ik heb 5 mnd geleden een boxspring gekocht bij wehkamp,
het volgende probleem de bedden allebei 70 cm bij 200 cm .
vallen naar binnen als je er op ligt,het probleem is dat de matrassen
volgens monteur van kwik fix onregelmatig zijn gevuld,wie heeft daar oooook last van,wehkamp zegt bekijk het maar wij doen er niks aan ,misschien heeft iemand suggestie wat ik nu moet .vriendelijke dank h.klos
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boxspring wehkamp
Re: boxspring wehkamp
Moet uw naam niet DE Klos zijn?
SORRY! Ik KON het niet laten!
Als Kwik Fix zegt dat die matrassen niet in orde zijn zou ik Wehkamp er op aanspreken.
SORRY! Ik KON het niet laten!
Als Kwik Fix zegt dat die matrassen niet in orde zijn zou ik Wehkamp er op aanspreken.
Ook al,
Wij hadden dit probleem twee jaar geleden. Helemaal doorgezakt. Echt joekels van bulten aan de binnen- en buitenkant vd matras. Gebeld, gefaxt, weer gebeld. Om gek van te worden.
Kregen uiteindelijk als reactie dat we de box-spring twee weken (meen ik) op proef hadden en in die twee weken hadden moeten reageren.
Uiteindelijk een geheel nieuw bed gekocht. Wel goede kwalitiet en service. In Belgie (lanaken) bij Reyskens. Toppie.
Wij hadden dit probleem twee jaar geleden. Helemaal doorgezakt. Echt joekels van bulten aan de binnen- en buitenkant vd matras. Gebeld, gefaxt, weer gebeld. Om gek van te worden.
Kregen uiteindelijk als reactie dat we de box-spring twee weken (meen ik) op proef hadden en in die twee weken hadden moeten reageren.
Uiteindelijk een geheel nieuw bed gekocht. Wel goede kwalitiet en service. In Belgie (lanaken) bij Reyskens. Toppie.
Schriftelijk klagen en en termijn geven van een week of vier om het op te lossen. Lukt dat niet, dan de zaak voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (via http://www.sgc.nl)
Goede service, die twee weken proefperiode.Wij hadden dit probleem twee jaar geleden. Helemaal doorgezakt. Echt joekels van bulten aan de binnen- en buitenkant vd matras. Gebeld, gefaxt, weer gebeld. Om gek van te worden.
Echter , die proefperiode kan natuurlijk niet ten koste gaan van de normale garantieperiode. De leverancier is gewoon nog verantwoordelijk voor gebreken die ontstaan na de proefperiode.
wij hebben eind 2003 een boxspringcombi gekocht bij Wehkamp.
Mijn man ging precies in het midden van het bed zitten en tot zijn
verbazing zakte hij er door (de bedbak krakte door)
Dit direkt doorgegeven aan Wehkamp, telefonisch en per email.
De reactie van Wehkamp was in eerste instantie dat dit kwam door onbehoorlijk gebruik, dit werd van afstand bepaald.
Hier gingen wij niet mee accoord, weer gemaild om controle van een onafhankelijk deskundige te eisen.
De reactie van Wehkamp was dat wij een bezoek van een servicemonteur zouden krijgen en als de klacht niet gegrond was (in de brief stonden allerlei voorwaarden waarbij ze eigenlijk al alle opties uitsloten) wij een bedrag van minimaal 68,00 euro moeten betalen.
Als wij niet binnen 2 weken de brief ondertekend retour doen, nemen ze aan dat de klacht verholpen is en wij geen prijs stellen op een bezoek van een monteur.
HOE NU TE HANDELEN ?
MET VRIENDELIJKE GROET,
Familie Timmer, Ermelo
Mijn man ging precies in het midden van het bed zitten en tot zijn
verbazing zakte hij er door (de bedbak krakte door)
Dit direkt doorgegeven aan Wehkamp, telefonisch en per email.
De reactie van Wehkamp was in eerste instantie dat dit kwam door onbehoorlijk gebruik, dit werd van afstand bepaald.
Hier gingen wij niet mee accoord, weer gemaild om controle van een onafhankelijk deskundige te eisen.
De reactie van Wehkamp was dat wij een bezoek van een servicemonteur zouden krijgen en als de klacht niet gegrond was (in de brief stonden allerlei voorwaarden waarbij ze eigenlijk al alle opties uitsloten) wij een bedrag van minimaal 68,00 euro moeten betalen.
Als wij niet binnen 2 weken de brief ondertekend retour doen, nemen ze aan dat de klacht verholpen is en wij geen prijs stellen op een bezoek van een monteur.
HOE NU TE HANDELEN ?
MET VRIENDELIJKE GROET,
Familie Timmer, Ermelo