LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beter bed? slechter bed!
beter bed? slechter bed!
Ik heb 2 jaar geleden een ledikant, 2 nachtkasten, 2 matrassen, en lattenbodems gekocht bij beter bed.
Na 1,5 jaar heb ik geen matrassen meer.
De matrassen waren vanaf het begin niet in orde.
Ze waren bol en tussen mijn martas en die van mijn pertner zat z''n grote kier dat ik daar volledig in paste.
3 keer nieuwe matrassen ontvangen en leenmartassen ontvangen, die veel te klein waren, was ik er helemaal klaar mee en heb ik mijn matrassen op laten halen en slapen we nu met onze oude matrassen in het nieuwe ledikant.
Beter bed erkent de fouten maar doet er niets aan.
Ook slechte ervaringen met beter bed?
Ik hoor het graag.
Groetjes Maartje
Na 1,5 jaar heb ik geen matrassen meer.
De matrassen waren vanaf het begin niet in orde.
Ze waren bol en tussen mijn martas en die van mijn pertner zat z''n grote kier dat ik daar volledig in paste.
3 keer nieuwe matrassen ontvangen en leenmartassen ontvangen, die veel te klein waren, was ik er helemaal klaar mee en heb ik mijn matrassen op laten halen en slapen we nu met onze oude matrassen in het nieuwe ledikant.
Beter bed erkent de fouten maar doet er niets aan.
Ook slechte ervaringen met beter bed?
Ik hoor het graag.
Groetjes Maartje
Re: beter bed? slechter bed!
reactie op maartje/ wij kochten twee matrassen voor de prijs van een. niet intrappen..reken maar dat je je bekoopt. na een week waren de matrassen van beter bed doorgezakt. De klacht werd gegrond verklaard tot twee keer toe. Nu 1.5 jaar verder kregen wij matrassen die bij de eerste nacht al doorlagen en een holling vertoonden. Conclusie deze matrassen zijn reeds gebruikt......jawel!! tevens hangt er een vreemde lucht omheen. Dit keer wil beter bed de klacht niet toegeven en krijgen wij ons geld niet terug. Maar ik geef de moed niet op. ondertussen wil ik een ieder behoeden voor het kopen van twee voor de prijs van een. je wordt bedonderd. Geef liever iets meer geld uit aan een goed matras.
Re: beter bed? slechter bed!
Ik heb ook een bed gekocht bij dit bedrijf.
Bij de aflevering ontdekte ik dat het hoofdeind stuk was.
Zou binnen vier weken opgelost zijn, maar ben nu 8 weken verder.
Heb het zogenaamde "Goldpakket" genomen, dan krijg je betere lattenbodems en betere matrassen. Kosten €200 extra. Standaard krijg je gewoon een slechte lattenbodem en matras, volgens de verkoopster.
Een van de matrassen is te hard, krijg er pijn in mijn onderrug van, en de bij de andere niet. De aflevering ging ook niet vlekkeloos.
Een ongemanierde bezorger die al scheldend het bed monteerde.
Ik voelde me daardoor niet op mijn gemak in mijn eigen huis.
Dat is toch te gek. Ik moest hem ook nog vertellen hoe hij de nachtlampjes van €120 moest monteren, want dat had hij verkeerd gedaan, en de lampjes daarbij beschadigd.
Het hoofdeind is nog niet afgeleverd, en of ik een nieuw matras krijg is ook maar de vraag. Als mijn klacht niet goed wordt afgehandeld, is Beter Bed nog niet jarig.[/b]
Bij de aflevering ontdekte ik dat het hoofdeind stuk was.
Zou binnen vier weken opgelost zijn, maar ben nu 8 weken verder.
Heb het zogenaamde "Goldpakket" genomen, dan krijg je betere lattenbodems en betere matrassen. Kosten €200 extra. Standaard krijg je gewoon een slechte lattenbodem en matras, volgens de verkoopster.
Een van de matrassen is te hard, krijg er pijn in mijn onderrug van, en de bij de andere niet. De aflevering ging ook niet vlekkeloos.
Een ongemanierde bezorger die al scheldend het bed monteerde.
Ik voelde me daardoor niet op mijn gemak in mijn eigen huis.
