LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOXSPRING

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
marcelverveer

BOXSPRING

Ongelezen bericht door marcelverveer »

Gisteren even bij IKEA geweest en eigenlijk helemaal weg van die boxspring (boxspring SKIEN, matras Heidal, en dekmatras torlg) totaal iets van 1900,-

Eigenlijk wil ik hem gelijk gaan halen, maar is de IKEA de ideale winkel voor een goed bed....geld voor een Hastens hebben we niet, maar wellicht is er ergens anders een nog beter bed..haha verkrijgbaar.. beetje in de zelfde prijsklasse...ik ziet wel overal boxsprings voor onder de 1000 euro maar eigenlijk vertrouw ik die niet...]

Deze IKEA is superdek, en gevuld met natuurlijke ingredienten..wat het voordeel daarvan is???

Die hastens enzo hebben dat ook wel, dus het zal wel goed zijn...

sunshine.san

Re: BOXSPRING

Ongelezen bericht door sunshine.san »

Hoi Marcel,

Wij hebben onlangs 2 boxspring (soortgelijk) matrassen bij de ikea gehaald...ala 159,- per stuk...90 dagen op proef en omruilgarantie en 25 jaar garantie en we slapen heerlijk! Geen last van nek of rug...is wel een aanrader...en zeker niet duur...maar het blijft zo dat matrassen persoonlijk zijn...maar deze zijn dus wel een aanrader...Gezien de zweedse normen zullen ze wel goed moeten zijn, want de regels daar zijn normalite wel aardig streng...succes met je keuze...

M.v.g. Sandra

trappist

Re: BOXSPRING

Ongelezen bericht door trappist »

wij hadden prima bedden van Auping, paste echter niet in de nieuwe slaapkamer, dus werd het een boxspring van Norma met Zevenslaper matras, zoals aanbevolen door de leverancier; nou, dat was een verschil, hebben nog steeds heimwee naar de Auping; keuze van bedden/matrassen blijkt inderdaad zeer persoonlijk, en is eigenlijk in de winkel nauwelijks te bepalen.

Gesloten