LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D Meubelen Den Haag

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
khalid1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:53

D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door khalid1980 »

Wie of Wie heeft ervaringen met Bankstellen van D Meubelen in Den Haag. In de volksmond bekend als Dunya Meubelen. Gevestigd aan de Kempstraat.

Ik heb 1 1/2 jaar geleden Sienna Bankstel aangeschaft t.w.v.€ 2000,00. Echter na één jaar zijn de bankstellen volledig doorgezakt, ondanks reparaties van de leverancier.

Ik sta op het punt om via een dagvaarding (na 1000 e mails die ik heb verstuurd) de kosten te verhalen. Graag hoor ik ervaringen van andere klanten.

groet

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door Jolen »

Heb geen ervaring maar hoe is de reactie van de winkel? Willen ze er nu niets meer aan doen? Zijn ze CBW-lid en hanteren ze de CBW-voorwaarden?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door crazyme »

khalid1980 schreef:Wie of Wie heeft ervaringen met Bankstellen van D Meubelen in Den Haag. In de volksmond bekend als Dunya Meubelen. Gevestigd aan de Kempstraat.

Ik heb 1 1/2 jaar geleden Sienna Bankstel aangeschaft t.w.v.€ 2000,00. Echter na één jaar zijn de bankstellen volledig doorgezakt, ondanks reparaties van de leverancier.

Ik sta op het punt om via een dagvaarding (na 1000 e mails die ik heb verstuurd) de kosten te verhalen. Graag hoor ik ervaringen van andere klanten.

groet
Hmm. Het lijkt mij niet dat dit bedrijf is aangesloten bij het CBW. Gezien de taalfouten op de website vraag ik mij af of dit bedrijf wel serieus genomen mag worden.

Welke leverancier kwam bij u repareren ?

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door Jolen »

Ik had nog niet eens gekeken maar de site ziet er inderdaad niet best uit. Niet dat de CBW eigenhandig de taalfouten uit de websites van haar leden zou halen :wink:

khalid1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:53

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door khalid1980 »

Goedeavond ,

Ze zijn nergens aangesloten en hebben na 5 maanden (na melding klacht) het bedrijf 'kleine solutions' ingeschakeld. Die hebben aangegeven dat er meerdere klanten de dupe zijn geworden. Regelrecht een miskoop die ik niet kan permitteren. Ik hoop dat er klanten zijn in den haag e.o. die dit kunnen bevestigen, zodat ik in ieder geval een handvat heb tijdens de rechtsgang.

(dank voor de snelle reacties !!!)

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat voor bank heb je dan gekocht ? Veel fabrikanten geven fabrieksgarantie. Heb je een chinese bank dan ben je op de winkel aangewezen. Chinezen geven geen winkelondersteuning.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Weet je ook wat er precies is doorgezakt? Vaak kunnen reparatiediensten zoals kleine solutions (heb ik ook twijfels bij uit ervaring) door zakkingen goed repareren door nieuwe / herstellen van de vering of extra schuim toe te voegen. Is er meer dan dit aan de hand?

khalid1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:53

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door khalid1980 »

Als je op de bankstellen gaat zitten dan voel je gewoon de onderkant. Zo erg is het!

De servicedienst die de "fabrikant" heeft ingeschakeld hebben aangegeven dat de bankstellen van dermate slechte kwaliteit zijn, dat repareren geen soelaas biedt.

Ik denk dat ik een imitatie lederen bankstel heb aangekocht (sienna bankstellen) die de winkel zelf rechtstreeks inkoopt.....Het is met alle respect, een turkse winkel. (hiermee impliceer ik niets)

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door sjoegel »

Niets ten nadele van Turkse meubelwinkels maar de bekende merken kun je hier niet kopen. Fabrikanten willen niet overal staan.... De Turkse ondernemers zullen het dan moeten hebben van hun goede service om veel te verkopen. Het is jammer dat deze Turkse ondernemer er een potje van maakt.

kniertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 apr 2010 15:04

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door kniertje »

wie is de leverancier ????
de broer van de verkoper ???
en waar is die gemaakt ????
in de kelderbox van een neef
laat je toch niet in de maling nemen
door dit soort "meubelwinkels"
maar toch veel sterkte met een ( oplossing )

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: D Meubelen Den Haag

Ongelezen bericht door poespas »

Ik kan de website niet vinden :?:

Gesloten