Dat is toch te gek. Ik moest hem ook nog vertellen hoe hij de nachtlampjes van €120 moest monteren, want dat had hij verkeerd gedaan, en de lampjes daarbij beschadigd.
Het hoofdeind is nog niet afgeleverd, en of ik een nieuw matras krijg is ook maar de vraag. Als mijn klacht niet goed wordt afgehandeld, is Beter Bed nog niet jarig.[/b]
Re: beter bed? slechter bed!
u vraagt naar ervaringen met beter bed. op dit forum zijn een aantal items te vinden over beter bed. mijn persoonlijke ervaringen met beter bed zijn niet best. deze zijn opgenomen in de items op dit forum onder de data 4 sept. 2003 en laatste bericht 23 01 2004. De huidige stad van zaken is als volgt. ik heb een klacht ingediend bij de CBW. Deze klacht is maanden in behandeling geweest. uiteindelijk heb ik een oproep voor de zitting gekregen. door een reeds lang geplande vakantie kon ik zelf niet bij de zitting aanwezig zijn. De uitspaak van de zitting was een knap staaltje van onvermogen/onwil ofwel belangenverstrengeling, de kans bestaat zelfs nog dat het domweg een zaak was van even een zittinkje doen, declaratie indienen en wegwezen.
de uitspraak:
er was een uitspraak gedaan zonder mij uit te nodigen omdat uit de feiten bleek dat dit niet nodig was. (de uitnodiging is in mijn bezit)
Om het even te vertalen naar normaal nederlands vat ik de rest van de beslissing even in mijn eigen woorden samen.
mijn klacht is niet in behandeling genomen. (brieven dat dit wel zo is zijn in mijn bezit) De reden: mijn klachten hebben geen betrekking op een product. Het product is niet geleverd, dus daar kan niets aan mankeren, dus kan ik daarover ook geen klachten hebben.
ik heb daar even over na moeten denken, je bestelt een product, de winkelier is niet in staat te leveren, bewust denk ik. Op grond van de cbw voorwaarden annuleer je de bestelling, vervolgens neemt het cbw je klacht niet in behandeling omdat je geen product hebt gekregen.
Ik zet daarom mijn vraagtekens bij de onpartijdigheid en integriteit van het cbw. Per brief heb ik ze verzocht de zaak nog eens op de gevolgde procedure te bekijken en mij te voorzien van een juiste beschikking voordat ik naar de rechter stap en de publiciteit zoek. na een twee maanden heb ik een brief gekregen dat het te druk was om mijn brief te beantwoorden, maar binnenkort krijg ik antwoord. Het aloude spel van stel uit en vertraag. Gelukkig is mijn geduld eindeloos en hoef ik niet te wachten op de cbw. Het is nu alleen zoeken naar de juiste procedure, stap ik naar de rechter om een procedure tegen de cbw te beginnen wegens een onrechtmatige uitspraak, een procedure tegen beter bed wegens het leveren van een wanprestatie of is het mogelijk de zaak te combineren.
Ik hou u op de hoogte middels dit forum.
groeten
frank
de uitspraak:
er was een uitspraak gedaan zonder mij uit te nodigen omdat uit de feiten bleek dat dit niet nodig was. (de uitnodiging is in mijn bezit)
Om het even te vertalen naar normaal nederlands vat ik de rest van de beslissing even in mijn eigen woorden samen.
mijn klacht is niet in behandeling genomen. (brieven dat dit wel zo is zijn in mijn bezit) De reden: mijn klachten hebben geen betrekking op een product. Het product is niet geleverd, dus daar kan niets aan mankeren, dus kan ik daarover ook geen klachten hebben.
ik heb daar even over na moeten denken, je bestelt een product, de winkelier is niet in staat te leveren, bewust denk ik. Op grond van de cbw voorwaarden annuleer je de bestelling, vervolgens neemt het cbw je klacht niet in behandeling omdat je geen product hebt gekregen.
