewerkt bij een bedrijf waarvan ik weet dat de directie ook weleens op dit forum kijkt. Dat is de enige reden dat ik anoniem wil blijven. Ik heb nu een leuke baan bij een ander bedrijf en, met alle respect, gaat het ze geen f*ck aan welk bedrijf dat is. vandaar dus.
Die opmerking waar ik het niet over eens ben:
Verkopers zijn niet degenen die de levertijd vaststellen, dus als je iemand als praatpaal wil hebben, bel dan met de klantenservice. Daar is die voor.Ik heb het weleens meegemaakt dat een ontevreden klant in de winkel tegen een collega van me stond te schreeuwen en deze persoon heeft alleen zichzelf voor paal gezet. As je lekker thuis naar de klantenservice belt en beschaafd blijft, krijg je meestal nog een meewerkende persoon aan de andere kant van de lijn ook. Uitzonderingen daar gelaten.
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Sorry, sorry, sorry!!!
had niet ver genoeg doorgelezen . hierbij dus, de laatste alinea van mijn vorige mssg klopt in dit verband niet, maar het is wel mijn standpunt .
groetjes!
had niet ver genoeg doorgelezen . hierbij dus, de laatste alinea van mijn vorige mssg klopt in dit verband niet, maar het is wel mijn standpunt .
groetjes!
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
beste anoniem,
je standpunt respecteer ik. dat je anoniem wil blijven ook. tenslotte heeft chantal me erop gewezen dat ik weliswaar mijn naam noem maar verder ook anoniem ben. had ik even niet over nagedacht op dat moment. leuk dat je nu werk naar je zin heb, kost je toch een hoop tijd.
ook ik heb werk waarin mensen soms behoorlijk tegen me tekeer gaan en waarvoor je gewoon geen oplossing hebt, omdat je afhankelijk ben van het beleid van je bedrijf. vandaar dat het nooit mijn bedoeling is. of geweest, om een verkoper m/v te beledigen.
groeten frankie
je standpunt respecteer ik. dat je anoniem wil blijven ook. tenslotte heeft chantal me erop gewezen dat ik weliswaar mijn naam noem maar verder ook anoniem ben. had ik even niet over nagedacht op dat moment. leuk dat je nu werk naar je zin heb, kost je toch een hoop tijd.
ook ik heb werk waarin mensen soms behoorlijk tegen me tekeer gaan en waarvoor je gewoon geen oplossing hebt, omdat je afhankelijk ben van het beleid van je bedrijf. vandaar dat het nooit mijn bedoeling is. of geweest, om een verkoper m/v te beledigen.
groeten frankie
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
hi Frankie,
Je hebt je nu wel genoeg verontschuldigd hoor en dat je de pest in hebt omdat je vrouw een vuile leugenaar is genoemd kan denk ik iedereen wel begrijpen.
Ik ben wel benieuwd overigens hoe jouw zaak afloopt.
Veel succes ermee
groetjes Chantal
Je hebt je nu wel genoeg verontschuldigd hoor en dat je de pest in hebt omdat je vrouw een vuile leugenaar is genoemd kan denk ik iedereen wel begrijpen.
Ik ben wel benieuwd overigens hoe jouw zaak afloopt.
Veel succes ermee
groetjes Chantal
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
he frankie en chantal, ga lekker bij elkaar op de thee. En bep daar lekker verder
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Ik vond 't hier al gezellig. Nou, jullie mogen bij mij op de thee komen hoor! zal een tipje van de sluier oplichten: Alexandrium Rotterdam
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
VOOR EEN JAAR OF 4 GELEDEN HEBBEN WIJ OOIT BIJ BETER BED EEN SLAAPKAMER BESTELD.......BIJ BESTELLING MOEST IK DUS OOK EEN BEDRAG AAN BETALEN, WAT IK DUS WEIGERDE.....MIJN MOTTO GEEN PRODUKT GEEN BETALING!! OKEE ZE NAMEN DE BESTELLING ONDER UITZONDERING OP, EN NA 6 WEKEN ZOU IK MIJN SLAAPKAMER KRIJGEN!!
6 WEKEN LATER>>>GEEN BED>> EFFE BELLEN DAN MAAR......NEE HELAAS WAS NOG NIET BINNNEN......EVENAFWACHTEN DAN NOG...
HUM HET WAS TOCH NU INMIDDELS 11 WEKEN?? EFFE BELLEN DAN MAAR MET BETERBED IN DOETINCHEM.........NEE HELAAS HET BED WAS BINNEN MAAR DE REST NOG NIET.....
OP DE VRAAG OF ZE ALVAST HET BED KONDEN ZETTEN KREEG IK NEEN!!!!!!
