LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beter Bed "misleidend"

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
yettteke

Beter Bed "misleidend"

Ongelezen bericht door yettteke »

Hallo voor wie dit leest.
Op 1 april jl heeft mijn moeder een bedcombinatie gekocht bij de firma Beter Bed. Ze heeft daar 2x 1 persoons Boxspring Square gekocht met een 2-persoonsmatras van 140x200 m. Met daarbij een topper van 1.40m. Ze krijgt een totaal rekening van €1328,00 te ondertekenen. (geen specificatie) Zonder dat er op de aktie gewezen wordt!. Ze heeft ook de algemene voorwaarden niet te zien gekregen en/of meegekregen.
Op die datum startte er blijkbaar een aktie 2 halen 1 betalen. Dus mijn moeder op maandag 4 april naar de winkel teruggegaan om verhaal te halen en te vragen of ze nu een 2e matras krijgt. Neen dat was niet zo. Mijn moeder heeft nog gevraagd wat het bed dan kostte en kreeg daarop als antwoord: ow ik denk zo rond de €700. Ook wilde ze de topper annuleren, maar dat kon niet meer van de order afgehaald worden. Deze fout kan worden hersteld, maar dan moet de topper bij de winkel in Helmond worden ingeleverd en krijgt ze daar haar geld terug (tja dat moeten we dus nog zien)

Ten eerste is ze dus niet op dit voordeel gewezen en ten tweede heeft ze dus ook die topper niet nodig op een 2 persoons matras. Ik heb een klacht ingediend bij de firma Beter Bed in Uden, maar die zeggen dat mijn moeder een korting op het matras heeft ontvangen.(ze is daar niet op gewezen!) en dat de order niet is terug te draaien. Mijn moeder wil gewoon een tweede 2-persoons matras gratis en het bedrag voor het eerste 2 -persoonsmatras betalen (en geen ongevraagde korting) Wat blijkt nu dat ook dit niet kan, want de aktie geldt alleen voor 1 persoons matrassen. Maar alle advertenties zeggen anders!!!
Wie weet hoe we dit probleem op kunnen lossen, want die moet toch zomaar niet kunnen! Bij annulering moet ze 30% annulatiekosten betalen.

Gast

Re: Beter Bed "misleidend"

Ongelezen bericht door Gast »

Tip: gebruik het zoekscherm.
Er zijn al genoeg topics over beter bed.

yettteke

Ongelezen bericht door yettteke »

Andere topics gaan over slechte matrassen en niet over aankoopverschillen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Andere topics gaan over beter bed!

Gesloten