Ik zet daarom mijn vraagtekens bij de onpartijdigheid en integriteit van het cbw. Per brief heb ik ze verzocht de zaak nog eens op de gevolgde procedure te bekijken en mij te voorzien van een juiste beschikking voordat ik naar de rechter stap en de publiciteit zoek. na een twee maanden heb ik een brief gekregen dat het te druk was om mijn brief te beantwoorden, maar binnenkort krijg ik antwoord. Het aloude spel van stel uit en vertraag. Gelukkig is mijn geduld eindeloos en hoef ik niet te wachten op de cbw. Het is nu alleen zoeken naar de juiste procedure, stap ik naar de rechter om een procedure tegen de cbw te beginnen wegens een onrechtmatige uitspraak, een procedure tegen beter bed wegens het leveren van een wanprestatie of is het mogelijk de zaak te combineren.
Ik hou u op de hoogte middels dit forum.
groeten
frank
Re: beter bed? slechter bed!
frankie
De geschillencommissie is bevoegd (en m.i. zelfs verplicht) zich uit te spreken over overeenkomsten tussen CBW leden en de consument. In de op de overeenkomst geldende CBW voorwaarden is opgenomen het recht op schadevergoeding bij niet levering door de ondernemer.
Ondanks het niet leveren van een product heb je dus gewoon recht op een uitspraak, waarin al dan niet een vergoeding wordt toegewezen!
Er zijn meer belangen in het geding: Indien een ondernemer te vaak door de commissie meermaals niet geheel in het gelijk wordt gesteld, kan een royement volgen.
Op forums zoals deze heb ik nauwelijks praktijkverhalen gelezen over de werking van de geschillencommissie, dus over onpartijdigheid kan ik niet oordelen. Wel ben ik van mening dat de geschillencommissie meer openheid van zaken behoort te geven: alle uitspraken zouden gewoon op de website moeten staan, met vermelding van de naam van het CBW lid
De geschillencommissie is bevoegd (en m.i. zelfs verplicht) zich uit te spreken over overeenkomsten tussen CBW leden en de consument. In de op de overeenkomst geldende CBW voorwaarden is opgenomen het recht op schadevergoeding bij niet levering door de ondernemer.
Ondanks het niet leveren van een product heb je dus gewoon recht op een uitspraak, waarin al dan niet een vergoeding wordt toegewezen!
Er zijn meer belangen in het geding: Indien een ondernemer te vaak door de commissie meermaals niet geheel in het gelijk wordt gesteld, kan een royement volgen.
Op forums zoals deze heb ik nauwelijks praktijkverhalen gelezen over de werking van de geschillencommissie, dus over onpartijdigheid kan ik niet oordelen. Wel ben ik van mening dat de geschillencommissie meer openheid van zaken behoort te geven: alle uitspraken zouden gewoon op de website moeten staan, met vermelding van de naam van het CBW lid
Laatst gewijzigd door 16again op 13 mei 2005 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: beter bed? slechter bed!
Binnen het jaar was onze matras met pocketvering naar de knoppen.
Een aantal pockets waren stuk en zodoende was er een kuil ontstaan in de matras. We vielen ruim binnen de garantie en we mochten een andere matras uitkiezen. De oude matras diende wel schoon te zijn bij de ruil... Dit was in week 2 van dit jaar. Wij een andere matras uitgekozen (de originele werd niet meer gemaakt). Een week of 6 later informeren we eens hoe het ermee staat, blijkt het hoofdkantoor nergens in het systeem een opdracht te hebben staan! Wij naar het filiaal gegaan (Sliedrecht).... Ja, ze wisten er nog wel vaag van en snapten het ook niet. Er zat niks anders op dan het opnieuw te proberen....
Inmiddels heb ik 3 weken thuis gezeten met rugklachten. Uiteindelijk kwamen ze deze week (week 19!!!!) met de matras aan, maar weigeren ze doodleuk de oude mee te nemen vanwege vlekken die er niet uit gingen. Ruil ging niet door.
Wij naar het filiaal geweest, naar het kantoor gebeld... "Tja, waarom een kapotte matras schoon moet zijn, terwijl het type zelfs al uit de handel is, dat kunnen we u niet zeggen,...." " Tja, hoe hij schoon gekregen kan worden kunnen we u niet zeggen,...."
Men kon niks uitleggen, regels waren regels, en we konden OF akkoord gaan met deze manier van werken OF we konden de deal vergeten.
