LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Onbekend2012
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2012 19:42

Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door Onbekend2012 »

Tijd voor een nieuw bed, dus hebben we ons in diverse winkels laten voorlichten en op vele bedden gelegen. We gaan voor een boxspring. Tot nu toe scoort bij ons de Auping Monaco Maximus goed. In een beddenzaak beviel ons echter ook een voor ons onbekend merk: HML Bedding, en dan de serie Wellnes Line, box 4000. Kostenplaatje is ca 5000 euro, van zowel de Auping als de HML.

Over HML kan ik op internet echter geen recensies vinden. Ik weet alleen dat het een jong Nederlands (uit het Brabantse Schijndel) is.

Kan er iemand mij iets vertellen over ervaringen met HML boxsprings?

hml
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2012 09:52

Re: Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door hml »

Beste heer of mevrouw,

Bij deze reageer ik namens HML-Bedding op uw bericht op deze radar site.

Jammer genoeg heeft u tot op heden nog geen reacties ontvangen op uw vraag. Maar hopelijk heeft u toch besloten om te kiezen voor een boxspring van ons merk Wellness-Line.
Als bedrijf vonden wij het niet gepast om te reageren welke keuze u zou moeten maken. We hebben echter wel iets met uw reactie gedaan.
We zijn momenteel bezig om een mogelijkheid te creëren zodat onze klanten op een eenvoudige manier een revieuw kunnen plaatsen. (Via onze site, facebook, twitter) Op deze manier zijn ervaringen dus goed zichtbaar.

Wij danken u voor uw reactie en wensen u een goede nachtrust.

Cindy van de Laarschot
HML-Bedding

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door tiepmiep »

hml schreef: Als bedrijf vonden wij het niet gepast om te reageren welke keuze u zou moeten maken.
Daar wil ik even pluspunten voor geven!

BerryenYvonne
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2012 19:40

Re: Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door BerryenYvonne »

Beste,

Wij zijn sinds vorig jaar eigenaar van een HML bed.
Uitgebreide zoektocht gehad en op (te veel) bedden proef gelegen, waaronder ook Auping....
Kwamen toch elke keer weer terug bij het HML bed. Vergeef me dat ik het type niet meer weet.
Kortom; eigenlijk alleen maar positief!

Wij hebben het bed gekocht bij Boonman in Schijndel.

Goed geholpen en deskundig advies!

Groet

Berry

Googleman
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2012 16:59

Re: Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door Googleman »

Ik en mijn vrouw hebben vorig jaar dit bed van de wellness line van HML Bedding aangeschaft:
Afbeelding
En na jaren rug klachten en slechte nachtrust, slaap ik eindelijk weer hele nachten en heb ik nergens meer last van!
De ventilatiegaten in het matras zorgen voor een goede luchtcirculatie waardoor je ook weinig last hebt van een nat matras de volgende ochtend.
Met auping heb ik geen ervaring. Hoop dat mijn input je kan helpen met je keuze! succes!

hml
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2012 09:52

Re: Boxspring: auping of HML Wellnes Line

Ongelezen bericht door hml »

Fijn dat u goed slaapt!

Alleen de foto die u bij het bericht heeft geplaatst is geen boxspring van
HML-Bedding. De site waar naar wordt gelinkt heeft ook geen enkele connectie met ons bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Cindy van de Laarschot
HML-Bedding

Gesloten