LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ceasars Furnitue; fossielstenen meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hermansmunten
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2011 19:01

Ceasars Furnitue; fossielstenen meubelen

Ongelezen bericht door hermansmunten »

Hallo,

Ik heb op 3 augustus 2010 meubels besteld. Levertijd was 2 weken. Tot op heden heb ik nog geen meubels ontvangen. Ik heb me ondertussen suf gemails en gebeld. Het telefoonnumer op de website en dat ook op de factuur staat is buiten gebruik. Per mail krijg je geen antwoord. Ondertussen aangetekende brieven verstuurd, die worden geweigerd. Ik zit nu al maanden zonder meubels! Uiteindelijk via internet een mobiel nummer gevonden. Kreeg de man aan de lijn die mij de meubels verkocht had. Die gaf aan dat de meubels nog in Griekenland zouden zijn. Er was iets mis gegaan met de zending van het schip. De baas zou naar griekenland gaan om het op te lossen. Ik zou over een week worden terug gebeld. Niets meer vernomen. Nu heb ik anoniem gebeld, kreeg ik die verkoper weer aan de lijn. Ik stelde hem de keus, of mijn meubels binnen een week of aanbetaling terug. Nu wist hij in een keer nergens meer van. Hij was maar de verkoper en wist niets van levering. Terwijl hij me alle vorige informatie eerst wel kon melden. Ik vindt dit niet normaal!
Heb ondertussen de rechtbijstand gebeld wat ik kan doen.
Echter heeft dit ook weer een lange tijd nodig.

Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?
Laatst gewijzigd door hermansmunten op 26 jan 2011 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Ceasars Furnitue; fossielstenen meubelen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Tik Ceasars maar eens in bij de zoekfunctie van deze site.

Sterkte 8)

Je zult er in persoon langs moeten gaan en je aanbetaling terug eisen. Zo werkt dat in dit soort zaken.

Gesloten