Het moge voor zich spreken dat het nu na wederom schoonmaken weer minsten 3 weken gaat duren eer men ons met een bezoek kan vereren, want na 17 weken wachten komt het niet bij de mensen op om enige spoed achter de zaak te zetten...
Is er nou niks wat we hieraan kunnen doen?
Een aantal pockets waren stuk en zodoende was er een kuil ontstaan in de matras. We vielen ruim binnen de garantie en we mochten een andere matras uitkiezen. De oude matras diende wel schoon te zijn bij de ruil... Dit was in week 2 van dit jaar. Wij een andere matras uitgekozen (de originele werd niet meer gemaakt). Een week of 6 later informeren we eens hoe het ermee staat, blijkt het hoofdkantoor nergens in het systeem een opdracht te hebben staan! Wij naar het filiaal gegaan (Sliedrecht).... Ja, ze wisten er nog wel vaag van en snapten het ook niet. Er zat niks anders op dan het opnieuw te proberen....
Inmiddels heb ik 3 weken thuis gezeten met rugklachten. Uiteindelijk kwamen ze deze week (week 19!!!!) met de matras aan, maar weigeren ze doodleuk de oude mee te nemen vanwege vlekken die er niet uit gingen. Ruil ging niet door.
Wij naar het filiaal geweest, naar het kantoor gebeld... "Tja, waarom een kapotte matras schoon moet zijn, terwijl het type zelfs al uit de handel is, dat kunnen we u niet zeggen,...." " Tja, hoe hij schoon gekregen kan worden kunnen we u niet zeggen,...."
Men kon niks uitleggen, regels waren regels, en we konden OF akkoord gaan met deze manier van werken OF we konden de deal vergeten.
Het moge voor zich spreken dat het nu na wederom schoonmaken weer minsten 3 weken gaat duren eer men ons met een bezoek kan vereren, want na 17 weken wachten komt het niet bij de mensen op om enige spoed achter de zaak te zetten...
Is er nou niks wat we hieraan kunnen doen?
Re: beter bed? slechter bed!
16again,
bedankt voor uw reactie, wel wat laat, maar ik zit niet eleke dag op deze site.
Ik wacht nog steeds op antwoord van het cbw. blijkbaar druk of weten ze zelf dat de beschikking die ik heb gekregen nonsens is en weten ze niet direct wat ze er mee moeten.
als ik antwoord heb gekregen zal ik dit op dit forum aangeven. mijn e mail adres heb ik niet vermeld, er zijn iets teveel meubelverkopers op deze site actief die in loze uurtjes deze site als chatbox gebruiken.
mocht het nodig zijn dan maak ik graag gebruik van uw aanbod en zal dan contact met u opnemen.
groeten frankie
bedankt voor uw reactie, wel wat laat, maar ik zit niet eleke dag op deze site.
Ik wacht nog steeds op antwoord van het cbw. blijkbaar druk of weten ze zelf dat de beschikking die ik heb gekregen nonsens is en weten ze niet direct wat ze er mee moeten.
als ik antwoord heb gekregen zal ik dit op dit forum aangeven. mijn e mail adres heb ik niet vermeld, er zijn iets teveel meubelverkopers op deze site actief die in loze uurtjes deze site als chatbox gebruiken.
mocht het nodig zijn dan maak ik graag gebruik van uw aanbod en zal dan contact met u opnemen.
groeten frankie
Re: beter bed? slechter bed!
Bed Beter adverteert (voor zover ik weet sinds kort) met 2 pocketveermatrassen voor de prijs van 1. In januari 2004 hebben wij voor 660 euro 2 pocketveermatrassen gekocht van het merk Opaal de Luxe. De latere levering bij BB neem je voor lief. Na enkele telefoontjes en 1 aanmaanbrief werden de matrassen geleverd. Na vijf weken waren wij er zeker van: hier viel niet op te slapen. Je denkt namelijk eerst: wennen. Naderhand ben jij beiden overtuigd. Beide matrassen zijn 70 cm breed. Aan weerszijden kun je 15 cm niet gebruiken, omdat je dan volledig schuin hangt. Blijft over 40 cm om op te slapen. Zelfs aan boord van een marineschip heb jij meer ruimte. Beter Bed heeft de matrassenaanbieding nog steeds. Koop ze niet, ze zijn alleen geschikt als wiebelbed bij de efteling.
