LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brandgat in bank, maar helaas is de meubelzaak failliet.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Janet S

Brandgat in bank, maar helaas is de meubelzaak failliet.

Ongelezen bericht door Janet S »

In een losse kussen van mijn bank zit een enorm brandgat. Dat de verzekering dit vergoedt is mij bekend. Helaas kan ik me niet meer richtten tot de winkel, heb net gelezen hier dat ie failliet is.
Weet iemand tot wie ik me kan richten of hoe ik kan achterhalen wie de fabrikant is? Misschien andere opties? T lijkt me geen goed idee om naar een meubelstoffeerder te gaan, omdat ik bang ben voor kleurverschil.
Iedere tip is welkom.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Groetjes Janet

Dirkie

Re: Brandgat in bank, maar helaas is de meubelzaak failliet.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ook zal zou de meubelzaak nog bestaan, dan blijft het risico van kleurverschillen tussen het nieuwe kussen en de bestaande kussens. Daar is weinig aan te doen.

Misschien is een meubelstoffeerder juist wel goed, omat u zelf daar ter plekke kan constateren of er kleurverschil is voordat het kussen opnieuw bekleed wordt.

Janet S

Ongelezen bericht door Janet S »

Denk t niet Dirkie, t is een rood lederlook. En rood is de meest moeilijke kleur die er bestaat. Maar bedankt voor je reactie.

Byob

Ongelezen bericht door Byob »

Meestal schakeld de verzkeraar een bedrijf in voor herstel, vaak is dat de firma Nomot. Dit bedrijf doet voornamelijk dit soort herstel, hoor veel goede dingen over hen, soms ook wel s wat minder, maar misschien kunnen die je verder helpen?

Gesloten