NOU MOE?? IK WAS HET ZO ZAT DAT IK DIEZELFDE DAG NOG NAAR DE MEUBELZAAK DE CLAUS IN AALTEN BEN GEGAAN EN DAAR MIJN HEMELBED HEB BESTELD!!!!!!! ( BETER BED EEN BRIEF GESTUURD DAT IK .....DE SLAAPKAMER NIET MEER WILDE, EN IK INMIDDELS BIJ EEN ANDER HAD BESTELD) DEZE LEVERDE.....JAWEL>>> MET 5 WEKEN!! INTUSSEN NET TOEN HET BED VAN DE CLAUS BIJ MIJ PRACHTIG STOND TE PRONKEN.....BELDE BETERBED:( HET BED WAS NA INMIDDELS 16 WEKEN...BINNEN!!) DE BRIEF?? OH EVEN NAKIJKEN???? OH JA MW......
IK ZIE HET AL, U ZIET VAN DE KOOP AF??
JA IK WEL EN ZO ZIE JE MAAR WEER..............NOOIT AANBETALEN!!!!!!!!!!
6 WEKEN LATER>>>GEEN BED>> EFFE BELLEN DAN MAAR......NEE HELAAS WAS NOG NIET BINNNEN......EVENAFWACHTEN DAN NOG...
HUM HET WAS TOCH NU INMIDDELS 11 WEKEN?? EFFE BELLEN DAN MAAR MET BETERBED IN DOETINCHEM.........NEE HELAAS HET BED WAS BINNEN MAAR DE REST NOG NIET.....
OP DE VRAAG OF ZE ALVAST HET BED KONDEN ZETTEN KREEG IK NEEN!!!!!!
NOU MOE?? IK WAS HET ZO ZAT DAT IK DIEZELFDE DAG NOG NAAR DE MEUBELZAAK DE CLAUS IN AALTEN BEN GEGAAN EN DAAR MIJN HEMELBED HEB BESTELD!!!!!!! ( BETER BED EEN BRIEF GESTUURD DAT IK .....DE SLAAPKAMER NIET MEER WILDE, EN IK INMIDDELS BIJ EEN ANDER HAD BESTELD) DEZE LEVERDE.....JAWEL>>> MET 5 WEKEN!! INTUSSEN NET TOEN HET BED VAN DE CLAUS BIJ MIJ PRACHTIG STOND TE PRONKEN.....BELDE BETERBED:( HET BED WAS NA INMIDDELS 16 WEKEN...BINNEN!!) DE BRIEF?? OH EVEN NAKIJKEN???? OH JA MW......
IK ZIE HET AL, U ZIET VAN DE KOOP AF??
JA IK WEL EN ZO ZIE JE MAAR WEER..............NOOIT AANBETALEN!!!!!!!!!!
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
ik heb mijn geschil met beter bed voorgelegd aan cbw. Beter bed heeft een maand de tijd gehad om een reactie te geven aan het cbw.
vandaag krijg ik een brief van het cbw dat beter bed niet gereageerd heft naar het cbw. de behandeling van de zaak vindt gewoon plaats zonder een reactie van beter bed. Waarom verbaasd het me niet dat beter bed ook niet reageert op verzoeken van het CBW?
wordt vervolgd.
vandaag krijg ik een brief van het cbw dat beter bed niet gereageerd heft naar het cbw. de behandeling van de zaak vindt gewoon plaats zonder een reactie van beter bed. Waarom verbaasd het me niet dat beter bed ook niet reageert op verzoeken van het CBW?
wordt vervolgd.
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Een verkoper kan misschien niets doen aan een produkt dat ineens niet geleverd kan worden, maar ik ben zelf verkoper in een electronica en witgoedzaak en wij krijgen wekelijks een lijst met slecht- en niet leverbare producten, inclusief de datum vanaf wanneer een produkt weer leverbaar is. Een fabrikant is verplicht om dit door te geven aan winkels, en het is de taak van de winkel om te zorgen dat verkopers hiervan op de hoogte zijn. En aangaande of iets de schuld van de verkoper is: In principe wel. De verkoper is de persoon die een toezegging doet, en dan is het niet aan een klant om contact te zoeken met hoofdkantoor of leverancier, maar aan de verkoper om te zorgen dat de klant een gelijkwaardig of beter produkt geleverd krijgt op de afgesproken tijd, en voor de zelfde prijs, evt. met bijbetaling in overleg met klant, mocht het gaan om een produkt dat zeer veel extra's bied.
Dus zoals beter bed iedereen maar doorverwijsd naar het hoofdkantoor, en dat men daar vaak alleen maar te horen krijgt dat men maar heeft te wachten, is niet een goede manier van zaken doen.
Dus zoals beter bed iedereen maar doorverwijsd naar het hoofdkantoor, en dat men daar vaak alleen maar te horen krijgt dat men maar heeft te wachten, is niet een goede manier van zaken doen.