O ja, Beter Bed geeft niet thuis. De omruilperiode van 2 weken is verlopen. Gaarne ontvang ik meer reacties van soortgenoten die zich ook bekocht voelen.
O ja, Beter Bed geeft niet thuis. De omruilperiode van 2 weken is verlopen. Gaarne ontvang ik meer reacties van soortgenoten die zich ook bekocht voelen.
Re: beter bed? slechter bed!
Hier onze recente ervaring met Beter Bed...
Al 5 maanden zijn we bezig om een compleet bed te krijgen. De bestelling hebben we gedaan in januari, begin maart zou het bed geleverd worden. Prima, even wachten kan best. Op de betreffende datum in maart blijkt echter dat er twee voeteneinden geleverd zijn ipv een hoofdeinde en een voeteneinde. De nieuwe bestelling van het missende hoofdeinde gaat 10 weken duren.
Vandaag was dan de heuglijke dag dat we eindelijk een compleet bed zouden hebben. Geen gedoe meer met kussens die tussen de muur en het bed vallen. Vanmorgen zeiden m'n vriend en ik nog tegen elkaar: "Wedden dat ze weer een voeteneinde bij zich hebben?"
Nee hoor!! Ze hadden de verkeerde kleur meegenomen!! Ahorn en het moet beuken zijn Inmiddels zijn we al afgescheept met een linnengoedbon van €25 (na veel gezeur). Dat maakt natuurlijk veel goed voor de twee vrije dagen die opgenomen moesten worden.
Nu wordt het dus weer 10 weken wachten en nog een vrije dag verkwanselen. We hebben gebeld met de klantenservice en de dame zei dat het 'misschien' met spoed behandeld zou kunnen worden...
Al 5 maanden zijn we bezig om een compleet bed te krijgen. De bestelling hebben we gedaan in januari, begin maart zou het bed geleverd worden. Prima, even wachten kan best. Op de betreffende datum in maart blijkt echter dat er twee voeteneinden geleverd zijn ipv een hoofdeinde en een voeteneinde. De nieuwe bestelling van het missende hoofdeinde gaat 10 weken duren.
Vandaag was dan de heuglijke dag dat we eindelijk een compleet bed zouden hebben. Geen gedoe meer met kussens die tussen de muur en het bed vallen. Vanmorgen zeiden m'n vriend en ik nog tegen elkaar: "Wedden dat ze weer een voeteneinde bij zich hebben?"
Nee hoor!! Ze hadden de verkeerde kleur meegenomen!! Ahorn en het moet beuken zijn Inmiddels zijn we al afgescheept met een linnengoedbon van €25 (na veel gezeur). Dat maakt natuurlijk veel goed voor de twee vrije dagen die opgenomen moesten worden.
Nu wordt het dus weer 10 weken wachten en nog een vrije dag verkwanselen. We hebben gebeld met de klantenservice en de dame zei dat het 'misschien' met spoed behandeld zou kunnen worden...
Re: beter bed? slechter bed!
het heeft even geduurt, maar mijn klacht wordt opnieuw in behandeling genomen door de geschillencommissie. kan wel weer even gaan duren, maar zodra er iets nieuws te melden valt zal ik dit ook doen.
Re: beter bed? slechter bed!
op ons hoogtepunt klappen bij ons altijd de latten uit de bodem. je wilt niet weten hoe pijnlijk. geen klachtencommissie die het in behandeling wilt nemen.
Re: beter bed? slechter bed!
nog geen nieuws te melden. waarschijnlijk denken ze dat ik het vanzelf wel opgeef. tja dat zit er niet in, als er niet normaal te praten valt wordt het vanzelf een principe kwestie.
wordt vervolgd.
wordt vervolgd.
