LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beter Meubel, beslist ook een ramp in België

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
FIL

Beter Meubel, beslist ook een ramp in België

Ongelezen bericht door FIL »

Onze ervaring bij Beter Meubel (België - Peer) is dat er bij ierdere levering een probleem is.
Dan heb ik het nog niet over eventuele leveringstermijnen.
Levering niet compleet- onvolledig, levering uitgesteld, levering duurt een zwangerschap kortweg noem maar op.
In verkopen en vriendelijkheid in de winkel zijn ze de topper, maar hierna start gewoonweg je ellende.

Vandaag 21/09/2009 weer eens een levering die onvolledig is. Beter meubel weigert de terugbetaling van de aanbetaling. Volgens hun zeggen blijft de klant afnameplicht behouden.
Wij houden het echter voor bekeken met deze firma.

Nog zo iets is dat, wanneer je in Peer bestelt voor de rest alles via Nederland verloopt. Dan noemen ze jou de buitenlandse klant.
Ik zou zoal zeggen doe zo voort heren en dames bij Beter Meubel. In België zeggen we je bent zeker niet goed bezig.

MMR

Re: Beter Meubel, beslist ook een ramp in België

Ongelezen bericht door MMR »

Mijn bestelde meubels komen op zijn vroegst in december. Op zich geen punt als dat dan ook maar gaat lukken. Ik lees weinig positieve verhalen over meubelwinkels in het algemeen.
Mijn ervaring is inderdaad supervriendelijk personeel maar geen enkele korting mogelijk..want zij zijn de beste en de goedkoopste. Vervolgens komt er een week later een mega actie waarbij WII's e.d. worden uitgedeeld. Uiteraard viel daar niets meer aan te doen. Mails en brieven geschreven die uiteraard niet helpen.

Ik heb wel wat geleerd.....
Ik koop nooit meer meubels zonder cadeau's. Ik loop alleen nog winkels tijdens actieweken.

marietje224

Re: Beter Meubel, beslist ook een ramp in België

Ongelezen bericht door marietje224 »

ik heb voor de 2 de keer alles gekocht in baarle nassau...
ene keer 10 jaar terug en nu weer,dan heb ik over een gehele nw woonkamer,nw banken,tafel,eettafel,4stoelen,dressoir,twee kasten,het is alleen in 2en geleverd zaten 2 wkn tusen op zich niet zo erg ,ze zijn ook afhangelijk van levenranciers en overal hoor je echt verhalen...elke winkel is wel wat mee....dus waar moet je dan nog heen,overal hou je je hart vast.,

mvg

Gesloten