In oktober 2005 een complete slaapkamer besteld bij Beterbed. Levering zou plaatsvinden half december. Geen enkel probleem tot dusverre.
Dan komt het : half december wordt de slaapkamer incompleet bezorgd. Er ontbreekt een achterwand van een kast en de zijwanden van een andere kast. De monteur zegt dat het toch wel 2006 zal worden voordat de rest zal worden bezorgd.
Begin januari 2006 gebeld om te informeren waarop wordt geantwoord dat het zo'n 6 weken gaat duren. Sneller lukt echt niet en "ja, we vinden het ook erg vervelend voor u".
Half februari 2006 komt Beterbed weer eens langs, maar nu met totaal verkeerde onderdelen. Er wordt dus niets geleverd maar het zal nu in orde worden gemaakt : "Als u nou morgen de klantenservice even belt kunnen we u vertellen wanneer de rest wordt geleverd". Hierop hebben we gezegd nu echt niemand meer te bellen want we hadden het behoorlijk gehad met Beterbed.
De volgende dag tot onze stomme verbazing een telefoontje van de klantenservice dat het restant een week later zal worden geleverd. Weer een dag later zelfs een kaartje in de bus, geweldig het lijkt erop dat er iets gaat gebeuren !!!
De dag voordat de levering plaats zal vinden even gebeld om te informeren hoe laat Beterbed zal verschijnen maar er wordt verteld dat er geen levering in de planning staat en dat er nooit had mogen gebeld/geschreven dat Beterbed zou komen.
Op onze boosheid werd gereageerd met "we kunnen ons voorstellen dat u het vervelend vind en we zullen u compensatie geven".
Na weer een dag radiostilte een boze brief naar de directie van Beterbed geschreven met het vriendelijke verzoek nu eens wat moeite te doen voor een klant en te laten weten wanneer onze slaapkamer nu eindelijk eens compleet zou worden. Op die brief hebben we tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging ontvangen en verder is het al weer drie weken stil.
Wat ons nu zo boos maakt is de sfeer van onverschilligheid die er rondom dit alles hangt !! Het lijkt erop dat niemand eens iets extra wil doen om te zorgen dat onze (niet echt goedkope) slaapkamer nu na bijna 5 maanden (waarvan 3,5 maanden in de rommel) eindelijk eens compleet wordt afgeleverd.
Als ze nu maar eens iets van zich lieten horen maar zelfs dat lijkt teveel moeite.
Ja Beterbed, wij vinden het inderdaad vervelend en niet een klein beetje maar verschrikkelijk vervelend !! Ons zien jullie niet meer terug als klant !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beterbed en "klantenservice"
Re: Beterbed en "klantenservice"
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen nog steeds naar Beter Bed gaan.
Een forum vol met ellende over dit bedrijf over de behandeling die men krijgt etc. etc. etc.
Is het niet mogelijk om, ter voorkoming van het zoveelste K** verhaal over deze bedden gigant, elke potentiele koper te verplichten om eerst deze site te lezen.
Vervallen we niet steeds weer in de zelfde retoriek.
Een forum vol met ellende over dit bedrijf over de behandeling die men krijgt etc. etc. etc.
Is het niet mogelijk om, ter voorkoming van het zoveelste K** verhaal over deze bedden gigant, elke potentiele koper te verplichten om eerst deze site te lezen.
Vervallen we niet steeds weer in de zelfde retoriek.
Re: Beterbed en "klantenservice"
Het is maar welke retoriek u bedoeld."het zoveelste K** verhaal over deze bedden gigant"
Vervallen we niet steeds weer in de zelfde retoriek.
Re: Beterbed en "klantenservice"
Ik kan alleen maar adviseren mocht je een rechtsbijstand verzekering hebben deze in te schakelen. Tevens kan je ten alle tijden beroepen onder de non conformiteit wetsregel. In kort komt het er op neer, geleverde blijkt niet juist te zijn, na beklacht ook geen beterschap men behoort je geld terug te geven.
Mijn advies, na eigen ervaring, koop niks bij Beter Bed. Er zullen heus ook wel duizenden tevreden klanten zijn. Maar qua service kunnen ze nog heeeeeeeeel wat leren.
Mijn advies, na eigen ervaring, koop niks bij Beter Bed. Er zullen heus ook wel duizenden tevreden klanten zijn. Maar qua service kunnen ze nog heeeeeeeeel wat leren.