Re: beter bed? slechter bed!
er is nieuws te melden! Ik heb een brief gekregen, alweer even geleden, of ik telefonisch contact wilde opnemen met het hoofd juridische zaken van het cbw. heb ik gedaan. het kernpunt blijft voor mij dat cbw mijn klacht heeft afgewezen. ik zal u niet vervelen met details, maar mijn zaak wordt opnieuw behandeld door de geschillencommissie.
deze week een afschrift van een brief aan beter bed gekregen waarin gesteld wordt dat de geschillencomissie door een "kennelijke vergissing"mijn klacht niet had behandeld. Beter bed mag opnieuw een reactie geven voordat de zaak opnieuw behandeld wordt. ben benieuwd waar dit toe leidt. Je zou verwachten dat beter bed nu eieren voor zijn geld kiest en de zaak probeert te schikken voordat de hele procedure opnieuw begint. maar aan de andere kant, de juridische kennis van de organisatie beter bed staat niet op een hoog peil. wellicht in slaap gevallen? gelukkig is altijd de rechter er nog.
deze week een afschrift van een brief aan beter bed gekregen waarin gesteld wordt dat de geschillencomissie door een "kennelijke vergissing"mijn klacht niet had behandeld. Beter bed mag opnieuw een reactie geven voordat de zaak opnieuw behandeld wordt. ben benieuwd waar dit toe leidt. Je zou verwachten dat beter bed nu eieren voor zijn geld kiest en de zaak probeert te schikken voordat de hele procedure opnieuw begint. maar aan de andere kant, de juridische kennis van de organisatie beter bed staat niet op een hoog peil. wellicht in slaap gevallen? gelukkig is altijd de rechter er nog.
Re: beter bed? slechter bed!
Tot tegenstelling van deze berichten heb ik géén klachten bij BeterBed, heb er diverse slaapkamers gekocht waar wel eens een enkele wat mis mee was, maar dat werd élke keer opgelost. Je kunt dus zeggen van ze wat je wil maar ze lossen het tenminste wel op !
Verder ben ik van mening dat men vlug op zijn hoeven staat als er een keer iets mis is, er hoeft maar dát te gebeuren en een bedrijf word tot aan de grond afgebrand. Ik ben zelf ook werkzaam in de meubelbranche maar krijg klanten aan de balie die erg kwaad worden omdat ze voor een bezorging vrij moeten nemen.....wat anders ? Zal ik het in mijn vrije tijd komen bezorgen of wat ?
Klanten worden steeds kritischer en agressiever en dat houdt weer dat men daardoor strakke bedrijfsregels moet invoeren....
Desondanks veel succes met jullie problemen.
Verder ben ik van mening dat men vlug op zijn hoeven staat als er een keer iets mis is, er hoeft maar dát te gebeuren en een bedrijf word tot aan de grond afgebrand. Ik ben zelf ook werkzaam in de meubelbranche maar krijg klanten aan de balie die erg kwaad worden omdat ze voor een bezorging vrij moeten nemen.....wat anders ? Zal ik het in mijn vrije tijd komen bezorgen of wat ?
Klanten worden steeds kritischer en agressiever en dat houdt weer dat men daardoor strakke bedrijfsregels moet invoeren....
Desondanks veel succes met jullie problemen.
Re: beter bed? slechter bed!
Omdat ik toch erg benieuwd ben hoe de geschillencommissie zo erg de mist in kan gaan, heb ik hun een email gestuurd met daarin het voorbeeld van Frank.
Ook heb ik hun gewezen op deze site zodat zij ook de reactie's van gedupeerden kunnen lezen. Ben benieuwd wat hun reactie is.....
Ook heb ik hun gewezen op deze site zodat zij ook de reactie's van gedupeerden kunnen lezen. Ben benieuwd wat hun reactie is.....
