LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CarpeDiem bedden

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Evert Jaspers
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 sep 2005 02:02
Contacteer:

Re: CarpeDiem bedden

Ongelezen bericht door Evert Jaspers »

Wat marketing al niet kan veroorzaken is ongekend. Zweeds slapen; toppers; de duurste is de beste et cetera. De ene hype volgt de andere op.
Waar iedereen aan voorbij gaat is dat elk mens uniek is en derhalve kun je eigen slaapervaringen met een bepaald merk of type bed dan ook niet projecteren op iemand anders.
Maar er bestaat een uitstekende methode om er achter te komen welk slaapcomfort voor je het geschikt is. De Stichting Voorlichting Slaapcomfort adviseert een spierspanningsmeting. Zie de website: www.beddenadvies.nl.

Jeromecheveuxmaison
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2012 20:47

Re: CarpeDiem bedden

Ongelezen bericht door Jeromecheveuxmaison »

Een ander alternatief voor Carpe Diem is Livingbed: http://www.livingbedbedden.nl
Dit is ook een scandinavische boxspring (komt uit Denemarken) en wordt gevoerd door dezelfde importeur als Carpe Diem boxsprings, dus ook kwaliteit!
Mijn zus heeft er zo één gekocht en is er heel tevreden over terwijl de prijs minder dan de helft is..
Toch blijf ik genieten van mn Carpe Diem!

biba168
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2008 16:44

Re: CarpeDiem bedden

Ongelezen bericht door biba168 »

Even terugkoppelen; we slapen nu 4 jaar op onze Carpe Diem en zijn vanaf de eerste dag super tevreden. Geen pijn meer in rug of schouders, altijd goed uitgerust wakker. Ja, het is een grote investering maar een goede nachtrust is ons veel geld waard. Ik ga ervan uit dat dit bed nog jarenlang meekan. Misschien dat we over een jaar of 6 de topper moeten vervangen, maar dat is het dan.
Er zit 1 nadeel aan dit bed; ergens anders slaap je lang niet zo lekker. Dus op vakantie is het afzien :wink:

hengelo'er
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2013 09:40

Re: CarpeDiem bedden

Ongelezen bericht door hengelo'er »

CarpeDiem bedden
Na lang zoeken en vergelijken hadden wij 4 jaar geleden een CarpeDiem bed gekocht. De een vind het te duur (wij ook ) maar het is uiteindelijk het beste beslissing geweest, Bedden zijn heerlijk breed 220 (vooral handig als er twee kindjes in de ochtend bij je kruipen), Naast het gespaarde bedrag hadden wij ook besloten om een jaar niet op vakantie te gaan. Uiteindelijk kies je er bewust voor (vooral als je te lang op een 'goedkoop' bed hebt gelegen) .
Wij vonden het achteraf wel belangrijk om een beddenspeciaalzaak te kiezen die ook bij zo'n duur bed goed service verleend, maar gelukkig is die service 2 jaar geleden perfect opgepakt door CarpeDiem bedden zelf. Kwaliteit van het stof is prachtig, nu na vier jaar ziet het er nog als nieuw uit, verstelbare bodem is geluidsloos .
Ons twijfel was in het begin groot omdat er zo veel merken waren, maar nu na vier jaar kan ik wel zeggen dat ik nog elke dag er bewust van ben hoe heerlijk het ligt.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: CarpeDiem bedden

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou super!en dagna 4 jr even melden? Op een oud topic :mrgreen:

En ook nog speciaal hiervoor registreren...nou nou....eeg tevreden..
Carpe diem

Pluk de dag.....doe ik maar dan met een ander merk :lol:

Gesloten