LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door sjoegel »

Pas op voor bizonwonen.nl dit is van dezelfde eigenaar als meubelmarkten die onlangs door de FIOD opgerold zijn wegens fraude, 5 miljoen aan belasting ontdoken en illegaal vuurwapenbezit. Kijk bij het topic meubelmarkt voor de krantenartikelen.

het bewijs zie hieronder, zelfde eigenaar l&F beheer.
Domeinnaam bizonwonen.nl
Status actief
Houder L&F beheer
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Siteview
Maaskade 1
5347KD OSS
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns1.dn-s.nl 85.158.251.251
ns2.dn-s.nl 85.92.137.189
Datum registratie 2010-12-16
Administratie door NL Domain Registry


Zoals iedereen ziet is deze van L&F beheer. Dezelfde als van Mammoet meubel, directmeubel, inmiddels failliet gesloten of anderzins en de meubelmarkten die ook gesloten zijn.

Zoals iedereen ook ziet zijn ze direct, 16-12-2010 begonnen in Heerhugowaard toen hun andere zaken op last van de fiscus gesloten werden.
Laatst gewijzigd door sjoegel op 17 feb 2011 15:21, 3 keer totaal gewijzigd.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door manondoris »

sjoegel schreef:Pas op voor bizonwonen.nl dit is van dezelfde eigenaar als meubelmarkten die onlangs door de FIOD opgerold zijn wegens fraude, 5 miljoen en illegaal vuurwapenbezit. Kijk bij het topic meubelmarkt waar kopen toe kan leiden.
deze zaak betreft de nieuwe eigenaar en heeft helemaal niets met de oude eigenaar en bovengenoemde te maken als er maar iets fout had gezeten bij deze eigenaar had hij echt geen nieuwe zaak kunnen openen ik vind het heel flauw om dit soort dingen hier maar neer te kwakken en vraag mij ook af of dit zomaar kan.

MAXIEM

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door MAXIEM »

manondoris

Ik neem aan dat jij de nieuwe uitbater bent. Om je vraag te beantwoorden: deze bewering die niet gestaafd wordt valt naar mijn mening onder smaad en/of laster. De betrokken respondent in recht betrekken zou kunnen, maar je hebt een behoorlijke kans dat je die zaak toch zult verliezen.

Maxiem.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door manondoris »

:lol: boeien :!: ik ben een doodgewoone huisvrouw die al 3 weken heerlijk met haar beentjes hoog op haar nieuwe bankstel zit en die niks over mm meubelen te klaagen heeft omdat bij ons alles keurig bezorgd en afgehandeld is ik vind het zooooo ongepast om deze zaak op deze manier in een kwaad daglicht te zetten terwijl ze zich enorm inspannen om iedereen tevreden te stellen . ze reageren niet meer op het forum omdat ze helemaal gek worden van al het negatieve en die sjoegel heeft er a niks besteld en b is ie alleen maar irritant bezig op de forums die over mm meubels gaan en c zie ik hem op meerdere forums heel interessant doen ba ba ba zoek een hobby ofzo en nee ik werk er niet en heb verder geen enkele relatie met mm meubels........

MAXIEM

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door MAXIEM »

manondoris

Je zou dus de vraag kunnen stellen, of de topicstarter mogelijk een concurrent is die er baat bij heeft om dit soort posts op de diverse consumentensites te plaatsen???

Maxiem.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door manondoris »

gelukkig wij begrijpen elkaar :)

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door sjoegel »

Hieronder de domeinnaamregistratie van bizonwonen.nl


Domeinnaam bizonwonen.nl
Status actief
Houder L&F beheer
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Siteview
Maaskade 1
5347KD OSS
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns1.dn-s.nl 85.158.251.251
ns2.dn-s.nl 85.92.137.189
Datum registratie 2010-12-16
Administratie door NL Domain Registry


Zoals iedereen ziet is deze van L&F beheer. Dezelfde als van Mammoet meubel, directmeubel, inmiddels failliet gesloten of anderzins en de meubelmarkten die ook gesloten zijn.

