LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beter meubel, Slechter bed!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dennisdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2011 10:54

Beter meubel, Slechter bed!

Ongelezen bericht door dennisdw »

Wij hebben een jaar geleden een boxspring gekocht bij beter meubel (in Nederland goossens).
Vanaf het begin lag het bed al niet fijn en hadden we het idee dat we in een kuil lagen met onze heupen.
We zijn terug gegaan naar de winkel om het bed daar nog eens te proberen en deze lag heel anders. Wij de verkoopster erbij geroepen, jah dat kan want het zou een andere fabrikant kunnen zijn en dit is een elektrische en jullie hebben een vlakke uitvoering. Ja mooi verhaal maar waarom hoor ik dat nu pas?

Wij nog maar een tijdje geprobeerd maar we kregen er toch wel erg last van dus toch maar eens gebeld met de klantenservice. We werden netjes geholpen en ze zouden een monteur langs sturen.
De monteur heeft het bed bekeken en kwam met de conclusie dat het bed technisch in orde is en het aan ons lag. Je moet er gewoon aan wennen en het zit gewoon tussen je oren. :?

Nu zijn we een jaar verder en zijn we het behoorlijk zat. Dus zijn we naar een andere bedden zaak geweest om te kijken voor een goede oplossing. De verkoper hier had ons aangeraden om er nieuwe matrassen op te leggen want dat kon de boxspring blijven staan. Boxspring is tenslotte pas een jaar oud. Wij die matrassen op proef meegekregen want ik wilde ze eerst testen voor ik ze zou kopen. Wij de matrassen verwisseld en blijkt er nog steeds een kuil te zijn. Wij terug naar de winkel en uitgelegd dat deze matrassen ook niet fijn waren terwijl ze in de winkel heel goed waren. Volgens de verkoper lag het dan aan de boxspring en moesten we doodleuk het hele bed vervangen. Daar zijn we mooi klaar mee…

Ik weer naar beter meubel gebeld en het hele verhaal weer uitgelegd. Nou volgens de klantenservice kon het bed niet anders zijn dan in de winkel maar er was geen manier om dat te testen. Het bed is prima en u moet het er maar mee doen, kreeg ik te horen. Hij zou nog een keer een monteur langs sturen, maar hoe kan ik nou ooit bewijzen dat het bed anders is dan in de winkel? Ik krijg toch weer te horen dat het technisch in orde is...

Wij hebben ook onze meubels daar gekocht en die waren echt prima en netjes geleverd! Maar denk toch even na voor dat je daar een bed koopt!!

Gesloten