Re: beter bed? slechter bed!
beste sander,
het is mij niet duidelijk waarom je mijn verhaal naar het cbw mailt.
ik ben zelf bezig met het cbw, dus het lijkt mij dat ze op de hoogte zijn.
ik vindt het ook niet prettig dat iemand met mijn verhaal, vragen gaat stellen terwijl de procedure nog loopt.
als ik de avond voor de aflevering nog een telefoontje krijg dat mijn bestelling de volgende morgen wordt afgeleverd en ik dan de andere ochtend een telefoontje krijg dat de levertijd is opgeschoven met elf weken dan is het voor mij geen foutje meer maar opzet. als je overigens eens verder zoekt op deze site zul je hetzelfde verhaal vinden van een andere klant van beter bed.
p.s. ik heb geen hoeven, brand niemand af, maar wil gewoon "recht"
het is mij niet duidelijk waarom je mijn verhaal naar het cbw mailt.
ik ben zelf bezig met het cbw, dus het lijkt mij dat ze op de hoogte zijn.
ik vindt het ook niet prettig dat iemand met mijn verhaal, vragen gaat stellen terwijl de procedure nog loopt.
als ik de avond voor de aflevering nog een telefoontje krijg dat mijn bestelling de volgende morgen wordt afgeleverd en ik dan de andere ochtend een telefoontje krijg dat de levertijd is opgeschoven met elf weken dan is het voor mij geen foutje meer maar opzet. als je overigens eens verder zoekt op deze site zul je hetzelfde verhaal vinden van een andere klant van beter bed.
p.s. ik heb geen hoeven, brand niemand af, maar wil gewoon "recht"
Re: beter bed? slechter bed!
Tav. Frank.
Ik snap niet dat je zo reageert, je post iets op een forum en vervolgens heb je er iets op tegen dat mensen dit kunnen lezen ??
Dit bevreemdt mij , of je moet onwaarheden hebben gepost mbt de CBW en ben nu bang dat zij dit in hun ordeel zullen meenemen ?
TIP: als je niet wil dat mensen je ervaringen lezen, post ze dan ook niet.
Ik snap niet dat je zo reageert, je post iets op een forum en vervolgens heb je er iets op tegen dat mensen dit kunnen lezen ??
Dit bevreemdt mij , of je moet onwaarheden hebben gepost mbt de CBW en ben nu bang dat zij dit in hun ordeel zullen meenemen ?
TIP: als je niet wil dat mensen je ervaringen lezen, post ze dan ook niet.
Re: beter bed? slechter bed!
ik zal het 1 keer proberen uit te leggen, want blijkbaar is lezen een moeilijk begrip. Een bericht lezen is heel iets anders dan dat je, je actief gaat bemoeien met een geschil tussen iemand die een item plaatst en en diegene waar de plaatser een probleem mee heeft.
ga rustig door bedden verkopen, als er tenminste nog klanten zijn.
mijn enige doel met plaatsing is voor andere consumenten inzichtelijk maken hoe sommige ondernemers en commissies te werk gaan.
en waar moet ik bang voor zijn? dat mijn klacht opnieuw niet in behandeling wordt genomen? zo ja dan staan er nog andere wegen open.
ga rustig door bedden verkopen, als er tenminste nog klanten zijn.
mijn enige doel met plaatsing is voor andere consumenten inzichtelijk maken hoe sommige ondernemers en commissies te werk gaan.
en waar moet ik bang voor zijn? dat mijn klacht opnieuw niet in behandeling wordt genomen? zo ja dan staan er nog andere wegen open.
Re: beter bed? slechter bed!
Ik krijg meer en meer het een vreemd gevoel mbt je postings.
Je kunt weliswaar niets positiefs posten, ik denk je te helpen door de CBW op deze site te attenderen zodat zij meerder reacties mbt Beter Bed te lezen en je voelt je direct aangevallen. Mijn vermoeden is dan ook dat van je verhalen cq klachten héél weinig op waarheid gebaseerd is anders heb je geen enkele aanleiding zo defensief te reageren.
Nog zoiets opmerkelijks:
Jij post iets over lezen ?
Ik plaats dat ik in de meubelbranche zit en jij hebt het direct over bedden verkopen?
tssssssss
Je kunt weliswaar niets positiefs posten, ik denk je te helpen door de CBW op deze site te attenderen zodat zij meerder reacties mbt Beter Bed te lezen en je voelt je direct aangevallen. Mijn vermoeden is dan ook dat van je verhalen cq klachten héél weinig op waarheid gebaseerd is anders heb je geen enkele aanleiding zo defensief te reageren.
Nog zoiets opmerkelijks:
Jij post iets over lezen ?
Ik plaats dat ik in de meubelbranche zit en jij hebt het direct over bedden verkopen?
tssssssss