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
de medewerkers van beterbed hebben het ledikant geplaatst.
in de praktijk bleek het bed veel te hoog te staan.
beter bed benaderd met het verzoek het ledikant lager te plaatsen,
eerste reaktie van de medewerkster,hier kunnen wij niet aan beginnen, dit moet u zelf maar oplossen, na enig aandringen zou m'n het toch bespreken. vervolgens ontving ik schriftelijk bericht dat i.v.m. de gevraagde spoed over 3 weken !!!! een monteur het ledikant lager zou plaatsen.inmiddels had ik het ledikant door iemand anders lager laten plaatsen en hem daarvoor een kadobon van €15 gegeven.
in deze zaak vallen een paar zaken op.
op mijn 2 brieven en 1 e.mail wordt niet gereageerd door beterbed,b.b. heeft niets geleerd van z,n recent verleden toen ze ook al in opspraak waren.
in de praktijk bleek het bed veel te hoog te staan.
beter bed benaderd met het verzoek het ledikant lager te plaatsen,
eerste reaktie van de medewerkster,hier kunnen wij niet aan beginnen, dit moet u zelf maar oplossen, na enig aandringen zou m'n het toch bespreken. vervolgens ontving ik schriftelijk bericht dat i.v.m. de gevraagde spoed over 3 weken !!!! een monteur het ledikant lager zou plaatsen.inmiddels had ik het ledikant door iemand anders lager laten plaatsen en hem daarvoor een kadobon van €15 gegeven.
in deze zaak vallen een paar zaken op.
op mijn 2 brieven en 1 e.mail wordt niet gereageerd door beterbed,b.b. heeft niets geleerd van z,n recent verleden toen ze ook al in opspraak waren.
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Mijn advies! Mensen ga naar een goede zaak en laat beterbed links liggen
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Ik heb 2 bodems en 2 matrassen bij Beter Bed gekocht.
Met die aktie van 2 halen en 1 betalen!
Beide werden op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd.
Wij slapen nu al geruime tijd heerlijk op onze nieuwe matrassen.
Wil hiermee dus maar zeggen dat vast niet alles fout gaat bij BB.
Anders zijn ze ook geen marktleider.
Snurk zacht!
Met die aktie van 2 halen en 1 betalen!
Beide werden op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd.
Wij slapen nu al geruime tijd heerlijk op onze nieuwe matrassen.
Wil hiermee dus maar zeggen dat vast niet alles fout gaat bij BB.
Anders zijn ze ook geen marktleider.
Snurk zacht!
Re: Beter Bed ??? ECHT NIET!!!!
Aangezien ik een hernia heb, moet ik een goed bed hebben. Per 1 januari jl. ging ik verhuizen en dus op zoek naar een nieuw bed. Ik heb de situatie bij BeterBed uitgelegd en het zou geen enkel pobleem zijn om voor 1 januari te leveren aangezien het nu pas 30 september was. De levering zou in week 47 plaatsvinden. Na verloop van tijd schoof dit echter op naar week 2. Hier was ik het niet mee eens en dus maar naar de servicelijn gebeld. Hier werd heel zakelijk gedaan en het enige antwoord dat ik kreeg was dat de levering volgens de leveringsvoorwaarde was en dat zij een uitlooptijd hadden van 7 weken. Afspraken die met het filiaal zijn gemaakt, zijn niet bindend.
Op deze manier ben je natuurlijk helemaal vastgepraat.
In week 52 nogmaals gebeld om te kijken of het nog steeds goed ging. De levering stond nu gepland voor week 5! Een medewerker gevraagd naar de mogelijkheden van annulerering. Antwoord: ik kan u wel een formulier sturen en dan kunnen we kijken of u eventueel in aanmerking komt voor compensatie. Laat dat formulier maar zitten, ik stuur wel een brief. Een dag na mijn brief werd ik al gebeld en het zou toch in week 2 kunnen. De levering is ook gebeurd, maar ipv 2, heb ik maar 1 matras gekregen (moet nog nageleverd worden).
Op deze manier ben je natuurlijk helemaal vastgepraat.
In week 52 nogmaals gebeld om te kijken of het nog steeds goed ging. De levering stond nu gepland voor week 5! Een medewerker gevraagd naar de mogelijkheden van annulerering. Antwoord: ik kan u wel een formulier sturen en dan kunnen we kijken of u eventueel in aanmerking komt voor compensatie. Laat dat formulier maar zitten, ik stuur wel een brief. Een dag na mijn brief werd ik al gebeld en het zou toch in week 2 kunnen. De levering is ook gebeurd, maar ipv 2, heb ik maar 1 matras gekregen (moet nog nageleverd worden).