Zoals iedereen ook ziet zijn ze direct, 16-12-2010 begonnen in Heerhugowaard toen hun andere zaken op last van de fiscus gesloten werden.
Laatst gewijzigd door sjoegel op 14 jan 2011 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door manondoris »

hou op jo :?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door sjoegel »

Speciaal voor Manondoris, dan zie je bij wat een fijne mensen je koopt, http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... nkels.html

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door manondoris »

whoe hahahaha dit is een stukje van 16 nov en gaat wederom over de oude eigenaren please dit is toch ook allang aanbod geweest in een ander forum. daar zijn 33 pagina,s aangewijd zeg ,nu na gisteren staan we op 28 ivm een storing die jij op zou lossen las ik ergens , ik geloof niet dat ik jou nog serieus kan nemen .

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik wil de waarschuwing van sjoegel wel onderschrijven.

Wanneer dezelfde personen weer actief zijn onder een andere naam op een andere plek via een andere BV dan moet men dat weten. Het zou toch erg triest zijn wanneer er binnenkort weer een nieuw topic wordt geopend met 33 pagina;s vol met klanten die niet meer weten waar ze aan toe zijn ?

En wanneer iemand een waarschuwing zo baggetaliseerd, dan zal dat wel een reden hebben.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Ik heb net met een medewerker gesproken van Bizonwonen en ik ben netjes te woord gestaan.

nousch
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2011 17:54

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door nousch »

Wij zijn zeer te spreken over bizonwonen.
Aardige en behulpzame jongens in de showroom en tegen een leuke prijs compleet nieuw interieur gekocht en een week later stond het in me huis!! (dit omdat de pasen er tussen zat).
Super goed verpakt trouwens ook!!!
Dus wat kan mij het schelen als het van meubelmarkten zou zijn!!!
En mensen moeten toch een 2de kans krijgen als dit zo zou zijn en van hun fouten leren!!!
En op deze manier zown topic werkt niet mee!!!
Dus beter houden mensen op andere mensen ten schanden brengen!!!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door crazyme »

nousch schreef:Wij zijn zeer te spreken over bizonwonen.
Aardige en behulpzame jongens in de showroom en tegen een leuke prijs compleet nieuw interieur gekocht en een week later stond het in me huis!! (dit omdat de pasen er tussen zat).
Super goed verpakt trouwens ook!!!
Dus wat kan mij het schelen als het van meubelmarkten zou zijn!!!
En mensen moeten toch een 2de kans krijgen als dit zo zou zijn en van hun fouten leren!!!
En op deze manier zown topic werkt niet mee!!!
Dus beter houden mensen op andere mensen ten schanden brengen!!!
Waarom moet jij zo schreeuwen ?

jean-jean
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 mei 2011 20:50

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door jean-jean »

Bizonwonen is een prettige bedrijf daar slagen wij altijd.

Multi1100
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2011 13:14

Re: bizonwonen.nl meubels kopen pas op !

Ongelezen bericht door Multi1100 »

Voor allen gedupeerd door Mammoet meubels, Bizon Wonen; helaas heeft Sjoegel gelijk...
zie ook topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&t=102494
en topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1305206

@mod; topics combineren zodat er een totaal overzicht komt over de praktijken van de eigenaar ?

edit: vreemd dat er nu geen reacties meer komen waarin gesteld wordt dat sjoegel de plank mis slaat en dat het zo'n goede zaak zou zijn. Ik heb ondertussen al meerdere posts (hier en op kassa.nl) gevonden van meerdere zaken die allemaal leidden naar dezelfde eigenaresse HMB groep in Alphen a/d Rijn... kvk nr 52751015. Laat ook eventuele leveranciers hiervan leren, deze dame moet "uit de handel" !

Een aantal zaken; Bizon Wonen, Mammoet Wonen en Slapen Woerden, Meubelmarkt Montfoort, Hoogland meubels, en er zullen nog wel meer zijn.. :evil:

Gesloten